Tuesday, December 18, 2007

絕佳戲名


一向好佩服幫啲咸片改名嘅人,創意十足,啜核到暈,精彩絕倫!最勁係仲能夠將 oD咸嘢融入古文度,厲害!

以下係出自以前專播咸片嘅戲院其中一啲咸片名,好正!戲名絕佳!

1. 愛情打樁機
2. 弊傢伙!地鐵有色魔!
3. 你插落,所以我快樂
4. 大濫交嘢公園
5. 搓暖無限 Touch
6. 處女又一穿
7. 豐乳同露
8. 純情乳交七
9. 愈浪漫愈快硬
10. 二人含,一六九
11. 吾家幼女有毛有液
12. 暴露迷城
13. 萬事起頭難
14. 啜袋雙嬌
15. 愛撫唔怕做
16. 我很醜,可是我很持久
17. 捉人深處強姦 (竹林深處人家)
18. 鹹濕保母賤嬰兒
19. 淫珠格格與扯旗貝勒
20. 睪飛丸走
21. 笑傲肛門
22. o架妹多多包含
23. 扑濕瑪莉
24. 住家淫娃咬節瓜
25. G 觸者,頻亦樂
26. 三皇一后知多少
27. 真金不迫紅爐火,真波不怕任你摸!
28. 男人老狗鳥不起
29. 簫塞豐乳中
30. 秋風起,性慾嚟
31. 吹蕭一刻直不甩
32. 我愛一枝棒
33. Do 野雄心之射野比天高
34. 含乳淫龍拳
35. 大圍三姑三圍大
36. 強姦大力 Un《唐山大地震》
37. 自摸雙番西
38. 你偷窺,我插西
39. 插班女學生
40. 開心時刻 @@ 屎忽 (開心時刻 PIZZA HUT)
41. 午夜胸玲 ~ 精子全身
42. 中華精蟲扑爆棒
43. 廿二世紀插人兩鑊
44. 博愛歡樂性濫交
45. 快感係鞭度
46. 淫眼碌碌逐個郁
47. 千金難買插得深
48. 午夜胸圍
49. 你淫我賤真夠寸
50. 非禮蜜言
51. 楊太老公楊巨祥
52. 失驚毛神奔走痕
53. 仙樂歌聲處處淫
54. 吉川春代子大戰博野真太郎
55. 香港雛妓大學 (香港科技大學)
56. 芥蘭強狂插波菜蓮
57. 淫人妻女笑騎騎

16 comments:

mokit said...

哈哈,痴線。

樂遊 said...

真係集體回憶.....我家以前有很多這類電影院。細個行經當然睇劇照啦......我以為d女角全都係穿黑色泳衣的。中學了,上美術要鋪報紙....我們特意找來「電影廣告」 / 東方的「開心坊」鋪面.....學習動機超高!
滄海遺珠:蕭塞豐乳中
有一套叫「咸濕哥仔賤邪牌」那時是小學,我和另一同學見到個戲名,我叫佢哥仔,佢叫我邪牌.....叫足一學期, 真係痴x線。
其實,現在d四仔詩都好抵死....
如..擺低一舊水,帶走五條女~~

Anonymous said...

好想加把咀, 不過都係費事啦. 笑死!

Anonymous said...

好賤哦!!!!

Anonymous said...

我 只覺得舊時啲 Hollywood名片,有意譯也有直譯,
很有功力。

The Sound of music 仙樂飄飄處處聞
My fairlady 窈窕淑女
Gone with the wind 亂世佳人
Scaramouche 美人如玉劍如虹
High noon 龍城殲霸戰
Cassblanca 北非諜影
West side story 夢斷城西
An Affair to remember 金玉盟。。。等等!

梁巔巔 said...

Mokit: Heeeee~

樂遊兄: 哈哈!

"有一套叫「咸濕哥仔賤邪牌」那時是小學,我和另一同學見到個戲名,我叫佢哥仔,佢叫我邪牌....."

呀哈哈哈哈哈~~~ 好抵死呀! XDDDDDD

阿大: 哎唷~~~~~~ 講嚟分享吓吖! ^~

Bee 小妹: 咁先夠抵死呀! ;P

Space 兄: 以前 oD譯名又真係有水準啲嘅!

Anonymous said...

前些時看到的抵死野...

http://www.fishmetoday.com/redirect.php?tid=2907&goto=newpost

虎茶 said...

哈哈..... 呢d名, 如果你唔係香港人, 真係無可能睇得明呀.

樂遊 said...

如果說中譯戲名,最經典相信是
The Wizard of OZ 綠野仙縱
現在大部分人都只知綠野仙縱是over the rainbow的童話故事,而不知它本來是號稱清中葉三大小說的其中一本小說的名稱。一如假借字,假借後,人們忘了「本義」。

macy said...

梁巔巔

喂! 仲有'18歲卜卜脆','架妹大戰機械人','淫賤住家菜','廿二世紀插人兩鑊'. ^_^ 齋睇戲名都夠娛樂性.

以前係報紙娛樂版見到全港戲院上映的名單, 成日都俾呢D戲名笑鬼死. 但係我都唔夠胆去睇呢D鹹片, 因為聽講呢D戲院好污糟&好雜.

收買佬 said...

>楊太老公楊巨祥

邊個叫我﹖

梁巔巔 said...

Cosmicrays: Thanks! Heeee~ ^~

虎茶: 哈哈! 廣東話, 正!

樂遊兄: 啊! 多謝指教! :)

Macy: 妳..... 好一個咸濕妹... :P

收收: XDDDDDDDDDD

Anonymous said...

賤格

:P

還有「一屋兩妻日日砌」

梁巔巔 said...

賤格? 點只吖~ 勁賤 tim 呀!

"還有「一屋兩妻日日砌」"

哈哈哈哈哈哈哈!!!!!

Anonymous said...

其實, 久不久就收到一次呢 d 戲名, 之但係, 每一次重溫都令人回味無窮 :)

梁巔巔 said...

有某 oD電視雖然間唔中就會重收, 但如妳所說, 每一次重溫都令人回味無窮. ^^