Monday, June 23, 2008

睇波看人生

今屆歐洲國家盃踢到而家,八強已近尾聲,四強之中有三席已名花有主,假如一陣間嗰場以次名出線,我最憎嘅意大利贏咗首名出線嘅西班牙,咁即係小組分組賽以第一名出線嘅全部 eat 晒 banana!

以荷蘭為例,喺第一階段嘅分組賽幾「乸」犀利呀!水銀瀉地狂風掃落葉全勝咁攪正意大利、法國同羅馬尼亞!係人都一致看好認為佢入硬決賽,哈,點知尋日以1:3輸咗畀俄羅斯,要喺八強就出局喎!

又睇睇克羅地亞,喺分組賽又係全勝姿態殺入次圈 (仲要贏 o埋我隊德國),咁又有好多好似好識波嘅茂丙話:「黑馬呀!堅呀!入硬決賽呀呢隊!」(有啲人睇隊波一場勁就即讚好波,有料到係黑馬又咁又成,扮 Q 晒識波!最好笑係報紙波經啲所謂識波佬!又咁又咁!錯晒啦!呢期佢哋 oD眼鏡跌到一地都係!) 哈哈,點知又係八強止步,畀上晒身嘅土耳其幫佢埋單!

仲有一開始畀人捧到上天嘅葡萄牙,第一圈踢到曉飛,但咪又係次圈出局!

唔駛鋒芒畢露嘅~

一開始就鋒芒畢露,或者叻唔切,除咗畀人睇晒個底,仲會增加自己壓力。有乜為?!制唔過~ 所以,我不嬲都主張奉行平時 above average 或者 average,甚至低過 average 啲啲就可以咖喇。等到時候到,係時候嘞,須要沖刺嗰陣嘞,先全力出擊,演出完美盡力一撲,咁先唔會因為之前 run out of steam 耗盡元氣,先係 BALL!

畢竟呀,人生,係一條好長好長嘅路嘛~

11 comments:

Anonymous said...

耗盡元氣...

I've been dead, but now I'm alive.

吹啊?

梁巔巔 said...

挑~

呢期妳紅~~~~~~

Jan said...

我都話左俄羅斯掂架啦~~

梁巔巔 said...

你識波~~~~~~

今晚又點睇?

Anonymous said...

巔巔兄:
說得好,
我就是四場跌足四場眼鏡,
想唔認自己唔識波都唔得,
好在我無去賭波,
如果唔喺輸到直,
輸到連底褲輸埋,
呢家仲有條褲著。

Anonymous said...

final如果係俄羅斯對土耳其,今屆歐洲國家盃真係很令人失望了。

梁巔巔 said...

Space 兄:

i. 我係 X o緊啲 "嬾" 識波嘅 "老" 屎忽咋.

ii. 德國 vs 土耳其, 去盡 la! 德國贏!

Uncle:

i. 番嚟喇! 墾丁好玩 ma? 當年我揸住部追風, 跟住綿羊 (因為背痛), 由恆春半島玩到墾丁再玩匀嗰度, 正!

ii. 冠軍~ Germania

Anonymous said...

梁巔巔 said...

呢 oD撚頭要 X 嘞!

小你老母?! 你老母生你出嚟就係咁?!

Anonymous said...

噢 你捧個隊德國又近冠軍一步嚕!

梁巔巔 said...

Heee heee~