Wednesday, October 24, 2007

吹脹數字


大家冇去錯地方冇去錯 Blog。冇錯,數學白痴,計小學數學仍會計錯嘅我,呢次講數字。

嘻嘻!咁我梗係唔係講啲咩關於數學嘅難題啦。對我嚟講,所有關於數學嘅,頂~ 都係難題!亦唔係諗住講啲咩得意嘅數學理論喎。對我嚟講,數學理論,我剩係識同記得乘數表。。。。

今次要講嘅,係關於數數目。

嗱,個、十、百、千、萬、十萬、百萬、千萬、億、兆,兆以上,叫乜呢?

唔知哩~

我哋其實兆都非常少用,通常都係講千億、萬億或幾萬億。億係喺一後面加八個零,而兆,就唔知要再加幾多個零先可以叫做兆。

但以前讀書時,一位教數理邏輯的教授曾提到,原來兆以上,仲有,嘩!坐穩~ 仲有「京」、「垓」、「壤」、「溝」、「澗」、「正」、「載」、「極」、「恆河沙」、「阿增衹」、「那由他」、「不可思議」及「無量大數」!

可惜出自何處同點解咁叫,我唔記得喇,但覺得 oD名幾過癮!「京」至「載」,唔明。我剩係記得「京」,係一後面有十九個零!

去到「極」同之後嘅其他,就較易理解啦!「極」,去到咁嘅數目,仲唔係極限?!「恆河沙」,比「極」更多,多如恆河沙數!「阿增祗」,比恆河的沙仲多,所以連個名都無厘頭唔知係乜!黐晒線!「那由他」,去到呢個 Level,幾多個零,數嚟都費時,那就由他吧!最後嘅「不可思議」同「無量大數」,一睇名字已經明晒啦!

去到某一個數目,好似財富咁,只不過係純數字遊戲,想也不無道理。而心中富裕,先係真正快樂,充實,睇嚟更係好啱!不過,當然啦,最起碼,要唔駛為生計著急先能夠咁講。特別係喺香港!

7 comments:

Anonymous said...

黃偉文也寫過這個。那些單位確是很絕。

Anonymous said...

數理教授 crossover 佛家語+日文(i.e. 古漢語),高人也!
恆河沙
那由他
日本維基

Anonymous said...

整埋英文版丫,唔佳。

梁巔巔 said...

閒趣: 係咯, 好過癮呢真係!

II: Hihi! Long time no see! 佢真係勁人來咖!

正! 多謝資料提供! ^^

三三: 唔喇, 係都由妳嚟啦! 直頭譯做英文, 開正妳嗰瓣 ma.

macy said...

噢~原來係咁解,多謝梁巔巔!!

哎呀! 去到'兆'以後, 都唔理, 嘻嘻! 如果有咁多錢都不用自己去算, 大把人掙住同你理財; 如果係數量, 數完都死咯.

Anonymous said...

都冇機會見到咁大number.

梁巔巔 said...

Macy: 唔好客氣! ^^

"如果有咁多錢都不用自己去算, 大把人掙住同你理財; 如果係數量, 數完都死咯."

哈哈! 咁又係呀!

Uncle: :)