Tuesday, June 05, 2007


西式的湯,來來去去都是紅、白,紅的羅宋湯和白的忌廉湯,加上其餘的啡色洋蔥湯及綠的菜湯好了吧,也只是四款而已。

不提也罷。要寫的,歌頌的是中國湯水。

湯,代表一切的美。

定時有湯滋潤,好奇怪,皮膚、氣色,倍覺不同。講究的,春夏煲冬瓜粟米薏米瘦肉湯、菜乾鴨腎湯下火去濕。秋冬煲西洋菜豬肺湯、杞子龍眼人篸雞湯潤遍全身,總之一年四季總有多種體貼您,令您五臟六腑平衡健康。

湯,還能去除辛苦。像當您受著宿醉的煎熬時,不妨喝一碗茶瓜莞茜魚片湯、當歸羊肉湯或牛肉湯,乃解宿醉靈方。尤其是在宿醉的早上,更見神效!在那段酗酒的歲月,我就曾長期煲著這幾種湯,保持片刻清醒,維持生命。

有不少甚麼醫學報告指出,湯並沒有甚麼營養價值,更說甚麼多喝會肥,叫它們他媽~~~ 的滾開吧!某種這些納粹式、紅衛兵式西方醫學報告,又怎會明白湯的功效?!更怎會明白湯背後更深層的意義?!

湯,除了滋潤養顏,亦代表了煲給您的那人的一番疼子心情、愛人濃情愛意。這,更是湯的無價珍貴之處。

從今天起,試試煲湯給您重視的人喝吧。不懂嘛?那簡單點,儘管是青紅蘿蔔瘦肉湯、蕃茄蛋花湯或白菜魚頭湯亦能藉此潤他她五內,o錫他她身心。

付一點真,獻一點心;煲一點湯,o錫他她的心。讓他她知道您的心與真。

13 comments:

Anonymous said...

煲湯教追女/男. 等我又試下先.

Anonymous said...

hey, you are so lucky...

recipe wanted!!

Anonymous said...

可惜我媽總是不怎麼煲湯……

Anonymous said...

都有多人唔鍾意飲湯/覺得湯冇乜特別意思。

程霜 said...

異曲同工伸延導讀:
http://grade-crossing.blogspot.com
/2006/01/blog-post_23.html

樂遊 said...

我不了解西人飲湯情況,其實鬼佬是否只有紅、白湯呢?又或者鬼佬是否甚麼湯都要加忌廉。中式例湯都天天不同,為何西湯就只有紅白二事?
吾弟曾在餐廳當暑期廚房賤役,說其實最好飲白湯,因為白湯近乎天天換,紅湯就幾日甚至一星期才換。然而,一般茶餐廳或港式西餐廳的白湯......唉,看見都倒胃。我見過一餐湯的白湯與白汁飯的白汁濃度一樣(應該說,白汁都是以那些「白湯」權充)....所以我都只會叫「紅湯,唔該」

梁巔巔 said...

Uncle: 煲啦, 你另一半冧 冧ga! :)

Mich: 我媽咪煲湯好叻! 但我亦好犀利! ^~

要煮法要訣? Keeee, ai 吓我啦!

哲: 你煲畀佢飲嘛! 包保你媽媽甜到入心! ;)

三三: 妳唔煲?

霜: 哈哈! 記得你呢篇係去年嘅農曆年寫嘅~

樂遊兄: 鬼佬嘅飲食文化, 邊到有得揮~ 即使法國, 都唔係嗰皮!

"紅湯就幾日甚至一星期才換。"

!!!!!! 喂, 好想知點解!? :o

唔會壞嘅咩?!

樂遊 said...

據說忌廉湯易壞所以要換得密。紅湯無咁易壞。再者,我陰謀論地想………紅湯通常都是落了不少醱辣味道……….這可能掩蓋了不少問題。

梁巔巔 said...

"紅湯通常都是落了不少醱辣味道……….這可能掩蓋了不少問題。"

嘩!!!!!!

嘩哈哈哈哈哈哈!!!!!! 絕!

lu said...

西湯...我好中意飲紅湯ga...家下聽落唔駛飲啦. >_<~

Karelian said...

哎呀,我男友唔鐘意飲中湯架,唔識貨。不過我煲的話佢循例都會飲一碗。

macy said...

GOOD! 湯絶對係中國人的偉大發明(除左粥粉麵飯之外)^_^

南方人先至會煲老火湯,北京人只會滾湯,我以前的同事係上海人&北京人都覺得我們煲湯煲3個鐘好奇怪.

"紅白二事?" 講煲湯,梗係中國人勁,仲可以做藥膳. 好味,有益,滋潤,補身,治病,補心(你喜歡的人煲的愛心湯咯!),點只味道咁簡單.

我以前都會一星期3,4晚煲湯(嗰陣份工好悠),因為我老公最喜愛飲湯,佢連湯渣都食埋.而家多數會飲媽媽煲的齋湯,好味又好食(湯渣通常都係腰果,粟米,栗子,紅蘿蔔等)正!

梁巔巔 said...

四妹: 眼不見為乾淨~ ^~

Karelina: Hello~ 終於見到妳喇!

Heee, 咁妳有冇煲過畀佢飲吖?

Macy: 妳果然係好老婆, 好媽媽, 好女人. :)