Tuesday, May 20, 2008

台灣開始新一天!


台灣,自無恥小丑爬街扁上台後,衰足八年!其實,點只八年!自奸佬鞋抽馬面輝變身之後,台灣已經開始無運行!

今日,係馬英九宣誓就職嘅日子,亦代表住台灣嘅新一頁。且暫勿論由英九哥帶領嘅新政府將會為台灣帶嚟係一個有幾好嘅將來,起碼,呢個係一個清廉、有朝氣同有希望嘅政府。如果畀民進黨班小人得志賊仔騙子繼續執政,台灣就肯定冇運行冇希望兼死鳩梗!

至於民進黨,若然馬英九未來八年做得妥妥當當,咁,我估計未來十二年都係咁先!冇 o格,根基畀土仔扁刮空,同佢同代兼第三第四第五梯隊,仆街到個個都身有屎同唔掂,幾乎將會全部都畀人告,正所謂「冚家拎」!真係自作孽~

誠心希望台灣自今日開始,再創造奇蹟,同 o埋與大陸走得更近,更親!

9 comments:

Anonymous said...

希望國民黨不要再行貪污的舊路便好。

梁巔巔 said...

放心! 我對英九哥有信心!

雖然 oD撚樣我估計會 "秉承" 貪污及黑金嘅 "優秀" 傳統....

但我認為佢同 o埋成個大氣候會壓得主甚至去蕪存菁.

樂遊 said...

希望他明白他不單是GMD的唯一希望,也是中華民族的最後希望。我很相信,馬仔絕對很可能是最少自明代以來,清廉得來又最有親和力,形象最好的政治人物。
假如連佢都「扁化」,真係好似唔知孔子定司馬遷講「五百年有聖人出」,等多幾百年吧

我很想知道阿bean和杜正勝有甚麼撈

Anonymous said...

我怕馬英九壓不到那群貧污佬啊!
但如你所說,真的望他能克服所有拉,做中國有史以黎最正嘅一哥!

Anonymous said...

我支持英九哥咖!不過伯佢壓唔住班大老lor!你知啦,佢地貪慣加麻!

Anonymous said...

凈喺執返企理個爛攤子已經費時費力還有很多隱性坎井九萬兆的班子點清廉但龐大的公務員隊伍還是以前個班炒得幾多地方的GMT輔選有功多存撈點油水認為是理所當然成個臺灣咁大監察得幾多人民的耐性有幾長有幾多有幾闊外圍的政治經濟環境能否配合九萬兆班子唔喺神仙可以話變就變唯有遙祝英九哥亦祇有一句『好運』。
並要三呼『祝你好運,好運,好好運』!

Anonymous said...

無恥小丑就小事, 可惜唔係小丑咁簡單.
小丑唔會惹咁大民憤.

## 自由時報 21/5/2008
國務費》檢察官指阿扁應槍斃 檢察總長要調查

〔記者楊國文/台北報導〕
槍斃說」風波效應有擴大趨勢,新任法務部長王清峰今日上午正式上任即巡視檢察機關,針對特偵組檢察官吳文昨日指涉及國務費案的陳前總統應槍斃一事,她認為此發言「不宜」,視察到最高檢察署時,當面指示檢察總長陳聰明
展開行政調查,陳聰明表示也關切此事,允諾會儘快查明,中午立即要求特偵組調查。

梁巔巔 said...

樂遊兄: 放心! 我肯定英九哥唔會 "扁化"!

阿扁, 佢有政府養兼 "刮" o埋咁多, 唔駛替佢擔心~

呢, 最近佢先用政府錢去租咗高雄一層豪宅單位作為卸任後嘅住所!

真係吹佢唔脹~

Anonymous, Joyce & Space 兄: 定! 放長雙眼睇啦!

梁巔巔 said...

Anonymous:

Hello~ Are you from 台灣?

哈! 對! 佢唔係小丑~ 而係小丑之王!

P.S. 阿扁嫂被禁止出境了! 哈哈哈哈~~~~ 抵佢死!