Thursday, June 19, 2008

兒時追憶~ 失落的書本刊物


很懷念以前的一些書本刊物。如無意外,它們一早已消失於人間,即使能捱下去的,博益,也在不久前哀逝。

1. 紅蘋果~ 很記得有一期它以媽媽煮「班戟」給孩子吃去教如何煮「班戟」。媽媽和我看了之後,我嚷著也要吃,於是,第二天她煮了。

親子互動,絕佳例子。

2. 兒童樂園~ 兒時去看醫生,除了有一大堆八卦雜誌如姊妹 (下一個係姊妹)、金電視和明週等,就係兒童樂園。

兒童樂園裡面的多篇故事甚為吸引,另有一些趣怪新知,又有益智遊戲玩如迷宮同找錯處等。那時看完一本又一本,等看症也不算是苦等呢!

順帶一提,兒時曾看過一位眼醫叫王剛 (當年患了沙眼,但他醫不好,所以轉了看另一眼醫羅啟雄。),他那裡沒有兒童樂園,卻有橫度的龍虎門連環圖!我現在之所以有此嗜好,相信。。。。

3. 姊妹~ 。。。。內裡的一系列文章,特別係信箱部份。。。。嘻嘻嘻~ 好好看!(順便講句,翁美玲係我至愛,喜歡她比喜歡林志玲同 Monica Bellucci 還多!)

4. 精密模型~ 雖然砌模型並不是我的嗜好,但看到入面一個個把卡通片的機械人或過去的歷史戰爭場面實體化,感覺甚 High!

5. 博益的書~ 不久前也沒了。

記得之前在舊居看著書櫃內的其中一格,排著一本本由它出版的書,從正面看,白藍綠,多好看!也回憶有味!

6. 環球的書~ 迷離境界、奇俠司馬洛傳奇及二十年來香港驚人罪案等,一小本一小本的 (背面有鄧碧雲的余仁生金牌白鳳丸廣告),故事好看敘事夠真實感,一絕!

由於那時所用的紙張關係,所以會漸漸變黃。每次拿起,都有一種時光倒流七十年的淡黃感覺。

韻味盎然。歲月無聲。

7. 讀者文摘~ 這是唯一例外的一本,仍存在至今。

不過,最近再看過幾本,它已失去了以前的那一種味道。是甚麼味道了?我也說不出來。有些東西,係言語所未能表達的。只能去意會。

我是否已過了年青,步到初期中年了?

18 comments:

樂遊 said...

小時候,兒童樂園是會期期買的....其實一路都keep到幾有趣,是很難得的.
以前社會要求低,只要本野有d益智故事,一些小遊戲就ok....現在又要多元智能,又要甚麼甚麼,時代越來越複雜
姊妹有彩頁.....一本姊妹變成好姊妹
我早有印象的是A-Club,一本講動漫模型之類的雜誌......它會用很多字介紹產品,今天是很難想像的.
另一本伴我成長的是海豹出的叮噹和奪標

梁巔巔 said...

呀! 係呀, 仲有 A-Club 同春奪標! 尤其是套奪標, 好好睇!

係咯! 以前簡簡單單就夠, 而家越複雜 oD打壞反而越渣!

Anonymous said...

what i remember is, when i was begging my father to buy 兒童樂園, he rejected me and gave me SHIT coz that day was 賽馬日.So for me is, bad memeberis!!!!!
>...<

STAY AWAY from my father.......
SOrry borther ar, i cant visit you 2morrow, what a pity ar!!
LOVE YOU
Joey

梁巔巔 said...

i. Hummmmm..... 真的心淡.... 算吧. 妳而家有男友 o錫, 伯母又 o錫, 我又 o錫妳, 掂! ^~

ii. 哼!

Anonymous said...

還有玉郎電視呢!

個陣時既訪問客氣好多!

梁巔巔 said...

嗯, Joyce, 畢竞時代不同了....

macy said...

梁巔巔

講開又講, 我細個都有睇"紅蘋果",仲有一本唔知係米"兒童樂園", 我曾經參加繪畫比賽, 仲攞左大奬, 嗰陣媽媽帶我去領奬, 係一個會眨眼的洋娃娃, ^^

小學時有"白羚羊", 好似"黃巴士"咁大本, 好好睇, 又好玩. 屋企仲有一大堆"黃巴士".

除左"姊妹"(多數係偷阿ma阿e嗰d黎睇), 仲有"青春", 真係青春期恩物, 後尾做幕後, 撞番當年係"青春"的model, 仲講番好多嗰d硬照,勁衫, 好笑!

還有中學時期的"yes","玉郎漫畫","少傑迷離".

好耐無睇"讀者文摘", 唔知變左咩樣, 但係以前真係當佢係寶, 因為佢講咩我都信架, 佢仲耐唔耐換購大大本硬皮大自然奇觀圖片書. 仲有後頁的笑話成日睇, 以前我成日去探個嚴肅叔婆, 係屋企唔準睇電視玩玩具, 只有"讀者文摘"睇, 米焗睇咯.

而家都無咩小朋友睇呢d野...

"我是否已過了年青,步到初期中年了?"
你能夠寫呢篇, 已經表明你係中年, 我地搭嗲, 都表示我地也是中年. ^^

macy said...

講開"玉郎電視", 我嗰陣阿ma係買"金電視", 我仲會剪低d明星相架. 佢期期又會送post card係尾頁, 要剪出黎架.

梁巔巔 said...

少傑迷離妳都識?!

玉郎漫畫我覺得一般好睇 ja! 不過, 入面其中一個單元我好鐘意! 就係每集都用當時嘅歌名做題目嘅情若無花不結果!

"我地搭嗲, 都表示我地也是中年. ^^"

Heee heee heeee~ Thank you! ^~

梁巔巔 said...

漏咗同妳講, 搵日同我畫幅俊俏素描.

唔佳!

Anonymous said...

ka.ka....thanks buddy!!!!!
Wah!! you guys, know a lot of old-fashion comics woo......on the other hands, we are getting old low!!!!ke.ke.....
joey

梁巔巔 said...

:)

樂遊 said...

據說以前有本很經典的漫畫'壽星仔'
我一集都未睇過(家母唔盡我睇這些,唉),但我d朋友話它們超爆笑.

macy:
青春真係幾多少女喜歡的讀物,我見到d女同學睇我都會講句 '睇老餅呀'(真係好爛gag)
唔知青春'彩頁'好睇d,定係 '姊妹'的彩頁好睇?

梁巔巔 said...

壽星仔, 冇追開但有間中睇, 真係好頂癮! 後嚟甘小文嘅就真係一般.

青春都好似幾正咖~

渣估 said...

仲有《好時代》、《年青人周報》、《次文化》...

噢! 原來係同代人...

梁巔巔 said...

Haaaaa! ^~

嘿嘿 said...

还有《儿童世界》!
里面有较多文稿,
还有位薇姐姐在主持信箱,
她还曾亲笔写信给我呢!
是《儿童世界》吧?
还是《世界儿童》?
都快忘了,
之依稀记得出版社是在干诺道中的。

嘿嘿 said...

《读者文摘》在林太乙掌舵时非常棒!
文字一流,文雅顺畅,
总有温馨的家庭、励志、乡情、开朗的一面,
现在的确是失去了当时的风韵姿彩。