Sunday, November 18, 2007

Blog Tag 之氹氹轉 菊花園


Cosmicrays Mugen C 嘅 Tag。

1. 小時候的理想是什麼?

中國領導人

2. 這輩子最快樂的是什麼事?

大家知咖啦~ ^~ 

3. 你喜歡的顏色?

紅、黑、白

4. 你有多久沒有傻笑了?

最近成日傻笑。

5. 你最想去哪個地方?為什麼?

所有我去過又鐘意嘅地方。最想同佢去。

6. 最受不了自己哪個缺點?

有時太正經~

7. 如果有不開心的事情,你會怎麼辦?

X 完之後玩自閉。

8. 四季裡喜歡哪一季?

秋天,冬天。

9. 五年內比較現實的目標是什麼?

互相嫁娶。

10. 如果你得了絕症你會跟家人講嗎?

唔會。

11. 說出點你名的人的3個優點?

個 Blog 啱睇留言啱嘴形兼唔扮嘢。

12. 孤獨是什麼?

乜 Q 都唔做仍好 enjoy~

13. 喜歡什麼類型的人?

尤加利。

14. 你對你的近況滿意嗎?

最近好滿意。

15. 覺得自己會幾歲結婚、生孩子?

是但。

16. 去過最美的地方是哪裡?

Quebec City。

17. 你曾經愛上過同性嗎?

冇。但曾經瘋靡基界。

18. 如果能讓你實現一個願望,會是什麼?

心想事成。

19. 喜歡怎樣的二人世界生活?

想點就點。

20. 最後悔冇學識到既野?

冇考八級小提琴。

謝謝 Cosmicrays & Mugen C 嘅「踢」。

14 comments:

Anonymous said...

多謝接tag, 仲都幾認真答添,謝謝謝謝。

"但曾瘋靡基界。"
巔兄,比位你賣膏藥自讚喇:點解會風靡基界呢又?
個答案最好有D心思喇,咪講埋D咩英俊瀟灑玉樹臨風類,我驚你D老友嘔到一地都係...:P

梁巔巔 said...

"點解會風靡基界呢又?"

一個字~ 正! 三個字~ 喎好正!

"我驚你D老友嘔到一地都係...:P"

~~~~~~ 人話我聰明~~~~ 生得標準 beautiful~~~ 認真冇問題~~~~~~~~~

mad dog said...

有時太正經~ 唔係卦...
你都好似講過無考八級violin... 乜你唔係有演奏級架咩? "且", 渣嘢!

mad dog said...

cosmicrays: "我驚你D老友嘔到一地都係" 我地一向嘔慣, 無乜嘢. 理佢講乜Q... :)

梁巔巔 said...

"你都好似講過無考八級violin... 乜你唔係有演奏級架咩?"

妖! 妳三十痴呆吖!?

http://victorvictor.blogspot.com/2006/08/info_02.html <--- See see la! 頂! 六級差兩級呀!

"cosmicrays: "我驚你D老友嘔到一地都係" 我地一向嘔慣, 無乜嘢. 理佢講乜Q... :)"

XQYZ##ZXX!##XYYQX!!!!!

Anonymous said...

風靡gay界?

Anonymous said...

好正

Hyacinthus said...

"六級差兩級呀!"

六同八的距離不祗是兩級之分,而是幾何倍數
級的藝術差距,係需要double或triple以上既努力!其實,這可不是種遺憾,你可由今日開始努力,目標係係巔b出世考到八級程度,係咁而威返次囉,勤力d啦 ~

另,快d做定禮金結婚啦 :)

mad dog said...

不祗是兩級之分,而是幾何倍數... 哈, 佢真係未有耐! :)

梁巔巔 said...

Joyce: 係~

Mich: 梗正~

風信子: 我會努力. 同 o埋呢, 到時整圍 Blogger 席. ^~

阿大: 死啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

樂遊 said...

巔嫂大肚時,你在旁拉奏莫札特.....可以省去買果d咩野胎教莫札特cd的錢

梁巔巔 said...

Heeee heeee~ 我好想呀!!!!!

macy said...

梁巔巔,

睇完這篇,對你的了解又多左d. ^_^

梁巔巔 said...

Keee keee~ :)