Monday, May 26, 2008

半夜奇譚。。。。

亞視自劉志榮過世後,喺星期一至星期五半夜打正旗號叫「永遠懷念我們的劉志榮」,連播兩齣經典~ 變色龍同 o埋鱷魚淚。

上星期我知道之後,我記憶話我聽:「吓!乜鱷魚淚有劉志榮份做嘅咩?!」我睇咗兩晚之後,記憶番晒嚟。我好肯定,亞記攪錯!

有冇離譜 oD呀真係?!咁都可以攪錯嘅點解?!喂,咁樣唔單只唔得尊敬死者,直頭係侮辱!仲有,攪錯咗冇理由唔知咖,哈,你吹得佢脹,佢唔抽起都算嘞,仲仍然喺片頭同賣廣告嘅時候用嗰句「永遠懷念我們的劉志榮」畫面喎!真係服晒!

唔知嘅話,仲會以為去世嗰個係另一個當年都係台柱之一嘅潘志文 tim。皆因此君兩齣戲都有佢份,亦係主角。

我而家終於明白,點解亞記到今時今日都係咁!原來,真係有原因。。。。唉~

16 comments:

樂遊 said...

唔係咁燶化
可能當年麗的時代的人一個都無剩.
人地肥姐,伍晃榮極盡哀榮,
劉翁就.....唉,雖然我唔係劉翁的甚麼粉絲,但真係講不過去

梁巔巔 said...

咪就係, 咁都可以攪錯! 真係唔掂! 離譜到唔恨!

聽晚睇吓轉未~

macy said...

梁巔巔

對亞視及劉志榮, 我無咩研究, 但係佢播錯劇集我估都咩人知(除左你咯).

只記得佢當年劉生主持過一個麻雀比賽, 成日話"拍拍聲"...

Anonymous said...

Re:樂遊
亞視渣到連一個都handle唔到...

樂遊 said...

macy:
果個節目叫開(木台)。
當年我家中長者日日追看
當年有個甩牌環節,幾impress

梁巔巔 said...

Macy: "拍拍聲"?!???!?!?!?

:O

Anonymous said...

所以d人成日話亞記唔爭氣lor!
唉,dd,你又調戲良家婦女?!

梁巔巔 said...

吓?! 咩話?! 羊家婦女?! 喎都唔識羊家 oD人嘅!

Anonymous said...

良家

Anonymous said...

咁都弄錯,真係好差喎。

我記得劉翁好似拍個部甚麼”太平山”的。

梁巔巔 said...

Joyce: .....

Uncle: 係啦! 好唔掂!

叫浴血太平山. 仲有續集叫再會太平山. 好好睇!

Anonymous said...

真佩服你, 自己記錯仲可以咁理直氣壯. 使銅銀夾大聲.
劇集鱷魚淚男主角係潘志文, 劉志榮, 女角係魏秋華, 馬敏儀, 蔡瓊輝.

梁巔巔 said...

哈哈~ 唉, 匿名人, 你再 check check 啦! 維基百科仲話有張國榮 tim~

梁巔巔 said...

郁人嘅時候, 查清楚先 la~ 唔該.

不撚知所謂~

Anonymous said...

冷靜冷靜.

呢度都有討論過呢個問題:

http://www28.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=7201141&extra=&page=1

http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%8A%89%E5%BF%97%E6%A6%AE

macy

梁巔巔 said...

喎好冷靜~ 好冷靜咁去 X~

XDDDDD