Sunday, July 15, 2007

若有真的心便有最高的劍道


一向幾鐘意郭小霖,佢啲歌,情愛嗰啲,情情愛愛得嚟不落俗套;另類嗰 oD,又能令人接受到;怪嗰啲,怪得嚟又言之有物。

好似以下呢首「小霖秘笈」,攪笑攪嘢另類得嚟好聽又有生命真諦。特別留意此曲嘅和音,精彩之至!而且,亦可得知郭小霖嘅編曲功力。另外,詞壇第一千面鬼才林振強亦填得好嘢!

小霖秘笈 武林至尊 恩恩怨怨 江湖了斷

聚集在三更的半夜 十二派高手要跟我過招
月亮是刀光的折射 亂石無言地說不妙

風聲怪叫似要吸血 武俠用盡力量爭奪
全為那秘笈 載着最勁秘密
我為要奪到 更要動武

打打打 亂去打尖篤背部
用我陰濕掌推出我路途
又再假假假 用個假身掩眼部 用我口水花
飛鏢似浪濤 大笑哈哈 用我笑聲敲腦部
用我奸手指 挑剔你命途 又再叉叉叉
用個尖叉篤背部 任你輕功好 始終無去路

十二高手都戰敗 被我怪招震盪到跌倒
石岩上蟋蟀都嚇壞 現在那秘笈我得到

風聲怪叫似要吸血 冷月寂靜像被點穴
垂目看秘笈 發現這段秘密這樣說
若有真的心 便有最高的劍道 若有真的心
一生會自豪 若有真的心 便有最高的劍道
沒有真的心 得到也是無

杜絕杜絕妒忌心 杜絕杜絕毒恨心
大大量量地待人 便絕不需要打
現在事事用熱心 熱力獲自內在真
熱熱烈烈地待人 便絕不需要假

現在事事用熱心 熱力獲自內在真
大大量量地待人 便絕不需要打
現在事事用熱心 熱力獲自內在真
熱熱烈烈地待人 便絕不需要假

後悔打打打 亂去打尖篤背部
用我陰濕掌推出我路途
後悔假假假用個假身掩眼部
用我口水花 飛鏢似浪濤
若有真的心 便有最高的劍道
若有真的心 一生會自豪 若有真的心
便有最高的劍道 沒有真的心 得到也是無

杜絕杜絕妒忌心 杜絕杜絕毒恨心
大大量量地待人 便絕不需要打
現在事事用熱心 熱力獲自內在真
熱熱烈烈地待人 便絕不需要假

若有真的心 便有最高的劍道
若有真的心 一生會自豪
若有真的心 便有最高的劍道
沒有真的心 得到也是無

試聽

4 comments:

aulina said...

小霖,梗係好。

梁巔巔 said...

咦, 妳上到網嘅?

oD嘢執好晒喇?

aulina said...

我冇話你知我唔只一個竇咩?不過有人唔睇我發噏風,唔知唔出奇。

執嘢,唔好提喇……

梁巔巔 said...

咩呀! 唔記得 ja ma!

三三, 有米呀! 幾層樓揸手! 羨慕!