Thursday, September 13, 2007

又「踢」~


問卷大調查

1:傳給你的人是誰?Uncle Ray。

2:你認識她多久?幾個月好似。

3:她他正、還是醜、還是帥、還是普通? 我估過得去啩~

4:對他說一句話?唔 Q 記得咯~


寶貝朋友

1:說出你最好的朋友?講您哋都唔識。

2:你的寶貝很多個嗎?X,呢題唔知問乜?!

3:你會喜歡上好朋友嗎?我嘅往績,未試過。

感情

1:你有情人嗎?X!冇!

2:覺得最浪漫的地方?同我同佢一齊,度度都浪漫。

3:你曾經親過你情人嗎? 呢條簡直係廢問題嚟~

4:對情人說過最甜蜜的一句話?太多!

5:想跟你的情人在一起到幾時?一世就夠。

成份問卷,渣到吖!之不過,Uncle Ray,Blog 友「踢」到,冇計啦~

^~

6 comments:

Anonymous said...

雖則我好認真答左,不過份野真係...真係想知邊個甘有腦問D甘聰明既問題。

Anonymous said...

呢條簡直係廢問題嚟~
hahah, 笑到我吖!

Anonymous said...

haha, 真辛苦你了.

梁巔巔 said...

Cosmicrays: 係咯!

阿大: Heeee heee~

Uncle: ^~

macy said...

d問題,真係几癈喎,問黎做咩架?

喂! 你做咩又唔寫野吖, 唔好咁懶,快d寫番d正野黎睇吓啦, 等住睇吖!!!
^____^

梁巔巔 said...

^^