Tuesday, May 27, 2008

一 Click 人生幾十載~ 必看好碟 (片)


男主角就如很多我們現實裡面的男人,日常要為生計奔波,又要顧及妻兒家庭,夾在其中,無奈既苦不堪言。

一天,因緣際會,他在大型超市巧遇一古怪老頭,從而獲贈一個「萬能電視搖控器」。往後,那古怪老頭很貼心,在適當的時候便出現,例如教男主角怎樣操作那搖控器。

他發現,那「萬能電視搖控器」竟可助他活得過癮,因為,它能夠令他操控自己甚至別人的人生!他可以用它任意快速向前,讓自己跳過無聊及等待的痛苦時間;也可向後,時光倒流,將自己回到回味無窮的過去。

就在樂不可支,得意忘形之際,漸漸,它的副作用開始發作,反噬了!它失控了!他發現時,感到後悔時,一切,已太遲,回頭太難。。。。

全片以輕鬆的手法,卻不失笑中有淚,淚中有笑,言之有物,帶以一點黑色幽默去演繹人平常的希冀狂想到後悔已晚的可笑亦悲人生。我們平日不是常常幻想若可以時光倒流,以及若可以跳過某些人生階段地向前走,那便多好嗎?此片正道出其中喜與悲~ 悲多於喜;喜只是一時,悲方是落幕結局的故事。

結局,可作兩個去看。最後,男主角含悔死在親人圍抱著的雨夜街上。

醒來,他累極睡在大型超市的床上。原來,只是南柯一夢。往後,他積極樂觀面對煩燥無奈的人生,繼續生活。他知道,不管命運是如何,最重要是自己的盡情演繹,既然要去演,那為甚麼不選快樂的去演?!

現實裡,不會南柯一夢。有的,或者,是輪迥轉生後才可有的另一從頭開始。

寫在後面:

壹~ 此片原名叫「Click」。港譯「命運自選台」。

貳~ 看罷全片,第一個感覺係好好看好到,直擊您的要害!有幾幕,要令人眼淚流。。。。

叁~ 第二個感覺是立刻令我憶起兒時在電視看過的一齣彩色粵語長片~ 遊戲人間三百年 (由譚炳文主演。1975年)。

兩者,異曲同工。

9 comments:

Anonymous said...

我就覺得這電影麻麻,adam sandlers 不及jim carery 惹笑。

梁巔巔 said...

yeee~~~~ 占基利 oD滑稽笑料好凍好硬~

Anonymous said...

巔巔兄:
套戲好舊,我也睇過,亦寫有一篇網誌 Click

我覺得他用fast forward 跳過一啲時光,錯過了好一些重要事情的經過,直接去到結果。好多事個結果唔喺最重要,而是要去經歷整個過程。

Anonymous said...

我都睇過。前段比較胡鬧,不過後段……睇到我喊哂,尤其係佢同爸爸果段,關於親情既永遠係最催淚。

其實個主題幾老土,愛得太遲,要珍惜眼前人之類。雖然老土,但我感動喎!

Anonymous said...

同意上面所說啊,胡鬧得來有意思有內涵.

個男主角幾吸引啊都!

梁巔巔 said...

Space 兄: 哈哈~ 當日睇咗貴篇啦.

Hummm, 但又其實如果可以適當咁跳過某啲, 又真係唔錯呢! ^~

孖瑩: YEAH! 老土唔緊要, 最緊要係演繹得好, 同令人感動.

Joyce: 我都覺得佢正呀!

macy said...

梁巔巔

好喎!
俾我, 我會一直fast forward到死, 咁就好咯, 千祈唔好俾我醒番吖. ~.~

樂遊 said...

我會rewind.....rewind到港交所ipo的時侯,rewind到中人壽ipo的時侯,然後檔底褲,借貴利傾家蕩產入貨......跟住就嘻嘻嘻

梁巔巔 said...

Macy: 唏, 一嘢咁快玩晒邊過瘾 ga?!

樂遊兄: 可惜佢嗰種 "時光倒流" 係唔可以好似回到未來嗰種咁咖.

只係可以睇咋!