Tuesday, November 27, 2007

母校速瞥~

趁著今天的空檔,我去了兒時過了其中最愉快的一段光陰的地方。

非常記得,在那裡,第一次被記缺點,那天,回到家洗完澡,頭髮仍濕濕的,抱著頭,哭著跟媽媽說:「嗚~~~~ 嗚~~~ 我被記小缺點!」

後來,哈哈~~~~ 甚麼小缺點、大缺點、進一步的小過、大過與及黑名單,習慣咯。而且,那時還覺得很威風,越記得多越勁!

。。。。卒之,hmmmm~~~~~~ 要轉校~

那裡,一切大都沒變,我的人變了不少,不過,最深深處,對它情感依然。


在這裡,小巔巔買過不少聖物。


這裡,我曾在彌撒中放屁。也差點受洗了。


當年領導上午班的我,同下午班比跳樓梯,差點死掉。


由後衛到前鋒,哈哈,如今。。。。


最討厭這校務處。


在這課室,過了多少歲月。。。。


小一時,我曾在左手邊最後的一根柱給中學部的人撞穿頭。


足球機!當年的差多了。


小息!


小一的時候,媽媽珍而重之的給我 HK$1.5。那時,五毫一隻熱狗,八毫子一樽維他可樂。哈,仲有兩毫可以買鳳凰蛋卷!

Hummmm~ 曾有兩年在這裡與陳志霖 (小一)、許超文 (小三) 還有那個他媽的黃洐行 (小四) 等白牌上學下課。

Bye Bye~

15 comments:

Anonymous said...

衰到要轉校... 都真係幾似你! :P

梁巔巔 said...

.... -_____-

Heee~ ^~

樂遊 said...

以前讀小學要一間一間地考(筆試無面試),考了七間都無間收,不是考得不好就是嫌我近視深。……..當時我都唔知幾高興,以為考唔到學校就唔洗讀書,可以日日玩。後來有間官校收我(可能見我無人收,基於強迫教育,就要收),我即刻頹晒!
其實,讀小學要讀到被人踢出校,都有一定難度吧?!

macy said...

梁巔巔

嘩! 你好有心喎, 會返去母校行吓, 我講左10几20年都未返到去.

你間學校好古老哦, 好有味道吖. 港島區d學校先有呢d味,我地讀d新界學校就仲好新.

能夠被人踼出校, 真係唔容易喎!!

小學時,我係最乖的好學生,上學紥孖辮/馬尾,頭髮永遠貼服,校服永遠潔白整齊,功課永遠交齊,考試名次總在前5名,所以你吖,有d似我以前讀四年級坐隔離個死靚仔黃浩然咁...討厭!

收買佬 said...

點解黃洐行要俾你“他媽的”呢﹖

梁巔巔 said...

樂遊兄:

"當時我都唔知幾高興,以為考唔到學校就唔洗讀書,可以日日玩。"

哈哈哈哈哈哈!!!! 笑死我呀!!!!!

"其實,讀小學要讀到被人踢出校,都有一定難度吧?!"

唔係喇! 嗰時未被趕出校, 只係父母見到咁樣, 同我轉定校.

Macy:

"能夠被人踼出校, 真係唔容易喎!!"

唔係喇! 嗰時未被趕出校, 但真係頑劣兼奇差, 父母見到咁樣, 所以同我轉定校.

"小學時,我係最乖的好學生,上學紥孖辮/馬尾,頭髮永遠貼服,校服永遠潔白整齊,功課永遠交齊,考試名次總在前5名,"

...... 好叻吖! 我夠頭髮永遠貼服, 校服永遠潔白整齊咯!!!!!

"所以你吖,有d似我以前讀四年級坐隔離個死靚仔黃浩然咁...討厭!"

如果係, 我果時夠唔同妳玩咯! ><

收收:

扮大佬兼借 $ 唔還~

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

One more, 黃洐行 : 扮大佬兼借 $ 唔還~..... I like it...
Should it be 王洐恆( Living in ChiFu? ) .....he changes a lot now....no more Big Brother and quite rich hahaha....

I think we are the from the same year...

梁巔巔 said...

Winson,

!!!!!!!!! Hihihi~~~~~~

世界真細小!!!!!

"I think we are the from the same year..."

你意思係同佢同年定同我?

:)

mokit said...

咁好可以返小學行下? 可以隨便入既咩? 我都有3,4 年無返過去了。

Unknown said...

同佢王洐恆 same yr.....how about u? younger than us....?

梁巔巔 said...

Mokit: 一句 "我係舊生", 加一副淡定表情, 攪掂~ (當然要填 oD簡單資料 la!). ^~

Winson: I see!

"how about u? younger than us....?"

哈! 師兄, 係! 嗰時我小一呢! :)

Unknown said...

我同王衍恆同屆,咁應該大你三年. 佢借錢俾你唔還都係想你知第日唔好咁易借錢俾人唧.我諗佢係對你好嘅.
佢欠你幾多錢呀?我叫佢還返俾你呀!

梁巔巔 said...

"佢借錢俾你唔還都係想你知第日唔好咁易借錢俾人唧.我諗佢係對你好嘅."

Ahhahahahaha~~~~ 真係感激呀!!!!

"佢欠你幾多錢呀?我叫佢還返俾你呀!"

幾蚊呀!!!!!!! 喂, 如果係, 計 o埋利息~ 唔佳!

XDDDDDDD

Unknown said...

No problem, I have talked to him lar.... and I think he will buy u lunch later....haha...