Friday, November 09, 2007

雲吞麵在黃枝記


吃來吃去都是那幾間。。。。

羅富記、麥奀記、沾仔記和麥文記等,好好味!

但論色、香、味,坐得舒服,要數這一間。Well,以上這些的雲吞麵都很好味,不過就欠缺了其中一樣。

這裡風涼水冷,形式古雅,麵手打,湯用大地魚加蔥熬,正宗,有誠意,好好味。但坦白講,我愛一般雲吞麵舖的麵條。不是手打那隻。

色、香~ 整碗雲吞麵,澄黃清澈。

味~ 湯清餡味夠。

一家食肆要弄到色香味俱全,不難。難就難在連座下也是享受。

羅富記、麥奀記、沾仔記和麥文記等係好。但,如果連坐都坐得舒服,更好。

14 comments:

Anonymous said...

澳門間黃枝記都好正!

樂遊 said...

香港的黃枝記就未食過,馬交的幾年前食過。一個字:掂!

至於麥文記(佐敦那一間?)就覺得好一般........蠔油要加一蚊,仲要樣衰衰咁俾你......挑!

Anonymous said...

雲吞生 有冇試食過?

macy said...

梁巔巔,

哦!咁要去食吓咯.黃枝記係邊度呢架??

順便問問,你知不知道邊度的薑蔥撈麵(特別是撈粗)最好吃?

因為吃了素以後,吃麵只可以吃撈麵/細蓉,但係好吃的薑蔥撈麵很難找!

thanks!

梁巔巔 said...

阿大 & 樂遊兄: 第日試 o埋香港呢間 la. 喺庸記對面.

樂遊兄, 係呀, 佐敦嗰間麥文記我都唔 likey!

Space 兄: 雲吞生? 乜嚟?

Macy: 喺中環威靈頓街庸記對面呢. 下次同妳約去食. Ok? :)

係呀, 好食嘅薑蔥撈麵真係好難搵! 等我遇到一定話妳知.

Anonymous said...

香港幾間我都食過啦阿茂! 我係香港人嚟架!

梁巔巔 said...

Til~ 係 HK 人一定食過咖?!

Anonymous said...

巔巔兄:

雲吞生是食雲吞麵的地方! 香港九龍新界很多分店....... :p


還有
macy,

薑蔥撈麵 中環 庸記 最有名! 可參看我們吹水聯盟 mad dog 寫的就是, 在那處有提最好的薑蔥撈麵

麵是要這樣煮的

集體吹水盟友私房絕密靚麵秘笈


Aulina: 麵是要這樣煮的!J'aime les nouilles!
梁巔巔: 萬文齊發之我煮我麵,麵是要這樣煮的!
Gabriel: 麵是要這樣煮的!—快速冷麵篇
lu: 麵,是要這樣煮的
blue: 我煮我麵‧滾兩滾就食
Guy: 即食麵是但煮
The Inner Space: 麵是要這樣煮的!
紫熊: 麵是要這樣煮的!
Life as a 2 hit 6: 我是這樣煮麵之妹仔大過主人婆
PK_: 麵麵
kitb: 麵是要這樣煮的:真人示範
mad dog: 薑蔥撈麵
bill: 麵經 - 意大利麵篇 (麵是要這樣煮的)
五師兄:麵是要這樣煮的~科學化煮麵!
Todd: 我煮麵,很麻煩!
Macy:麵
大塚日月: 原來最近興煮麵
TST PR: 公關麵麵觀
Can: 麵是要這樣煮的
JC: 這是我的麵
Read and Eat: 吃即食麵的藝術

梁巔巔 said...

Space 兄: 啊! Thanks!!!!! ^^

macy said...

space,

thanks!
"薑蔥撈麵 中環 庸記 最有名!"

未食過喎! 要特登去先至得.

Xavier said...

黃枝記唔錯,是中午時份翠華之外的選擇。
不過昨天經過開彎仔,剛巧去了修頓對面的華昌麵家(?),佢地的手打麵都好好味,坐就一般啦。
(梁兄,呢排好happy喎。)
good. :)

梁巔巔 said...

Macy: 一齊去食哩~ ^~

Xavier 兄: Haaa! 喂, 佢隔嚟好似有間叫伍華, 啲嘢都得咖!

"(梁兄,呢排好happy喎。)
good. :)"

^~ 多謝!

macy said...

梁巔巔

"一齊去食哩~ ^~"

咁...你到底係想同我去食黃枝記定係庸記呢??

macy

梁巔巔 said...

兩間試晒!

黃枝記食粥, 庸記食薑蔥撈麵.