Wednesday, June 13, 2007

電到我暈五師兄


尋日中午五師兄約咗神奇癲狗阿大同我食晏短聚。

我在雨中,冇帶遮好瀟灑咁走上斜路,五師兄一身黑衣在約好的食店門口同我相認。噢~ 呵呵~ 浪漫呀!

嘿,阿大例牌遲到。不過都好嘅,造就我同五師兄單嘅獨處機會。

五師兄,真人正過上鏡。好斯文,健談。說話好有條理,好柔,聲線亦唔錯。當佢講到妻子同愛兒 Jac Jac 嗰陣,嘩!慈父 Feel、男人味更出晒嚟!

最頂唔住係佢嗰雙水汪汪神眼,哎~~~~ 唷~ 電到我呢!大佬,唔係講笑,有一下真係心跳呀我!吖頂!

喺短短一個鐘頭多少少嘅交流,我哋三個都唔似只係頭一兩次見面嘅朋友。我諗,除咗啱頻道,最重要係大家都唔係喺 Blog,用文字虛假咁勁包裝自己,所以,大家其實已一早相識於喺 Blog 交流時。

寫在後面:

I. 今日白晝短聚,哈,阿大完全冇見光死喎竟然!一樣咁索!

II. 五師兄固然正又好,但小弟我都乃一絕男噃~ 嘻嘻~ 各領風騷囉!

18 comments:

Anonymous said...

點解用曹達華既? 係五師兄咩?
你諗住我會見光死?! 賤人!
"阿大例牌遲到"????? 上次去K唔知邊個遲一個鐘又電話都無個???? 今次最遠我, 又落雨, 講左坐住等架嘛.
詩文 = 打錯: 斯文
"真人正過上鏡" - 非常同意!!! 五師兄, 快D影過張update D既靚仔相上blog啦, 你用緊果張同真人有差別呀!
"小弟我都乃一絕男噃"唉, 一陣可能要嘔...

梁巔巔 said...

"你諗住我會見光死?! 賤人!"

I AM ai~ Heee~

"詩文 = 打錯: 斯文"

妖! 唔好挑戰我中文呀!

..... 改番啱先! 唓! 筆誤 ja ma~ ><

"小弟我都乃一絕男噃"唉, 一陣可能要嘔..."

頂吖!

Anonymous said...

小弟都諗起曹達華,五師兄確係正氣!

Anonymous said...

I can see you have feel in love with 五師兄 lu :)

Anonymous said...

你叫我點回應你呢?

………

收買佬 said...

點解你成日對男人有feel 0既﹖

Anonymous said...

睇到最後一句很想嘔。

Anonymous said...

五師兄: :) ha ha. 都話佢夜晚即寫你架啦. 我一開機, 自己個blog都未睇就跑上黎睇佢點寫, 真係笑死!

收買佬: 你聽過見得女人多都會膩既人未? 人地拍咁鬼多次拖, 可能無乜新意想搵D野黎攪... 不過見過怇佢真人, 我覺得只係佢既幻象... 佢呢世點可能無女人吖... :)

sidekick said...

五師兄我就見過喇, 你講到自己咁, 我都想見o下喎~ ^o^

收買佬 said...

>佢呢世點可能無女人吖... :)

真係涼潮偉geh look ?? :)

收買佬 said...

Space 兄話:

>等收兄寫巔兄較可信....

拿拿拿, 我審美標準一般, 你咪信晒我. :)

但睇完LDD 呢篇, 又再睇埋我姨仔呢篇呢,環境証供顯示到:

1) LDD 應該係那種高高肥肥形;
2) LDD 頭髮唔會太長, 偏短, 可能小小"孿毛";
3) LDD 應該手有厚肉....

我腦海中一向想像LDD 似段偉倫. 那, LDD 係咪好似
佢呢?

段偉倫正是此君: --> http://www.people.com.cn/BIG5/wenyu/64/129/20020321/692134.html
(右邊那個)

收買佬 said...

這幾張清楚點. :)

http://s1.album.sina.com.cn/pic/46e14d3202000ry0

http://s12.album.sina.com.cn/pic/46e14d3202000rxz

http://stars.zaobao.com/foreignstar/pages2/jackie190302.html

梁巔巔 said...

PK_ 兄: 英雄所見吖!

Uncle: 都係女人好~ ^~

收收: 風信子 oD嘢你都信?! 嘿~

段偉倫? 唔似~

阿大: 知我者 ar ha! ^~

Sidekick: Wei, Sidekick!!!! 好耐冇見!

"我都想見o下喎~ ^o^"

一定有機會! 我都想見吓妳~ ;)

三: 入廁所唔佳~

梁巔巔 said...

食藥, 繼續瞓~

Anonymous said...

哈哈, 連sidekick都要入黎, 巔哥, 宜家人人都以為你真係好正! :) hahhaha...

收兄: 我意思係佢呢種人唔可以無女人過活架... 無可能鍾意男人... (我諗我打錯左: "佢呢世點可能無女人吖"--> 應該係"佢呢世點可以無女人吖")

段偉倫 - 睇完幾張相... 都有少少似... 黑黑地, 略肥(我好俾面咁講架啦), 段偉倫加少少譚炳文&曾志偉&梁醒波... understand???? :) hahah!

cheryl said...

哈哈

>略肥+俾面

哈哈

唔笑你...

梁巔巔 said...

風信子:

"其實你地唔駛估估下哦,梁巔巔個樣同佢個icon差無幾,袛不過個icon cute佢成幾個round, 風子認識既梁巔巔係咁...

http://ctitin.blogspot.com/2006/12/blog-post_06.html

另,若你倆堅持來日的"高瘋會",冇話妹子唔提點你,梁巔有點特殊愛好--好男人香!受害者實例如下,bigbrother你要小心,唔好蝕俾佢啦...."

刪掉妳原本的留言, 是因為下半段條 link 有提及 "她", 為了她, 故我 delete 了那段文章條 link 再 post 妳留言.

梁巔巔 said...

阿大:

i. "巔哥,"

嘩! A~ 唔好咁講~

"宜家人人都以為你真係好正! :) hahhaha..."

唏, 咩 "以為"?! 係真 ga ma! ^~

ii. "佢呢世點可能無女人吖"

呢句啱 oD! ;)

iii. "段偉倫加少少譚炳文&曾志偉&梁醒波... understand???? :) hahah!"

頂~~~~~~ 就嚟老中青我玩晒! -____-

老五:

咁多謝呀! :(

五師兄:

"你叫我點回應你呢?

………"

唔駛~ 情義倆心知 ga 嘛~ ^~