Thursday, May 15, 2008

閒談點點

近日心情一般,除咗有時會因為某啲剛過咗去嘅嘢發吓惡夢,就係一諗起四川件慘劇,都會有啲心有戚戚然。希望 oD災民能夠安然渡過,受創嘅身心可以盡快恢復過嚟。

睇咗多年嘅連環圖~ 古惑仔,我決定睇完呢輯故事單元~ 香港洪興火拼台灣毒蛇幫之後,唔再買嘞!

原因無他嘅,本嘢越嚟越「單薄」,呃錢囉!喂,大佬,十四大元一本唔駛三分鐘睇完!又將啲情節拖長嚟講 (無謂兼且沉悶地噃),唉,唔即 cut 都算係咁。

講開連環圖呃錢呢樣嘢,其實連唔少散文集都係!當中包括我偶像之一嘅蔡瀾!一篇超短嘅文,oD字印到大大隻,行與行之間好體貼您嘅雙眼地隔到好~~~~~ 開咁,咁就版半甚至兩版!

不過,都好在仍有可取,起碼都仲有啲嘢知多啲。至於嗰 oD無料到又呃飯食嘅,好似李 _ 恩嗰類甚至其他喺名氣上等而下之者,真係~ COW!

尋日睇咗「藍」,噓!紅白藍三部曲「終於落幕」!

講開都幾有趣,就係三部曲我都係睇碟嘅,先紅後白最後藍,由白到藍已相隔八年!而且呢,呢三部曲我都分別喺三個唔同嘅地方睇~ 順序係台灣、澳洲、香港。

最後講啲嘢提吓大家!各位最近留意街上面,當您行行吓嘅時候,周不時會有唔少由木棉花樹飄落嚟嘅一小團團嘅棉花飄吓飄吓,盪嚟盪去,好似雪。。。。好靚!好詩意!

唔開心,納悶嘅時候,望吓欣賞吓,個人都即刻開朗啲。即使唔係,有 oD咁天然,就算要畀錢都未必有咁靚嘅嘢睇,唔望多兩眼欣賞吓,咁您話幾對個地球唔住哩~

記得留意吓咯喎。

14 comments:

Anonymous said...

連環圖~ 古惑仔-晒錢!
我就覺得李純恩好假好唔得令人舒服!
我有睇到呀!等我再feelfeel先!

Anonymous said...

1. 四川悲劇豈祇戚戚戚然呢? 唉!

2. 自少小都冇睇連環圖,中外啲都冇,只愛文字的,多啲想象嘛!

3. 在舊文都有雙同意見,蔡樣一向多留白!

4. 我冇看過這個系列,不過朋友話法國美女很美!

5. 令我想起中學時代,每年近那個時候,母校就『棉絮飄飄』。

夏天的炎熱想返起『撒鹽空中差可擬,未若柳絮因風起。』兩句詠雪,心都涼啲!

Anonymous said...

噢! 巔巔兄

唔好意思,上面留言的是我!

the inner space 頓首
orz

梁巔巔 said...

Joyce: 好睇就唔嘥錢. 但唔好睇! 所以我咪諗住 cut 囉!

唔知點解真係好鬼憎嗰個李純恩~

Space 兄: 知係你啦! 你篇舊文一早睇咗!

法國妹, 正! 唔會好似其他鬼妹咁, 咁粗!

Anonymous said...

你係我第一個認識的人看古惑仔,真係估都估不到。

梁巔巔 said...

咦, Uncle, 你都睇咖?

樂遊 said...

其實少睇專欄作家...我覺得香樹輝至廢,特別是在明報以喬青華筆名寫的專欄....
現在已無睇,以前真係唔知佢想點

梁巔巔 said...

喂, 咁你應該知生果報嘅左丁山都係佢.

我就覺得佢一般而已~

樂遊 said...

其實都無睇.但點都好過係明報果檔,
因為明報那邊常被他當成中大成名校友通信處
或中大成名校友動向報告站

macy said...

梁巔巔

* 今日睇新聞, 見到D父母係個仔女間學校側邊等消息, 等到D人挖到仔女條屍時, 個父母即刻呼天搶地個樣, 真係好心蹹.

* 當年睇左"紅白藍", 覺得好好睇, 尤其係藍, 因為成套戲真係有藍色鬱鬱氣氛架.

* 木棉樹開花, 我最近都留意到, 仲好似傻婆咁企係樹下睇&笑左好耐, 原來"落棉"好浪漫吖

* 我淨係聽過香樹輝係財經台節目, 好悶, 聽左几日無再聽. 左丁山同喬青華都係佢黎架咩?!

Anonymous said...

Quoting:法國妹, 正! 唔會好似其他鬼妹咁, 咁粗!

巔巔兄:
小弟至今仍然堅守齋缽,
到今天還未有『開齋』,
那會還是『開洋葷』呢?
決不可及兄臺見多識廣!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 呀哈哈哈! 吹脹!

我發覺, 中大嘅人係團結 oD!

Macy: i. 我最鐘意 "紅". 覺得 "藍" 好複雜!

ii. "落棉"!!!!!!!! <--- 好詞!

iii. 左丁山係佢兩個呀!

Space 兄: !!!!!!!!!!!!!!! x 10000000000000000000000000000!!!!

你..... 你... 你..... 仲係處男?!!!?!????!?!?!?!!?!?!!?!?

唔係 fa?!?!?!??!???!?!??!?

樂遊 said...

十年磨劍,劍未出肖的情況都是很常見的.
我有好幾個朋友年過三十都未怕過拖.
有小部分未怕過拖的,用金錢請來國內劍客練劍

梁巔巔 said...

哈哈哈哈哈哈, 我有兩個老死, 佢哋就只係請本地劍客練劍 ja.....