Friday, August 17, 2007

俊男長青~


先此聲明,不要罵我。

雖然,我變得~

(小) 肚腩已形成,且像有減不到之趨勢;

開始留意體重;

不喜歡外出,甚愛黐家;

閒時愛煮幾味;

愛上到茶樓吃點心,尤以蓮香那種一盅兩件為上選 (一個人);

身體有點問題便囉囉攣,不再如以往般不怕死;

在某些方面接受不了新的事物如新建築物的那些所謂設計與品味;

固執 (希望係擇善那種);

不再用任何固定頭髮的膠、摩斯、Gel (當然,有需要,非常偶爾時會用一點);

對所有家禽的皮、肥豬肉、豬油等又要怕,但又要食;

其實,這一篇應該叫做麻甩之進化。不過,託賴,幸好我沒禿頭,而且濃密非常。還有就是,我始終仍是靚仔一名。哈哈!

啊!差點忘了,俊男長青,下一句是紅顏快老。

。。。。說好了的,不要罵我。

25 comments:

Anonymous said...

不要罵我...
第一個就要入嚟鬧鬧鬧!!!
紅顏不老... 亦厚命. 死未?!

Eden said...

Looks like you had 'discovered' yourself quite a lot recently ?!? ^^

樂遊 said...

「玉樹臨風勝潘安,一樹梨花壓海棠」
周星馳《唐伯亮點秋香》

Anonymous said...

有次小兒子很擔心地問我,“媽咪,是否所有男孩長大了都會變成男人那麼難看的?”

也許該讓他見見Din叔叔:p

梁巔巔 said...

阿大: 又鬧.... 做人真慘呀!

Eden: 呢啲冇所謂啦~

樂遊兄: 昔有佳人公孫氏 一舞劍氣動四方.
今有靚仔梁巔巔 一動肥腩膩群鶯.

閒趣: 好吖! 幾時? 我最鐘意細路 ga 嘞!

Anonymous said...

閒趣: 有時真係覺得你好幽默... 你呢句係真話定反話? 我驚嚇親你啲仔, 唔肯長大! :)

梁巔巔 said...

Mad Dog <--- 見到妳仲衰呀))))))))

閒趣呀, 幾時唧? 另外, 有冇女兒呀? 我好鐘意細路女 ga 又! ^^

Anonymous said...

哈哈,MD,唔知呢,也許見過Din叔叔後會重拾希望,又或者會學懂面對現實。

DD,沒有呀,同阿3一樣,兩個都係仔呀。

Anonymous said...

Din: 你走開啦, 金魚佬! :P 啲細路都唔知幾鍾意我呀!

macy said...

...sorry! 睇到個subject "俊男長青~" & "我始終仍是靚仔一名。" 已經嘔到停唔到...無野回應!

梁巔巔 said...

閒趣:

"也許見過Din叔叔後會重拾希望,又或者會學懂面對現實。"

o胡~~~~~ 咪激我!

阿大:

走啦妳! 唔覺噃!

Macy:

打!!!!!!

Anonymous said...

做嘢做到頭都大,頂硬上上下嚟鬆一鬆,真係唔慌唔頂喇今次!!

俊男不錯會長青(我屋企三個都係,哈!),我諗你都係飲返多幾支益力多啦,susuki...

(語無倫次呀,淨係想離開份嘢一陣,就鬧我我都會當睇唔到)

梁巔巔 said...

做壞腦!

鬆一鬆!

Anonymous said...

救命!救命!救命!救命!救命!救命!救命!救命!救命!救命!

不過,從你的文字我相信你會是"令"仔的.

Anonymous said...

uncle ray: 文筆靚過真人好多好多!

macy said...

mad dog,

同意!!!

梁巔巔 said...

Uncle: 梗係~

And, 唔信 Mad Dog!!!!

阿大 & Macy: 係一樣咁靚!

梁巔巔 said...

Mad Dog <--- 點只癲咁簡單! 直頭危險人嚟!

大家小心!

暗黑的卡夫卡 said...

俊男長青,紅顏快老...wah man u got guts lol

梁巔巔 said...

^~

But! 咪畀人鬧囉.... :(

梁巔巔 said...

補充~ 畀嘢蠻女人鬧!!!!!

Anonymous said...

macy: give me five!!!

野蠻女人?!危險人?? :) 點吖, 慘得過有人受! :P

Anonymous said...

阿大 & Macy: 係一樣咁靚!

文筆?真人? :)

梁巔巔 said...

文筆, 還好啦!

真人, 正呀!

Mugen C said...

死lor..點解我样样中? 唯一係唔靚仔! :cry:

MC~