Saturday, September 29, 2007

恐怖熱線有感


唔一定要好恐怖 (當然越恐怖越好!),重要係有嗰種 Feel 同嗰種聽收音機嘅情懷,(雖然有唔少打電話上去嘅人詞不達意兼講嘢好似慘過掘地)。淪為政府喉舌嘅商台,好懷念佢以前嘅怪談。

港台一台嘅香港故事同好似喺星期六下晝嘅歷史講古,都好有呢種 Feel。

呢啲,我自己覺得點都正過而家 oD電台節目,尤其是嗰啲唔知佢講乜但自己又以為言之有物;明明唔好笑又以為好好笑;扮晒中肯正義但卻舔、拍政府同索性亂嗡嘅節目。

唔係話以前嘅一定好,亦唔係話新一定好過舊,但百呎前浪逝矣然後浪嘅不成氣候,大家還記得無可奉告、幸福玻璃球、青春交響曲、三個小神仙同六啤半嗎?

一蟹不如一蟹,事實如此。

6 comments:

程霜 said...

仲有鄭丹瑞嘅把歌談心,何嘉麗嘅靚歌伴星河、陳凱琪嘅黃昏六點鐘......俱往矣!

梁巔巔 said...

"靚歌伴星河" 正!!!!!! 呢個節目嘅主題音樂更正!

http://www.667t.com/music/1/1152/36877.htm

搵唔到純音樂版本, 得最憎嘅歐瑞強, 佢嘅版本.

但 OK 啦~

^~

樂遊 said...

我這一代 / 我心中的經典是
郭靜主持的節目(特別是不一梂的(山頂)黃昏),老人院和蘭西夫人劇場(當年很多同學都聽完無限次初戀至去訓), 歐陽得分主持的輕談淺唱不夜天也不錯
現在很多主持都很吵耳,不能comfort聽者,越聽越煩

Anonymous said...

電台我多聽時評. 港台的"自由風自由phone"是不錯的.

macy said...

我似乎同樂遊係同一年代喎, 我係聽商業2台大架, 反而好少聽港台, 呢几年先至聽港台1&4及商業1台, 所以我估未必係"一蟹不如一蟹", 只是唔同年紀係聽唔同的電台, 遲點要聽香港電台第五台咯...^_^

梁巔巔 said...

樂遊兄 & Macy: 照計我哋同期 ga 喎!!!!

Uncle: 咪剩番 "自由風自由phone" 咯! 我估遲 oD會冇 o埋!