Tuesday, October 23, 2007

三代皆正!

屋企快將徹底大裝修,而家已經係十月尾,為咗趕得切十一月一號交間吉樓畀班裝修師父,呢排執拾屋企嘅嘢經已轉入直路,執得七七八八。

間屋亂晒籠!大紙箱多過傢俬!下次會寫篇關於呢樣嘢。

今日喺執嘢期間,執 oD相簿嘅時候,跌咗一叠好舊好舊嘅陳年照片出嚟。我執起一睇,嘩!堅呀!係六十幾至一百年前我家族嘅相片呀!

啲相真係好珍貴,連我爺爺廿一歲,喺宣統元年嘅玉照都有!仲有太公太婆嘅相 tim!

我將爺爺、爸爸同我張相擺 o埋一齊,發覺,真係好似!尤其是爺爺同爸爸。我就畀媽咪溝淡咗少少!

好彩,媽咪佢後生都幾索!哈哈!

13 comments:

macy said...

哈! 好有記念價值.
但係中間嗰張睇唔清楚喎!
另, 童年的你比現在更可愛俊俏.

我當年找到阿爸年青時的照片與我哥的樣子真是一個餅印, 好似係同一個人咁, 真神奇. 計我話, 洗咩複製人吖, 自己同另一半都可以複製啦.

ChecheBee said...

i think i really can't fit in working culture here (or in this group)...just d dress code problem, a skinny black pant/short pant (recently hot in fashion)still can make you look professional and even b a trendy/smart OL..i dun see any problem just that i luv trendy stuff and dun want to make myself look so dull when u hv already worked so many OT....is that my problem? or their problem?

i know i hv to respect d game rule when i m here....

sorry if i bother d reader here, i just want a way out...

Anonymous said...

第一張是你爺爺麽?放在今天,仍然有很強的時代感.真不可思議.

Anonymous said...

dd,唔係你依家幅相黎嘅?唓,冇d誠意!

梁巔巔 said...

Macy:

"哈! 好有記念價值."

簡直無價呢!

"但係中間嗰張睇唔清楚喎!"

唔知點解直頭連 click 入去都放大唔到!

"另, 童年的你比現在更可愛俊俏."

..... 妖! 咁梗係啦! 但我而家都可愛已經好難得 ga 喇! ^~

"我當年找到阿爸年青時的照片與我哥的樣子真是一個餅印, 好似係同一個人咁, 真神奇. 計我話, 洗咩複製人吖, 自己同另一半都可以複製啦."

Hummmm, Macy, 講得冇錯! ^^

Bee 小妹:

Take care! 保重! 今晚我打畀妳!

Birgit:

噢! 第一張係上世紀五十年代時我嘅爸爸呢. 中間著住長袍倚著火車, 先係三十年代我嘅爺爺. :)

Joyce:

鍾意吖! 吹吖~ :P

Anonymous said...

巔兄係大頭仔...笑得好歡顏高興woh,
咁…祝巔兄童年現在一般可愛。

梁巔巔 said...

哈哈! 我真係童年現在一樣可愛 ga! ^~

Anonymous said...

右邊的相是你嗎?

原來你是大頭B來的.

梁巔巔 said...

有腦又靚仔! Heee heee~

樂遊 said...

令尊後生好有型wow......正確點說是,很有男人味,很man的漢子。斯文而不脂粉,硬朗而不粗魯的模樣。

梁巔巔 said...

我謹代表我爹多謝樂遊兄的讚美. :)

另, 我都好正! ^~

Anonymous said...

原來是令尊.話說回來,這樣一張相,放在哪個年代,都一樣”醒目”(此醒目,令人眼前一亮也).

幾乎有些相信你一向不遺餘力的自我推銷”我都好正!”.:)

梁巔巔 said...

Birgit: 謹代表我爹多謝 Birgit 的 "醒目" 美賞. ^^

"幾乎有些相信你一向不遺餘力的自我推銷”我都好正!”.:)"

哎唷!!! 唔好幾乎有些咯好唔好唧???!!! 信啦嘛!

我都好正 我都好正 我都好正 我都好正 我都好正 我都好正~~~~~~~

Heeeee!

^~