Friday, November 02, 2007

後萬聖節獻禮~ 寒驚激。。。。


雖然唔知係真定假,但真係好恐怖!

其實之前一早都睇過呢條片,但係嗰陣以為係流嘢,大佬,冇咁猛呀?!仲要咁 Q 清楚咁鬼詳細?!通常呢類片都係朦朦朧朧褸褸 yau yau 唔清唔楚鬼鬼祟祟咖嘛。

點知最近聽到話葡萄牙有宗車禍好靈異好恐怖,於是我用「發生在葡萄牙的車禍」去查看關於呢段片同佢嘅資料啦,Yo!原來就係我之前睇嘅嗰個,仲發現原來真係有呢單新聞,而且當年喺葡萄牙當地仲幾轟動 tim。

呢段片真定假,好難講。不過,就算係假,嗚~~~~ 都好嚇人好好 Feel!

http://www.youtube.com/watch?v=jCUYPcA2KZI

如果大家嫌條片大長,可拉到後半段個女仔 (鬼) 上車開始睇。注意,佢上車之後,部機開始週不時有干擾出現。

冇幾耐仲。。。。

嗚~~~~~ 膽小者勿看呀!

5 comments:

梁巔巔 said...

我估係假....

最大破綻... 有乜理由臨尾架車撞得咁勁, 個鏡頭仲咁清楚影到同影住!

樂遊 said...

呢段野超耐啦。我以前睇個有人細心分析....段片是流的
但理由就忘記了

aulina said...

驚,唔睇。

Jan said...

我好耐之前都睇過.我都覺得係流..
不過我睇過一個最印象深刻係監生切人個頭.

梁巔巔 said...

樂遊兄: :)

三三: 睇啦~~~~ 睇啦~~~~~~~ 好正咖~~~~~ Heeee~

詹詹: 監生切人個頭?!?!??!? 喂, 咁直頭唔係恐怖, 係嘔心呀!!!!!