Tuesday, June 24, 2008

唉~


上星期五傍晚,我煲咗赤小豆生魚湯,仲加重料放咗 double 生魚落去煲!好好飲!又清又補!(左上圖)

前日,星期日嘅早上,將啲湯煲番滾,聞一聞,咦,點解有啲啲啲啲酸酸地?!。。。。唔理咯,之前煲嗰 oD咩豬骨豬「月展」湯呀、清補涼湯呀同綠豆乳鴿湯呀等等,擺三日都冇問題。咁我嗰時諗:「呢煲嘢擺咗一日多少少啫,冇理由就壞 o格!」於是我就照飲咯喎!

飲,疴~ 又飲,疴~ 再飲,疴~ 仲唔知死,飲多鑊,係咁疴~

終於,成個星期日疴到腳軟,要到到今日先好番啲。提醒大家,海鮮呢 oD嘢,擺唔得耐嘅!除非放入雪櫃,如果唔係,一日就要丟!

好唔掂!

結果,嗰晚要煲粥食 (右下圖。由於冇米,唯有將屋企有嘅豆同材料而又可以撈 o埋一齊煮嘅,好似綠豆眉豆薏米紫菜呢啲咁煲 o埋一煲。)。而家,唉,仲食 o緊。。。。可憐~

喎好慘!So,愛我吧~~~~~~~~~~

Sorly,病係會發癲咖喇!

抽吓水先~ 幾時有人照顧我?Heeeeee~

15 comments:

樂遊 said...

不是所有飲剩的湯都要放冰箱嗎?!
30幾度呀,甚麼湯都會壞啦

梁巔巔 said...

我長期開冷氣咖.... 之前啲都冇問題!

估唔到今次攪成咁! :(

xiao zhu said...

你真係呢...!!

Anonymous said...

take care ar ~

Anonymous said...

其實無論天氣熱唔熱或者有冇開冷氣, 食剩o既食物都應該放入雪櫃, 通常如果唔記得咗冇放, 我哋都會泿費少少丟咗去, 費事吃壞肚皮啦!!

想搵人照顧就要聚噃嗰老婆, 但你有時又話樂於單身, 都幾矛盾呢!!

自己一個人住, 就要小心身體, 千萬記著"禍從口入"

劉氏伉儷

Anonymous said...

37吋胸肌俊男,小心d呀!

Anonymous said...

你一個獨居老人,其實我哋駛唔駛送個平安鐘比你?

梁巔巔 said...

小豬哥: 出現喇咩!?

Carrie: Thank Q! :)

阿嫂: 充滿矛盾, 所以我好吸引! ^~

Uncle: 更正! 37.5!

Joyce: 頂~~~~~~ 妳!

梁巔巔 said...

頭先有個無名氏, 冇名冇下款已經夠衰咖嘞! 仲剩留言留咗個 "小" 字, 挑佢老味唔撚知想講乜鳩~

小你老母啦~

Anonymous said...

駛唔駛要平安鐘呀?
有時唔明d人做咩既!
鬼鬼鼠鼠更衰更弱!

梁巔巔 said...

妖! 我健康強壯呀! 唔撚駛!

咪係咯! 正渣料! 呢 oD渣仔撚頭為佢嘅鬼竄而惋惜吖~

Anonymous said...

快找個伴侶照顧啦

梁巔巔 said...

嗱, 你呢 oD無名氏兼冇下款又唔同喎! 友善 ma! :)

"快找個伴侶照顧啦"

我都想呀!

Anonymous said...

你真係要小心d處理食物好wo, 如果唔係就有苦自己受呀~

梁巔巔 said...

多謝關心! ^^