Monday, September 03, 2007

夠味粉麵


上星期四中午同 Lu 四妹去咗食粉麵。佢喺中環過嚟我呢邊食,嘩,佢本來食一點但十二點半就走得喇喎!(佢後尾強調話唔好講到佢好似唔駛做咁喎。嘻嘻!真係吖!妳能幹啫!Heee!)

我計好時間,因為費時阻住人哋做生意嘛。哈!點知嗰間嘢原來有樓上雅座咖喎,仲幾大幾寬敞。幫襯阻咗都有一段日子而家先知 tim!

我同佢兩個人叫咗淨牛雜、牛腩牛筋河同生菜。三樣嘢啲份量都好夠。

淨牛雜樣樣分得均勻,唔似有啲地方偏好畀某一個部份。牛腩牛筋河,牛腩牛筋鬆軟滑韌,河粉彈牙,而且成碗多湯,唔怕好快被 oD河粉嗦晒。生菜,燙得爽,得!

呢間嘢我最鍾意佢啲嘢夠味,但夠得嚟呢,唔咸噃。最完美好似我嗰日咁,食嗰陣叫番杯冰凍柑橘蜜 (佢要熱嘅,神奇!),食到咁上下,飲一啖,真係好似即刻「嗞」一聲!爽!

其他嘅好似魚蛋呀,墨魚丸呀,甚至一般早餐好似沙嗲牛肉公仔麵或者五香肉丁公仔麵呢啲都一樣好有水準。

呢間嘢叫華南粉麵。絕對要去試。

11 comments:

The Inner Space said...

去到「大有商場」個邊,
都系入去「悅香」多些!

梁巔巔 said...

悅香食乜?

lu said...

貴妃鷄囉

乜你唔係灣仔人(都算半個啦)o黎o架咩...?!

The Inner Space said...

食...悅香雞

招牌雞來架
差不多每臺
都有一碟雞!

The Inner Space said...

路小姐知町啊夏!

看有多少人喇。。。。

有時一條嘍入到悅香,叫半只雞或例牌,
加碟清炒時菜,白飯一碗,勉強全吃得下。


埋單一個人來說,幾化算,但很滿足,肚子微漲的感覺真好!

梁巔巔 said...

四妹: 唏, 灣仔好食肆 ga 嘛!

Space 兄: 你都好識食!

The Inner Space said...

還是要向巔巔兄多多學習
識食之道!

mokit said...

地址在哪? 粉麵我都愛。

梁巔巔 said...

Space 兄: 客氣喇!

Mokit: 喂! 好耐冇見! 最近好 ma?

呢間嘢喺灣仔譚臣道, 福臨門後面.

mokit said...

阿爺好,香港好,我都好,不過身體唔係既好。thanks, 下次識下先。

梁巔巔 said...

保重! :)