Wednesday, August 01, 2007

今年七月最後七天七日情

阿大 Mad Dog 提出不錯的玩意,將七天在生活裡所拍下的七張相片組成一篇,寫甚麼也行。這篇是屬於我的七日情。

7. 25 ~ 7. 31

都市人常說:「生活,總是平淡、枯燥。」也許是的。

但其實,若細想,我們不是也經歷著喜、怒、哀、樂嗎?而串成這心情,我們的路,是我們自己每天所見所發生所走過的每一些些。

玩完、寫完這篇,這個題目,我更發覺原來人生有時真係那麼有趣好玩。可能,生活其實並不是那麼一個悶蛋,只在乎觀點與角度,還有更重要的,態度。

如果,您覺得自己的生活乏味,也試試這樣的在每一天拍下一張相片吧。您會驚覺,自己原來是如此多姿多彩。



7.25 童心~ 在睡房出現的飛碟。


7. 26 同路陌生人~ 我們每天都不知遇到多少。但有一天,或者會與其中的認識。


7. 27 小徑~ 多年來,每天都經過的小徑,卻不知它的終點是往哪裡走。


7. 28 吃~ 風乾牛肉、豬肉!好想成隻買回家!


7. 29 香~ 鐘意白蘭,因為我也似她的花香清新滲。

7. 30 情~ 沒有其他場合、情景比家的一頓飯更溫暖。


7. 31 希望~ 夕陽無限好,亦曾光輝過。況且,沒黃昏夕陽,又那來旭日東昇光芒。

~ The End ~

31 comments:

mad dog said...

嘩, 你啲文筆一出, 誰與爭鋒? 一個字: 掂! 睇完有啲感動, 尤其是第一段.
"我更發覺原來人生有時真係那麼有趣好玩"exactly! 有時人生就令人覺得幾beautiful, 雖然好多時都好鬼dark. 寫得超正! 唉... 攪到我果篇得個玩字... =__=

梁巔巔 said...

經常畀妳打壓, 畀妳 "恰", 妳咁讚我, 唔多慣 tim! ;P

接住先! 多謝呀! Hee heee! :)

mad dog said...

唉, 立見高下, 無計...

Josefina said...

雖然從Mad Dog處可聯繫過來,亦常有看你寫的,不過未留過言。嘩,你寫的如此感性?不過說認真的,這是很有生活感的相片。不過再睇你講變態老師那篇,大笑了出來...

梁巔巔 said...

阿大:

唔好咁講啦, 表達方式唔一樣 ja ma. :)

梁巔巔 said...

Josefina:

Hihihi~ 歡迎光臨!

我好多篇都好正經 ga! (其實我 X 變態宋嗰篇都 X 得好正經)

嚟多 oD喎! ^^

樂遊 said...

你就好啦....放工時見到夕陽.....我放工時見到月亮...唉

你食碗飯都幾大wow

aulina said...

errr... 白蘭果段... errrr...

你d相做乜唔大幅d呀,睇得唔清楚喎!

睇返三篇,原來我冇你地兩個咁好食囉,七日一張食照都冇,哈。

Anonymous said...

三篇,最有心機最有意思係呢篇喎!

Anonymous said...

好圖好文!

> 同路陌生人~ 我們每天都不知遇到多少。但
> 有一天,或者會與其中的認識。

小弟搭親巴士見倒靚女都有呢種情懷!

> 童心~ 在睡房出現的飛碟

細個都係咁,咩都囉來幻想。妙!

感謝分享!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 份量其實冇多到呢, 用湯碗係因為方便畀我撈呀撈, 大啖大啖咁食. ^~

五師兄: 多謝. :)

"三篇,最有心機最有意思係呢篇喎!"

大家表達手法唔同吧.

梁巔巔 said...

三三: err 咩吖!? 我 = 正! ;P

"你d相做乜唔大幅d呀,睇得唔清楚喎!"

試過喇, 好似呢個 size 好啲.

PK_ 兄: 多謝欣賞. ^^

"小弟搭親巴士見倒靚女都有呢種情懷!"

YEAH!!!!! Keee keee!

Anonymous said...

"大家表達手法唔同吧."
你扮咩謙吖, 五師兄讚你就接咗佢啦! 咁你呢篇真係寫得好我篇好多嘛. :)

pk_: "小弟搭親巴士見倒靚女都有呢種情懷!" cheap仔.

梁巔巔 said...

Okay. 變身!

五師兄, 梗係啦! 我喎! 你估好似佢哋嗰兩條友 (特別係 Mad Dog) 咁, 咁 Q 普通呀 oD嘢!

Eden said...

梁巔巔, u r very creative. Love all your phrases that r tagged against each picture =)

Anonymous said...

唔同人接收唔同,一個人講好唔代表真係好,只係代表響佢心目中好。

講完。XD

Anonymous said...

3: ... :) ha. 不過佢呢篇又真係好睇過我地果篇, 文字上.

Anonymous said...

邊有寫字呀?每張相一句半句咋喎。頭頭果d同佢平時寫都冇分別。咪又係扮下感性咁。

Anonymous said...

3: ha, u are so mean... XD

Anonymous said...

趁佢唔響度,實話實說。

梁巔巔 said...

3333, 到嘅話, 一句半句就夠~

"頭頭果d同佢平時寫都冇分別。咪又係扮下感性咁。"

til~ 妳寫吓~

梁巔巔 said...

謙又唔得, hill 又唔得~

做人甚艱難~

梁巔巔 said...

"唔同人接收唔同,一個人講好唔代表真係好,只係代表響佢心目中好。

講完。"

Okay la~ 最憎 oD人喺度嘈嘈閉.

macy said...

噢!我喜歡這篇,小品味濃.

"7.25 童心~ 在睡房出現的飛碟。"
好cute哦,雖然我不大喜歡這支燈...

"7. 27 小徑~ 多年來,每天都經過的小徑,卻不知它的終點是往哪裡走。"
我肯定不會撞到你咯,因為我都好似未去過呢度.

"7. 29 香~ 鐘意白蘭,因為我也似她的花香清新滲。"
oh! me 2! 以前係tst返工,一落車就見個婆婆賣白蘭花及茉莉花,我都會幫襯佢買架,放在公司枱頭,花香淡淡的,可以增強工作慾!

"7. 31 希望~ 夕陽無限好,亦曾光輝過。況且,沒黃昏夕陽,又那來旭日東昇光芒。"
同樂遊一樣,我放工只見到月光. ><

Anonymous said...

7. 28 最喜歡!

你好感性細膩!當然另一邊就..

梁巔巔 said...

Macy:

i. 我真係好可愛 ga!

ii. 第日有機會帶妳一家去散步. 風光明媚~

iii. 大家都咁香! ^~

iv. 月光也另有味道喎! :)

Macy, 多謝欣賞!

Joyce:

點只另一邊吖!? ^~

lu said...

通常放工都會見到月亮,偶爾見到夕陽會興奮得馬上把她拍下來! :)

梁巔巔 said...

^^

Hyacinthus said...

有趣! 我喜歡每日的點題詞!

另, 你會否考慮買部高少少resolution 既手機或相機? 每每看你拍攝的照片, 感覺上時光好像倒流, 廿年有時都嫌少 =__=”

梁巔巔 said...

哈!;)

梁巔巔 said...

"另, 你會否考慮買部高少少resolution 既手機或相機? 每每看你拍攝的照片, 感覺上時光好像倒流, 廿年有時都嫌少 =__=”

冇噃~ 影相, 從感情出發嘛~