Saturday, June 16, 2007

鷗鷺何曾一日閒 ~ 天邊一隻雁~ 瀟洒的捱 ^~


去年曾有感寫出以下文章,今再一次有強烈感觸,再一次與君再享~

各位親愛的,我知道,平常大家都忙得喘不過氣來,日日熙熙攘攘,不得閒暇,真的好辛苦!!

所以,忙,真係好討厭!

但,我想跟您們說啊,另方面,忙,又實在係應該慶幸的事,亦值得高興自己可以忙。「鷗鷺何曾一日閒」,若然每天無所事事,開始的時候,可能會很 enjoy,但待日子稍久,就會眼光光,連自己都唔順超自己。

萬事起碼兩面睇,在乎觀點與態度。咁梗係要向好。知咯喎~

所以,忙,才好!不過,要識吞 pop,要偷得浮生半日閒,盡力在百忙之中掙開絲絲隙罅,捉住難得的閒情一刻。這樣,我們才能繼續走下尚有很長的路。

忙,我要!吞 pop,要曉!

人生,始終都有可愛嘅一面嘅。即使,翱翔逍遙的天邊一隻雁,也不見得真的比我們好呢~

抬頭望 天邊一隻雁
撩動我感觸滿心間
寧願做 天邊一隻雁
唔願著西裝與恤衫

忘盡了緊張社會鬥爭多險惡
拋開世俗嘅悶煩
穿梭宇宙雲霧間

能做到 天邊一隻雁
長日對碧海與青山
才明白 天邊一隻雁
無伴侶開解太孤單

懷念到繽紛社會始終多可愛
悲哀快樂有循環
當然有直有轉彎

我亦唔係懶 我熱情無限
當我領略到 天邊一隻雁
實實在在做人未晚
漸漸日日受人頌讚 稱讚 稱讚

唔羨慕 天邊一隻雁
期望有秋收靠春耕
唔願做 天邊一隻雁
回復我新生瞬息間

心底幻象已消散 心底幻象已消散
心底幻象已消散 心底幻象已消散

「我熱情無限
當我領略到 天邊一隻雁
實實在在做人未晚」

大家共勉~

10 comments:

樂遊 said...

好番未呀?保重!保重!
如果我係你,病左就蛇咬都唔番工

macy said...

噢! 你病左?sorry,我好耐無上黎.
好番未吖?? 保重哦.

9個'忙'換到1個'閒'
已經好好.

梁巔巔 said...

樂遊兄, Macy:

已好番好多了. 現只剩下咳嗽還未清.

多謝關心. ^^

mad dog said...

都啱既, 有得忙好過無得忙. 有時公司勁忙就覺得自己有價值.

Anonymous said...

識E首歌, 証明你真識貨聽正歌了.

梁巔巔 said...

阿大: 我哋勁人嚟 ga ma! ^~

Uncle: 梗係啦! ;)

The Inner Space said...

o夷個手腕曉煜既! 


有把曉煜o既扇﹐好有公子氣派呀!

梁巔巔 said...

可惜轉成 logo 就唔曉郁. :(

Karelian said...

閣下個人的icon很有趣,自己設計的嗎?

梁巔巔 said...

多謝欣賞先!

我美術白痴來 ga! 呢個公仔係喺我決定寫 Blog 時喺網上找嘅~

:)