Sunday, June 10, 2007

話您知邊個 Blog 我唔拎得~


佢一向認為寫 Blog 係無聊同嘥時間嘅。

話說上星期佢電郵啲旅行照片畀親朋戚友,由於又多又「大件」,所以好耗時。於是我就話嘞,駛乜咁麻煩,開個 Blog 放晒上去咪得囉!

佢問我點整,o騎 o騎,我仲唔「導」佢咩!為咗帶佢去 Blog 呢嗰開心快樂嘅光明天地,我好快咁幫佢開咗個 Blog,叫。。。。

點知,可能 oD相太「大件」,上載嘅時候一樣要好耐,佢就話:「咪又係要咁耐!」

以為個 Blog 就咁會成為網上嘅孤魂野鬼,無文字 Blog,永遠被丟棄喺浩瀚網海之中,哈,點知大前日,我番到屋企嘅時候,離遠望到佢用 o緊電腦,咦!點解個版面有個「B」字,顏色又咁鬼熟嘅,哈哈!原來佢喺度寫 o緊 Blog 呀!!!!!!

呢個 Blog 嘅 Blog 主係我嘅老子,父親大人。

咁我又點會拎佢個 Blog 去我呢度呢?!^~

13 comments:

mokit said...

哈,幫呀爸開blog真係夠 in.

梁巔巔 said...

Mokit!!!!!! 喂!!!!! 您好嘛! 真開心又見到您!!!!

近日, 您喺股壇應該賺唔少, 肥仔啦! ^^

收買佬 said...

點解唔用pbase.com ?? 我都放晒d 相上去.

上半場皇馬落後 0-1, 巴塞靠美斯上帝之手追成 1-1.
美斯絕對係馬勒當拿接班人啦, 哈哈.

收買佬 said...

又, 世佰做乜樹講荷蘭 ? :)

Karelian said...

Blog係開心快樂嘅光明天地!!!!閣下都蠻有趣下喎。哈~

樂遊 said...

blog界父子兵,哈!
世伯和你一樣「巓巓」的嗎?哈!

梁巔巔 said...

收收:

i. "pbase.com" <--- 我自己啲電腦知識都係吔吔烏 ja~

ii. 因為嗰次佢哋去嗰度遊行兼探我妹妹囉. :)

Karelian:

我好可愛 ga! ^~

樂遊兄:

哈哈! 佢好正經 ga! 同我完全相反呢~

佢~ "正正". ;)

收買佬 said...

LDD: 你細妹係格羅寧根讀書? 我仲以為唐人多數會去
"ARM屎" 添. :)

梁巔巔 said...

我妹同你喺同一個國家畢業. 後嚟再去荷蘭讀第二個碩士.

佢去嗰度因為佢要讀嗰科喺嗰度好.

:)

收買佬 said...

>我妹同你喺同一個國家畢業.

亦即是同Mad dog 大姐同一個國家畢業啦, 又或係
卡夫卡哥仔樓下那個國家畢業啦. :)

梁巔巔 said...

A~ 攪錯咗! 我以為你係加國 tim~

我妹喺加拿大呢. :)

Manna said...

哇,世伯都寫blog,正呀in呀,夠哂潮,幾時都要去瀏覽下,看看世伯係米一樣似你咁癲 :)

梁巔巔 said...

我驚佢喺佢個 Blog 度炳我, 所以, 睇定 oD先將佢個 Blog 公諸同好.

但, 佢個 Blog 真係好鬼悶.