Friday, September 28, 2007

最緊要好玩


中秋節嗰日,雖然我放得極早,但上晝要去個非常麻煩嘅客度攪啲嘢,唔爽!

去到,安排好晒 oD嘢,我一個人坐喺張大班椅度,heee heeee~ 喺個好大嘅半層空間度由另一端碌去另一端,又再由嗰方「嗟~~~~~」一聲咁碌去另一邊嘅嗰方。

呼~~~ 呼~~~~~ 碌去呢度,碌去嗰度,碌嚟碌去,足足玩咗成半粒鍾!對面大廈啲人好似都注意到。。。。話 Q 知佢~

嗰半粒鍾,我好似喺度飛 o緊咁!

12 comments:

Anonymous said...

你無乜事吓只嘛??? 洗唔洗睇醫生? :)

梁巔巔 said...

要咁樣人先唔會黐~

















雖然我係癲嘅~

Anonymous said...

Seriously, pls visit a doctor NOW - don't think, just go.

梁巔巔 said...

til~ ....

樂遊 said...

讀書時,圖書館內,我坐在d「書車」,同學推著快速前進,一時又扮點心仔叫賣。
更加發癲

lu said...

唔係响我樓上丫嗎?!

said...

好玩!我都中意咁玩架
最中意係超級市場度企上架手推車片黎片去

macy said...

E! 以前係公司,我都好鍾意咁玩喎.但係咁大個空間,爽吖!點解唔叫埋我去玩吖!

Mugen C said...

你死la!有人可能已經將你惡行錄底並放上youtube!
keyword: 癲佬轆上轆 XD

MC~

梁巔巔 said...

樂遊兄, !!!!!!!! 你知 ma, 我有一次試過喺圖書館咁樣, 但唔係叫賣點心, 係叫春~

4, A~ 喺妳對面嗰幢.

梁巔巔 said...

易亦: hihi~ Welcome!

City Super 嗰啲細細哋嘅車易駕駑 oD! 仲好 oD! ^~

Mugen C: Heee heee, I don't care~ 最緊要好玩嘛!

Haaaaa! 係癲佬瘋狂碌嘢時, 豪放我有我碌先~ ^~

梁巔巔 said...

Macy: Keeee, 有好嘢以後一定搵妳!