Wednesday, May 07, 2008

好玩玩意兒


人大了,不像兒時般甚麼都可玩一餐。而且,長大後所玩的東西,它們大多數的快感與兒時的都截然不同。

倒有少數是例外如釣魚、打機和結識異性。

有一樣玩意兒,很好玩好過癮的!在香港,我們兒時都應該沒有玩過,事實上,住在都市的我們亦很難有機會玩到。儘管您以前或現今住在農村,也肯定未曾試過!而且,小孩和大人也一樣喜歡的!

哈!是甚麼?!

我曾寫過,在台北的日子,有一段長時間曾住在荒山野嶺,閒時無聊試養雞,結果,養至整個後山的小山丘一整山都是雞!

當然,我這次所講的極好玩極過癮玩意兒不是養雞啦,養小雞相信很多人兒時都養過嘛。

那時,除了自制風乾蘿蔔 (失敗之作) 和養雞,另一玩意,也就是我這次要說的極度好玩過癮之事~ 孵蛋。

當然不是我自己走去孵雞蛋,而是買一部孵雞蛋器 (在香港那有得賣吖!所以,我肯定大家未試過。即使您曾身在外地長住,也肯定想不出這玩意!),然後到超市、雜貨店及養雞場分別買一些雞蛋回來,劃上記號,再放入孵蛋器中,調較到攝氏三十七度,鋪上一條毛巾蓋住,靜靜的等待三個星期。。。。

這三個星期是令人「痛苦的」,心急死的!但二十一天之後,登!登!登!登!掀開毛巾,打開器蓋,那些從各處買回來的雞蛋,其中可能會有一、兩隻甚至更多是受了精的 (也很多時一隻都沒有。這亦是最好玩最令人驚喜的地方!),已孵成可愛的小雞啦!

那一刻的喜悅與快感,我好肯定,不管是小孩及大人都同樣飛天!

P.S. 在網上只要打「孵蛋器」,便可找到介紹和網上購買方法。大家不妨買來玩下啦!

6 comments:

macy said...

梁巔巔

嘩! 勁喎, 梁生, 竟然玩孵蛋!!!

呢牌係屋企應該孵唔少啦, 哈哈!

但係而家仲有邊個夠係屋企養雞吖, 唔怕被誅九族咩!

Anonymous said...

得呀!咁都比你諗到嚟玩!?
喂dd,我諗你瞓係床度孵仲好沅!

Anonymous said...

以前 香港 和 星加坡 的 science centre
『科學館』都有這項目展覽。

靜靜的站在玻璃櫃前一個多小時,去看由個蛋殼開始龜裂,跟著有個小孔,再是大孔,再是濕淋淋的小雞,努力掙扎爬出蛋殼,先是很累的一動都不動在休息,之後啲毛乾了,體力恢復了,一隻一隻可愛的初生小雞,在玻璃櫃內跑,互雙追逐。

E+ 科學館 仲有冇這個項目呢?但每天都孵出咁多小雞,它們下一站又是那裡呢?

macy said...

space,

你講開, 我都記得n年前係科學館睇過, 而家可能無啦啩.

下一站可能係天國...><

梁巔巔 said...

Macy: 我寫完呢篇之後本來真係諗住又買番部嚟玩 (孵) ga! 但畀女友話..... :(

Joyce: 妳孵仲好玩!!!!!!! XDDDD

Space 兄: 我都知. 但科學館嗰啲, 冇自己用孵蛋器孵嗰種喜悅呀!

Macy & Space 兄: 佢哋嘅下一站, 我估會係農場.

macy said...

停一停, 諗一諗!