Saturday, December 08, 2007

Love Flu

唔知係咪最近 sweet sweet sweet sweet sweet sweet,尤其是勁 sweet 勁冧嘅前兩日生日,結果,尋日下晝開始,病咗。

不過,套我一位翻轉情場溝死鬼嘅神經刀朋友~ Mich 所講,此乃愛的流感。哈哈哈哈!所以,hummm~ 病都病得舒服病得 High 嘅!冧冧!

Love Flu,正!

大家唔好頂唔住喎!

19 comments:

Anonymous said...

wow, no wonder your honey loves u sooo much :)

好冧哦!

The Inner Space said...

唔好傳染我........我冇免疫能力,冇抗體,會一命烏呼!

macy said...

梁巔巔

唔好傳染我........x2

我得閒死,唔得病!

macy said...

梁巔巔

唔好傳染我........x2

我得閒死,唔得閒病!

ps 雖然係甜蜜病, 都祝你 get well soon!

Anonymous said...

嘩!嘩哈哈!睇完冇flu都變有flu!Full of love flu! XDDDDD
dd,服咗你吖!

Anonymous said...

係要病吓先卸咁啲, 太多好嘢驚你受唔住呀. :)

梁巔巔 said...

Mich: Keee keee~

Space 兄: 想有抗體, 易啦! 拍拖咪得囉! ;)

Macy: 多謝! ^^

Joyce: Haaa!

阿大: 多多受得住呀)))))))))))

Anonymous said...

巔巔兄:

Space 想有抗體, 易啦! 拍拖咪得囉! ;)

哎唷,這種病毒,要病過先至有抗體,要病好多次先至產生不同抗體,對於我從未經歷過的,可能第一次就死掉了,呢個險我唔敢冒。

Anonymous said...

haha....Mich 的流感情況極度嚴重,梁巔巔,你分分鐘都未及佢。Anyway, enjoy your sweet sweet love flu!!!

梁巔巔 said...

Space 兄: !!!! 吓! 你未拍過拖?!??!?!?!!?!?!!!? :O

The Inner Space <--- 補呀!!!!! ;P

Mei Chi: Hello~ Welocome!

Mich? 呀哈哈哈哈哈哈~~~~ 我梗係唔及佢啦!!!!!!!! 我最多癲啫, 佢直頭喪夾冇性 ga ma!

Mich 咪打我呀! :P

"Anyway, enjoy your sweet sweet love flu!!!"

多謝! :)

樂遊 said...

「病了都要愛」

梁巔巔 said...

總之愛到死都要繼續愛~

aulina said...

受唔住好耐啦

梁巔巔 said...

呵呵呵~

Hyacinthus said...

哦? 又係樹晒命???
Love Flu 咁好?!
咁我地有野玩唔駛預你啦...

Anonymous said...

你就好拉~~~~

梁巔巔 said...

風信子: 唔係曬命. 係直頭將命係咁當大花灑 o淝~

"咁我地有野玩唔駛預你啦..."

我呢期做咗戈昏君~ 乜有嘢玩咩?

Bee 小妹: 喂, 好似妳最近都好 sweet 喎!

Anonymous said...

hey, forget to tell u, my love flu is gone ;)

how abt you?

梁巔巔 said...

我仲嚴重咗! Heeee~