Wednesday, November 14, 2007

笑。死

大約在初中的時候,有一晚,無意間發現了「不文山」(這個中譯真係一絕) 這個經典節目,自此,便瘋狂迷上,集集必看。最難得是爸爸和媽媽不單沒有阻止我看 (因為這節目有不少黃色笑料),還一起觀賞,齊齊大笑。記得有幾集,更笑到我們失了控。

「不文山」內容豐富,集故事、楝篤笑和歌舞等於一身。Benny Hill 能演能唱能跳,表情幽默抵死,真乃天生天才喜劇演員。他其中一個扮作童子軍宣誓樣子,經典一絕。

Benny Hill 一生嗜甜,聽說他於自己寓所去世時,家裡有著大量甜吃東西。想是生前多吃了,才會使人笑得那麼熱!

不文山終生沒娶,一直單身,他曾說過:「婚姻並不適合我,因為我不曾長大過。」

上面說過,「不文山」內容不乏一些黃色笑料,亦時常出現性感非常的美女,但那時的香港卻可原裝照播,沒有刪剪。我相信,若現在再如當年般放在黃金時間播,已不可能。這,到底是進步,還是退步?!

香港,妳是否已一早笑死。。。。妳好像越來越不可愛了。



Benny Hill 同 Mr. Bean,您喜歡哪一個?

我,一定喜歡不文山。戇豆,完全未係嗰皮,冇得揮。

7 comments:

Anonymous said...

我地以前又係一家人一齊睇Benny Hill!!!! 笑餐死! 我老豆勁鍾意睇. mr. bean我都鍾意睇, 唔洗對白都笑一輪.

樂遊 said...

benny hill.未睇過呀....
我就覺得一般。......我覺得最好笑的是「開心主流派」....林敏聰加曾志偉...再搭一姜浩文真係好掂

macy said...

當年睇不文山,真係正,可能當時年紀小,而且當時的媒體資料仍然很清純,看不文山特別覺得吸引抵死,而家睇番,好似唔及當年睇咁咸濕.
呢D叫做樂而不淫,老少咸宜.
我父母較保守,接受唔到一齊睇,我同我D阿哥一齊睇喎.

我不喜歡看MR BEAN! 無得解.

Anonymous said...

周星馳同許冠文,如果你鍾意前者,我諗你都會鍾意 ben 多過 bean.

梁巔巔 said...

阿大: 真係家庭樂! 好溫馨! :)

樂遊兄: 掂呀! 竟然識亞視嘅節目! 仲嗡得出姜皓文! ^^

Macy: 哈哈! 而家我哋大個咗, 咁梗係覺得好似唔及當年睇咁咸濕 la~ ^~

"我不喜歡看MR BEAN! 無得解."

Yeah!

II: 周星馳, 以前嘅正好多!

樂遊 said...

巴ba ba應擺下擺下,巴ba ba應擺下擺下~~~~~
開心主流派實在太經典啦,我覺得係最好笑的電視搞笑節目。開心字典的創意更是一絕。再加多個今夜不設防,個個係節目到又煙又酒,主持人飲到wing wing 下,真係前無古人,後無來者。
我細個家中D老人家全是麗的亞視精,當時我睇「下午茶」多過睇港女生茲;睇四大名捕,扮坐輪椅而不知有丁力許文強。所以少部份亞視節目雖不知內容都略知名目。

梁巔巔 said...

Wahahahahaaa! 連首主題曲都記得! 勁呀!!!!!

今夜不設防, 直頭經典中嘅超級經典! 除咗又煙又酒, 仲爆粗 tim! 最抵死最 YEAH 係唔剪, 用 "咇" 一聲照播! 哈哈哈哈!!!!

其實麗的, 亞視嘅戲, 好多都好有水準同好過無記~