Thursday, November 22, 2007

打正旗號講環保,實情鬼祟玩縮數!


講 o緊嘅,要 X 嘅係一個人,一班人,一個集團。

一個人,姓李叫超人,又名四眼佬。一班人,係佢旗下一班高層。一個集團,百乜或者乜佳超級市場。

呢間嘢喺尋日宣佈,開始唔再主動畀膠袋,原因係為咗環保。好!

我尋日去買嘢,個收銀話冇膠袋畀,如果要呢,要每個畀兩毫。

我 X!

嗱,點解要 X,點解要慶,點解要鄙撚視呢?!

如果好似之前冇膠袋日咁,嗰兩毫子係捐畀環保團體,okay!冇問題!我仲好支持 tim!但佢老味今次唔鳩係吖嘛!聽講呢兩毫子係畀佢喎!有冇搞撚錯?嗱,咪撚同我講話梁巔巔,你點知嗰兩毫子人哋用喺邊唧?!嘿,如果係,佢駛撚猶抱琵琶半遮面,又唔係這又唔係那唔乜唔物唔撚申明呀~ X 鳩!

喂,四眼佬你咪咁爬街啦 X~ 咪借環保嚟過橋諗縮數攞著數咁撚 X!好乸厚顏無恥真係!肉鳩酸核撚突!若然你直頭話:「新嘅環保袋好 Q 貴咖噃,所以要收錢囉!」嗱,呢,咁我反而唔會 X 喎!因為,咁固之然都仆街咖嘞,但都總算夠 guts 兼明刀 (劏) 明槍 (搶) 嘛!

奇怪嘅係,之前嘅膠袋都係環保膠袋,可分解嘅,點解無撚端端要整隻新嘅出嚟?!

惠康同華潤兩間超級市場都話冇打算咁做。你爬街超級市場認真 X 兼做壞個市!

四眼佬,你旗下 oD樓質素有幾「正」,執漏、管理同服務有幾好,自己知啦!真係口碑「一流」!之前你呢間超市賣「油魚」,而家又整啲咁嘅鬼鼠屎忽鬼嘢,唔怪得你咁發!

不義而富且貴,於你如浮雲?X 你啦!

17 comments:

樂遊 said...

我朝早聽話兩毛錢就是甚麼可分解的袋,唔係就俾舊袋......另外唔會主動俾袋。
詳情就不清楚了。
那些環保團體就應該立即做野
羅pk d膠袋去check,睇睇多兩毛那種是否特別環保
我反而想知如果買濕貨又怎辦呢....例如買條魚......所以我支持復辟咸水草!
唉....呢單野已經小兒科.....夠佢係五六月仆街。果陣話人好炒股唔做野,又話甚麼「左為一個鍾角人呢,見到個市緊樣,我真係好丹身」一面就密密增持這增持那,當然增持和黃(我對公司有信新).....跟住股價,有眼見啦。現在四叔出來叫大家醒定,佢就無聲狗,唔講甚麼作為中國人好單身啦,密密減持,d股價亦都有目共睹!

Anonymous said...

新o既膠袋要俾錢ga?仲要唔係捐俾慈善ga?真係唔知woh...一向都係自備環保袋.

梁巔巔 said...

樂遊兄: 有報應 ga! 抵佢兩個仔憎佢兼關係勁惡劣.

四 Lu: 係呀! 幾 cheap 呀妳話!

macy said...

我反而鍾意好似citysuper咁,myob就可扣1毛/2毛. 香港人用咁多膠袋,都係一個大水喉,你話一日咁多人去百佳買野,每人俾2毛佢,都米話唔發上加發.

我贊成環保,但係而家攪環保的人無咩noise,反而發環保財的人仲'成功'.

樂遊 said...

係咩?!佢地三仔爺唔arm ga???我以為大仔懶係父慈子孝,細仔先至同佢唔係好arm tim 。
唔arm都無用啦,你慌佢會好似新馬仔咁樣,被d細路激死咩!
佢緊係視錢財若浮雲啦…..好似浮雲一樣多ma!

Xavier said...

系啦,我都好反感。

仲有呀,佢間超市賣d野都唔平...我都要鬧多句!!

Anonymous said...

Wahaha!好耐冇睇dd爆粗郁人喇!

4眼佬真係好低郁!咁有錢都咁賤!

Anonymous said...

老細,睇清楚先x人啦,咁燥身體冇益呀。

1. 唔主動派膠袋,你要一樣會俾你。
2. 2毫子係自願俾,你堅持唔俾2毫子都得,屋企有個厚顏人試過,冇問題。
3. 以前每$25減一毫,而家會每$25加多相等於1毫嘅日日賞積分。
4. 呢招減咗好多impulse buying,環保第一步。例如以前會發顛唔啱用因為特價屋企有位買咗先算,而家冇帶袋響身,你個考慮會變咗我入嚟係咪有嘢買先,買完冇袋我兩隻手拎得幾多走?橫掂都梗有一間響左緊,真係仲有嘢想買拎d舊袋/通街都唔知點解會派嘅環保袋行多次係咪唔得先?

明知會俾好多叔父鬧都出,真心架。

同埋d咁細眉細眼,我好難相信要去到咁高層囉,佢地最多拍板,如無意外係內部攪csr / marketing d呀頭諗出嚟嘅。

Anonymous said...

sorry,係易賞錢,日日賞$係惠康嘅

收買佬 said...

>同埋d咁細眉細眼,我好難相信要去到
>咁高層囉,佢地最多拍板,如無意外
>係內部攪csr / marketing d呀頭諗
>出嚟嘅。

玩0下手潮州佬一家人都唔知有無去過
自己的超市買0野。

又﹐大太子應該無唔妥老皇﹐相反老皇
仲好攬住阿太子添。

梁巔巔 said...

Macy: 發環保財 oD爬街真係好無恥!

樂遊兄 & 收收: 佢兩個仔真係唔妥佢 ga! 但做老豆嘅, 就算個仔點唔妥自己, 都會照愛.

Joyce: 唔賤做唔到咁發呀! ^~

梁巔巔 said...

三三:

"sorry,係易賞錢,日日賞$係惠康嘅"

呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ 笑到吖! 果然係 C 奶皇! 正!

"1. 唔主動派膠袋,你要一樣會俾你。"

A~ 唔係喎! 嗰日個收銀唔係咁講噃!

"2. 2毫子係自願俾,你堅持唔俾2毫子都得,屋企有個厚顏人試過,冇問題。"

嗱, 第二日畀人嘈完就係嘞!

"明知會俾好多叔父鬧都出,真心架。"

四眼佬真心搵我哋著數呀~

"同埋d咁細眉細眼,我好難相信要去到咁高層囉,佢地最多拍板,如無意外係內部攪csr / marketing d呀頭諗出嚟嘅。"

有冇睇新聞? 爬街最高層有份!

仲有, 就算係, 佢四眼佬唔曉嗌唔好 ga!?

aulina said...

真係冇睇喎,因為我已經約10年冇用超市袋,所以唔關我事囉。

梁巔巔 said...

哦~ Okay la~

Anonymous said...

我一向不光顧百X, 所以冇問題.

macy said...

梁巔巔

今早幫襯完,真係無人攞膠袋喎!!連係街上面都唔見有人用佢d綠油油自動分解膠袋.

香港人真係咁'靈活',咁有'彈性'.

PS 我自備超大購物袋去買野架 ^_^

梁巔巔 said...

Macy,

"今早幫襯完,真係無人攞膠袋喎!!"

!!!!!!

"連係街上面都唔見有人用佢d綠油油自動分解膠袋."

妳係咪唔喺香港?!??!?!!!?!? XDDDD

"香港人真係咁'靈活',咁有'彈性'."

香港人 <--- 勁!

"PS 我自備超大購物袋去買野架 ^_^"

..... 哼!

我係唔鐘意帶購物袋吖!











..... 最多喎用少 oD囉以後....