Wednesday, June 20, 2007

邊個夠我亂?!


37 comments:

aulina said...

雖然你敢認第二一定冇人同你爭第一,但亂嗎?這叫碎料...

梁巔巔 said...

已經執過 + 相中只係冰山一角落罷了~

^~

樂遊 said...

這已是我最整齊的狀態!我的桌子如黑洞,文件掉進去,很難找出來!

梁巔巔 said...

"我的桌子如黑洞,文件掉進去,很難找出來!"

XDDDDDDDD

Anonymous said...

疑似 b/l o既物體...

梁巔巔 said...

"b/l"

乜嚟?

Anonymous said...

s/o?

梁巔巔 said...

乜嚟?

Anonymous said...

你亂得黎少野... 我費事post上黎 , 嚇親大家... 亦要私癮.

Anonymous said...

喂, "橘子空間"轉左手之後都無幫襯過, ok嘛? 今日又老麥?

Anonymous said...

SORRY! 誤以為癲兄係行家!
b/l = bill of lading
s/o = shipping order

仲以為你枱頭果份 doc 係之類 o既東西...

梁巔巔 said...

阿大:

"我費事post上黎 , 嚇親大家"

我知吖! XD

"橘子空間"轉左手之後都無幫襯過, ok嘛?"

一般咁 la~ 勝在似番台灣嘢囉, 唔似其他地方冇 heart.

"今日又老麥?"

雙層芝士孖寶餐另加一個至尊漢堡.

II:

哦~ I see!

但你估得啱喎! 我睇番, 原來係 shipping order 之類嘅文件嚟! 哈哈! 吹脹哩~

^~

Anonymous said...

雙層芝士孖寶餐另加一個至尊漢堡?????? 咁好快又40寸腰啦!!!!

梁巔巔 said...

另加嘅嗰一個至尊漢堡食唔落. 留番聽日攪掂佢.

Anonymous said...

隔夜老麥...屬災難級事故!

梁巔巔 said...

"屬災難級事故!"

:O!!!!!! 講嚟聽吓!!!!!!!

Anonymous said...

我也想拍拍我的檯面嚇嚇大家,但檯太亂,相機埋在垃圾堆中,找不到。

是時候再吃 lunch gathering lar?

Anonymous said...

五師兄: 用手機拍啦, quality差少少我地都接受! 咁快又lunch? 巔我嘛?

Anonymous said...

巔得嘛... 打錯.

Anonymous said...

MD: 拍了。但不想放在自己的 blog 內……

又,我見你講開食,了起條癮…… 巔得嘛?

我已冇食至尊漢堡成個星期!都算是 record 啦!

Silence said...

OK喎, 都接受到啦。

Anonymous said...

五師兄: big n' tasty, 食過幾次... 不過真係好大個. 除非果日勁餓啦.

Anonymous said...

MD: big n' tasty 係乜?

lu said...

big n' tasty = 至尊漢堡 :P

做乜同我鬥亂?不過,我最近幾天已經比較整齊了. :P

Anonymous said...

五師兄: 咪"至尊漢堡"囉, 我唔想打咁多隻字另啫... :P

梁巔巔 said...

寧靜:

.... 係唔係真 ga?! 唔好氹我喎! Heee~

Lu 四妹:

"不過,我最近幾天已經比較整齊了. :P"

影幅相証明!!!!! 唔佳!

梁巔巔 said...

阿大 & 五師兄:

今個星期唔掂.

下星期一, 四, 五 anytime 都得!

:)

Anonymous said...

"邊個夠我亂?!"
my desk in my room

lu said...

翻查照片,原來沒甚改善! 哇~~~!

程霜 said...

仲見到多過百份之五十的枱面空間,又清楚見到枱面的物料和顏色,唔算亂噃。

Anonymous said...

Next week only OK at Monday. Thursday and Friday no good.

梁巔巔 said...

Mich: 估到~ ^~

四 lu: 有前途呀! XD

霜: 你仲亂?! :O

五師兄: 咁, 就下星期一 la. Okay ma?

Anonymous said...

Din & 五: 星期一? 幾點先??? 1:15pm左右可以嘛? 詳情email講.

梁巔巔 said...

Ok. :)

Extraordinary Life 翠斯 said...

點解我睇唔到既?

mad dog said...

喂, 我話橘子空間轉左手, 宜家叫"新軒尼詩茶餐廳"呀 (剛剛經過), 同埋隔離果間, 有兩個舖位, 無左橘子空間啦.

梁巔巔 said...

Tracy:

而家應該睇到.

阿大:

香港地, 真滄桑~