Wednesday, June 18, 2008

心醉兒歌

大家記得呢個地方冇?!

大家又聽過呢首兒歌冇?!

互聯網,Blog,又一次發揮威力!

一位叫 Flaneurhk 嘅朋友喺我個 Chatbox 度留言並留下一條 Link,話我應該會鐘意。我好鐘意!正!

記得喺小學嘅時候,聽到呢首兒歌,係喺學校嘅 Listening (齋音樂) 同已經唔記得嘅兒童節目入面聽到。一聽到,wow!即驚為天人!

及後,搵咗好耐,都搵唔到,因為唔知個歌名嘛。咁,嗰時唯有喺呢度寫:「全個世界,最可愛是現在~~~。。。。」嚟問啦!

哈哈哈哈哈!尋日,佢 Flaneurhk 整條 link 嚟。嗰度有呢首歌!仲有我哋已遺忘咗嘅地方!

正!Merci Beaucoup!

成首係咁。有冇人知道呢首咁可愛嘅兒歌叫咩名?



「全個世界,最可愛是現在。每一分鍾,心中充滿友愛。陽光之中,幾多歡樂事,歡笑快樂童話般可愛~ 現在與未來,永遠多可愛,有快樂同樣有悲哀~ 世界多可愛,友愛多快樂,手牽手前途任我開~」

11 comments:

Anonymous said...

Sunny哥哥,正啊!

樂遊 said...

北海漁村是使人懷念的.
我去過尖咀店....很記得間有隻海鮮船,次次去我都會走上去玩果個 '汰盤'扮船長,很開心的
橋咀島....我只知佢勁谷廣告,我倒想知北海漁村離開後,那兒變成怎樣

梁巔巔 said...

Uncle: 提起辛尼哥哥, 幾年前喺怡東間 tott's 見到佢, 佢 oD客同班女, 成個撈家咁..... 感慨萬千~

樂遊兄: 橋咀島而家好似做咗郊遊勝地.

真係唔鐘意香港嘅變.

樂遊 said...

Boston Celtics win 2008NBA World Champion

梁巔巔 said...

Haaaaaaaa! YEAH!

話時話, NBA 有關當局好似有心整到湖人寫贏番場, 等 Celtics 可以返番主場封王....

Anonymous said...

補充: 橋咀島可以由西貢碼頭搭$20去。 上面有個政府管的燒烤場同沙灘,假日有好多遊人在石灘摸「衍」捉海參同釣魚。 至於原有西海魚村的設施就掉空哂,好破落,破落到有mood 個隻,值得去下。

梁巔巔 said...

^^ Thank you!

我諗住下個月去. 若然真的成事, 一定會影 啲相番嚟!

Anonymous said...

橋咀島!超勁中意啊以前!
同意香港愈來愈無意思。
我地冇得揀

梁巔巔 said...

Hummmm......

最可 X 嘅係啲人猛話世界係不斷進步嘅, 一唔好成日睇番過去云云....

呢 oD撚 X 叫, 不知所謂~

Anonymous said...

sunny哥哥變成撈家?真係不可思異。

梁巔巔 said...

搵食艱難~