Monday, June 04, 2007

一、二、三、四 & 五,Full Team!


前日星期六,因老五就快要番花旗國,五胞胎 DVALC 終於「夫添」喺某大 KTV 登場。

Lu 四妹認真唔話得,見老五就走加上預祝阿大嘅六月壽辰,星期日有試要考都抽空一到。

老五 Cheryl 最早到,嗰間 KTV 嘅櫃檯唔知點做嘢,明明「卜」咗16:15嘅房,攪錯咗16:30,害佢攪輪懵,慘!嗱,真係唔關我事咖!

三三同肥虎瘦龍一齊出現,越嚟越佩服呢位近乎全能嘅俏師奶。

阿大咯喎,哈哈!今次千呼萬喚終現身。嘩,原來,佢,真係好索!而且,佢真係好放好玩得好鬼馬!靚女之中,真係實屬珍品。

喺 KTV 就梗係唱歌咖啦,講歌喉,自然我至勁。四妹都唔錯;阿大呢,都 okay,叫做唔會五音不全。有啲音仲唱得好嬌俏 tim!嘻嘻!老五就,呵呵呵,有唱膽囉;意料之外係三號仔柯蓮娜唔止唱得吓,仲幾勁!

臨離開前我唔小心整跌咗個香檳杯落地下,yo!擲地開花,今年個個有運行!好嘢!

四妹早走,三三同肥虎瘦龍行街,阿大、老五同我再去咗銅鑼灣一間甚有特式嘅 Bar 飲酒。呢,阿大嘅好玩、風采同雅俗集一身嘅一絕,就係喺度有幸欣賞到。另外,亦令我對老五有更深嘅了解。佢係一個外冷內熱嘅人。

好難得嘅聚會。好難得嘅人。

最後,祝老五妳前程似錦,開心快樂!

下次再玩過!

21 comments:

Anonymous said...

請問咩叫做"都 okay,叫做唔會五音不全"?????? 哼... 都唔知幾掂呀, 咁緊係唔夠憶蓮聲既3啦!

"雅俗"... hmm... 呢個可圈可點呀吓!

cheryl said...

no problem~

梁巔巔 said...

妳唱歌其實條件幾好 ga! 聲底厚!

"雅俗"... hmm... 呢個可圈可點呀吓!"

好嘢嚟 ar! 係褒唔係貶呀)))))))

妳, 一個字~ 正!

^~

梁巔巔 said...

老五:

^^

另, 等妳回來!

Anonymous said...

聲底厚又算係卦, 所以細個唱soprano, 大個唱alto. 我一陣沖完涼就post... with photos... :)

cheryl said...

唔回o架喇 =P

梁巔巔 said...

阿大:

我等住睇! :)

老五:

喂, 咪玩啦! 係唔係真 ga?! :O

Anonymous said...

憶蓮聲???? !^_^

回乜唔回乜呢?

今日勁冇心情。自摺一日。

Anonymous said...

睇黎你地玩得幾開心﹗
巔,你有咁多美女相伴,開心死啦﹗(你無乜幾可呀﹗暗笑+大笑......)

cheryl,咁快走既?? 一路順風﹗

3, 強人媽媽,小肥呀細無嚇親呀?比巔叔嚇親﹗

mad dog索女,你無比巔叔嚇親呵?

Anonymous said...

啤: 我都有少少嚇親架, 佢不停口(飲野時), 又快又癲... :P

收買佬 said...

睇見你地網聚真開心. LDD, 我兩6/8的高瘋會係咪照舊呢?

梁巔巔 said...

三三: 保重身體! :)

肥啤: 哎吔, 喺度阿支阿 jor 阿 fa?! 妳下次出嚟吖!

阿大: 我思想敏捷吖!

收收: 好想照舊! 星期三 firm 實! :)

收買佬 said...

唉. ~~

梁巔巔 said...

我盡量! 但下星期, 一定得!!!!!!!

收買佬 said...

唉, 唉, 唉~~~ :PP

Hyacinthus said...

哦,又有靚女陪,幾開心!

btw,收大哥你做乜咁心急想見梁巔巔?

收買佬 said...

無啦, 佢話佢靚仔過涼潮偉, 我當然心急想見見拿簽名
啦. ~~

Anonymous said...

收收,咪信ldd... 唔係你會失望架!

梁巔巔 said...

風信子: 嗰日真係正 ga. :)

收收: 咪聽三佢亂 up!

三三: 咪妖言惑眾呀))))))))))

收買佬 said...

就算LDD無涼潮偉0甘靚仔﹐我都唔upset 呢﹗最多大笑一頓﹐no hard feeling !
Dont worry ! (黃子華式英語mood on)~~

梁巔巔 said...

一個字~ 正!