Sunday, May 18, 2008

又走一過。。。。

睇麗的同後嚟嘅亞視大嘅我,今日聽到劉志榮病逝消息,hummm,有啲感慨。

當年佢幾乎係麗的同 o埋亞視每部劇嘅主角,亦係大型節目嘅御用司儀。佢演戲演得好好,好演技。尤其是演一啲古古惑惑,生鬼惹笑嘅角色更係入木三分。

後嚟佢逐漸淡出電視,做電影幕後,又躋身政界做區議員,演員、司儀、老闆、議員,多個角色,人生是戲戲也是人生。

於他,每個角色都演得成功,包括對家庭。

才五十六歲,真惋惜。。。。

4 comments:

樂遊 said...

唉,我都有點意外。
我這兩年在佐敦和尖咀的食肆見過他兩次,都是和兒子進餐(有次坐正我隔離)。
有點發福,但看上去都健健康康,講野有氣有力
,料不到就這樣......

梁巔巔 said...

人生真的無常....

真係要對自己身體好一點.

另, 大家果然係同一期同一台擁躉!

Anonymous said...

我印象中劉擅演老老實實的角色,乜佢有演過古古惑惑的角色嗎?

梁巔巔 said...

有呀! 仲好多 tim!