Friday, December 21, 2007

自煮蘑菇扒


自從生日嗰日喺 Post 97 食完嗰個蘑菇扒之後,一直念念不忘,前日喺超級市場見到有一盒盒裝住啲好大嘅蘑菇賣,拎起一睇,叫鮑魚菇,嘩,真係好鬼大!諗起自己買番去大量煮嚟食,如果成功第日又可以煮畀佢食,即刻 「o桀!」聲笑咗出嚟,買咗兩盒番去整。

我梁巔巔果然係天才小廚師!煮嘢食真係好有天份!買咗啲蘑菇扒番去後,好自然識得整!

首先將 oD大蘑菇洗一下,然後用少許海鹽 (粗鹽) 加 o埋牛油用手喺個大碗度同啲大蘑菇菇撈勻。

撈勻後,燒紅隻鑊,倒橄欖油,再即刻倒晒啲大蘑菇菇落去,狂兜猛剷輕壓幾下,上碟。A~ 未食得住。

上碟後,將 oD大蘑菇排好陣勢,每兩塊大蘑菇個菇面上下相貼成一對,中間同上面都放一塊芝士 (注意,以黃色嗰隻芝士為佳。),最後放入焗爐度,鋪上一張錫紙,焗。

焗大概七至十分鐘,okay (焗嗰時如果再加啲蒜鹽同百里香香料,更正!)!拎出嚟,食得!

好味呀!!!!!!喂,唔係講笑,有我上次喺餐廳食嘅六成水準!梁巔巔呀梁巔巔~~~~ 真係~ 我為您嘅煮嘢食天份而「惋惜」吖~~~~~~~~

6 comments:

Extraordinary Life 翠斯 said...

"如果成功第日又可以煮畀佢食,即刻 「o桀!」聲笑咗出嚟"

SIGN,,, 收皮啦, 咁都俾你入到位!

梁巔巔 said...

挑~ 妳吹呀!

macy said...

梁巔巔

嘩!正吖,但係點解無咩色水,好淡咁架.

梁巔巔 said...

Heee! 梗正啦! 識貨呀!

無咩色水? 上圖有黃色芝士噃! :)

Anonymous said...

新banner 好靚喎,好浪漫添,果然有愛情滋潤連blog嘅風格都轉埋。
Merry X’mas!

梁巔巔 said...

Haaaa! 多謝欣賞!

但我風格冇轉呢~ 一樣粗口橫飛見到 oD唔順超嘅嘢一樣照 X 咖!

Heeee, 其實, 我一直都好浪漫嘅呢~ ^~