Monday, December 10, 2007

勁!

呢啲先叫演唱會~



仲有譚詠麟 (其實佢中後期真係已經。。。。err。。。。好麻麻~)、張國榮、梅豔芳、羅文、甄妮同葉振棠等等呢 oD又唱得又跳得都好勁!係真勁! (當中尤以張國榮、梅豔芳同羅文最勁!)。

對落一輩嘅,葉倩文、陳慧嫻、林憶蓮同張學友呢啲,雖超越不到前人但亦厲害。次一皮好似劉德華呀黎明呀郭富城咁,都有個譜。以我唔 Q 鐘意唔唱得兼出唔到大檯嘅郭富城為例,喂,佢起碼跳得好跳得勁喎!

而家嗰啲?!Okay~~~~~ 陳亦迅同陳慧琳得喎!其他嘅,你咪撚同我講個舞台用咗幾多錢去砌,我講嘅係你嘅唱歌跳舞同係唔係用個心拎個心出嚟。簡單三個字~ 呃飯食!再簡單兩個字~ 回水!

另外,各花入各眼,我知~~~ 但講真我真係唔知好似側田 (呢位似溝女多過唱作嘅龜樣啲歌,I'm sorly 我真係唔覺得有邊首好聽!)、Twin屎 (呢啤 X 都費時~) 同容祖兒呢類所謂嘅歌手有幾名副其實!最惡頂係竟然有人話容祖兒有唱功!喎 COW~~~~~~~

有人會話:「佢哋不斷進步 o緊啦!」
我會話:「挑~ 您要求咁撚低嘅?!」

進步極都咁嘅樣?!

接住上面,又好似周杰倫,佢啲才華,哈,以前寫過篇關於佢嘅嘢,呢條友啲歌,同嗰個龜樣一樣,我真係唔知有乜好聽唔曉欣賞囉。佢 oD咩又識彈鋼琴又識拉「二胡」(大提琴同小提琴),鋼琴我唔知呀,但佢啲小提琴,哈哈!啲人對佢過譽喇!Well~ 原來識拉兩嘢就叫勁!

唔好以為我憎佢寸憎寸「屌」我先咁講!寶島四大才子 (真係唔想計 o埋佢!),陶吉吉仲寸過佢屌過佢,A~ 但佢係真堅喎!唔係一味 hip - hop 鳩 rap 一輪咁喎~

又或者講拉小提琴咁,王力宏勁過佢!唔撚知佢憑乜咁「屌」?!

講到呢度,又係時候扮吓中肯喇~ 喺「樂壇」嚟講,佢哋好難得 ga 喇!佢哋都好努力 ga 喇!又或者都係嗰句~ 各花入各眼。唔順超嘅佢哋's 粉絲們,「kur」番晒啦?

講番呢段片,畀少少時間睇啦。我保証您哋睇完只會有讚冇彈,仲會睇到熱血沸騰心跳上升連聲叫 YEAH o添!

「留住妳~~~ 留住妳~~~~~ 難放手~~~ 難放手~~~~~~陪伴我~~~陪伴我~~~求永久~~~求永久~~~~」

Hooooooooo!!!!!

14 comments:

Anonymous said...

>陶喆更係正啦!

>寶島四大才子?仲睜一個喎!

>dd你溫馨緊都仲咁好火!果然多面睇!但真係難口左d!:P

梁巔巔 said...

i. 仲有一個係黃大煒. 勁鐘意!

ii. 口點難?! Ahhahahahahaha~~~~

Okay, 我爛口, 但我識得幾時咩場合唔講 X 那媽鳩~

macy said...

梁巔巔

雖然我都好同意你講的,但係好明顯睇到的是代溝,可能係年紀問題...
我地梗係會覺得林子祥,陳潔靈,葉麗儀,梅艷芳,張國榮...嗰D係巨星,有壓台感,因為我地係嗰個年代. 好多後生仔無機會接觸到, 所以佢地會認為容JOEY,陳EASON係勁. TWINS...真係頂唔住.
除左你講嗰D,我就好鍾意張惠妹(睇LIVE,真是超享受).

樂遊 said...

假如鄧麗欣著件背心仔都開演唱,我覺得無人係唔識唱歌。
當今香港陳奕迅真係一個代表。其實我覺得古巨基都唔錯。昨日聽佢在金馬獎唱,真係幾好呀....但奇怪的是佢係台灣唱live好似好過係香港的。
香港的所謂歌手除了難聽與否的問題,就是唱歌無感染力,同埋太歌曲風格太單調。這也是陳奕迅成功的原因,多元化又有感情。
jay....話佢有才華,我不置可否,只是印象中台灣歌手識作曲,識玩樂器的大有人在。但是d人話仍靚仔,我就真係不能理解.....

梁巔巔 said...

Macy: 咁又係.

張惠妹, 直頭堅! 唱得跳得夠放又有壓到台.

樂遊兄: 古巨基唱得好, 但嫌佢太作狀扮嘢. 成日 sell 自己唱假音好勁, 有 oD走火入魔.

"但是d人話仍靚仔,我就真係不能理解....."

咪係~

Anonymous said...

周董d歌都係開頭個d好...依家個d...嗯...

靚仔?!欸...醫神靚仔過佢囉.

不過,我都真係唔係好頂得順佢d自大......

梁巔巔 said...

見到佢 "嬾" 勁扮晒叉燒嗰智障樣就反胃 + 要 X 咖嘞!

Anonymous said...

Ya~Hoo~ I was there! It was a great concert! Nowsaday, you're right, it's hard to find a singer like that!

梁巔巔 said...

Mr. Uncle: Yes, it's difficult to find a singer like before and it's all of that like a shit! Haaaa~ ^~

You were there?! Wow~ You are old~ Haaa~ Like me~

Jan said...

台灣真係係街汁都隨時搵到件好野..
好似近呢一年有個叫蕭敬騰真係好堅..
可能佢係玩開band出生所以係唔同o的.
不過講真周杰倫手琴真係勁,始終人地係學古典樂出生..

http://tw.youtube.com/watch?v=iGGV4OMUnLg

梁巔巔 said...

總之周杰倫就名大於實 la~

Anonymous said...

Actually I wanna drop you a comment on Dec10 (a day I could never forget).....but I eventually gave up as I got really no mood to speak a word, u know.....

Anonymous said...

I see no point of critizing anything!! Different idols are required in different generation. Interestingly, the trend tells you not only the pop culture development but also the economic situation at different times. As far as I remembered, the girl group TWINS emerged at the time of SARS, the miserable time when HK seriously needed some lovely smiles. ;p

梁巔巔 said...

我明~

但我係只從佢哋平時唱歌嗰種態度同質素去 X 嘛.