Monday, May 21, 2007

雜記一點


(一)

上兩個星期的一天,坐在關上窗口開著冷氣的車內,車停在交易廣場附近的紅燈前,正與一位可能會面對官司敗訴的朋友在電話裡談著,忽地聽到流浪漢用不知名樂器吹奏的悲鳴袞歌,怎麼一切是那麼悲涼?!

她是一個很好,有良心的生意人啊!

(二)

兩星期前的星期三、四、五,一向只會在床上睡著的我,累到竟然在巴士上「中」下「中」下瞓著。其中一日,仲八點幾喺屋企張床瞓著 tim!

人大了,缺乏運動,係冇就係冇。等於手提得番一格電,到到連一格都冇,玩完就玩完。原來,人好化學,其此之謂也。

順道一提大家,記住每年做一次全身檢查。

(三)

低 B 政府終於激起民憤!尋晚聽新聞,得知有人打去淫委會要求審查一系列文學經典。而嗰個有關局長,插蘇鼻回應話:「喺評估一 oD圖片或刊物會令一般人士覺得淫褻或不雅方面,影視處已累積好多先例,具有客觀標準,影視處唔會處理大多數人皆認為係無聊及惡作劇嘅投訴。( From 雅虎新聞)」嘿,其他都費時講嘞!咁點解班低能仔之前又喊打喊殺要某電視台刪掉秋天的童話內,嗰啲佢哋所謂嘅「粗口」呢?!

喂,狗官,你哋一路以嚟嘅做法,我哋先認為係無聊及惡作劇呀!X!

(四)

最近台灣嘅政局,突然令我諗到,蔣經國一定好憎佢老豆!

(五)

今日睇某免費雜誌,睇到某一頁,驚喜呀!原來,紅 A 牌仲生存 o緊啊!

紅 A 牌係得嘅!好嘢!

(六)

好想結婚!

妳,喺邊度?

23 comments:

樂遊 said...

其實過了30(過了不是很久)都想一兩年去身檢一次.......但我真的很怕抽血....很痛

收買佬 said...

LDD:

昨日係街俾我見到有個流辮並作清裝打扮的中佬....

我諗緊那個係咪你....但醒起聽你講過你係IT 人, 所以
我估你係MYOB 用家, 因此最後都係無上前同佢(你?)
相認.....:)

又, 你憎唔憎袁世凱同孫中山? :)

Anonymous said...

"好想結婚"其實唔係人人適合結婚...

梁巔巔 said...

樂遊兄: 為咗健康, 忍呀! :)

收收: 你喺呢篇留 oD咁嘅言? 你畀嗰條友嚇黐咗?!

我幾時講過我係 IT 人?! 你真係~

我電腦白痴嚟 ga.

兩個都冇乜好感.

P.S. 我好 baby face 的.

阿大: 冇錯....

Anonymous said...

咁鬼懶整碟燒味拼盤呀下?你…真係唔baby face哩... XD

梁巔巔 said...

拼盤簡單好味又多樣化. yum yum~

我唔係開玩笑, 真係唔似三十幾哩~

Anonymous said...

好想結婚??

你期望婚姻可以給你些甚麼?可以改變些甚麼?

Anonymous said...

電視在播政府呼籲婦女要定期做身體檢查的廣告

仔(滿擔心地問):媽咪,你有無做身體檢查呀?

媽:有呀,年年都做ga。

仔(一臉認真地):咁我就放心啦!

(傻仔,做還做,生有時,死有時…,不過媽咪不會跟你說這些啦,你放心就好。)

收買佬 said...

Baby face 又留辮﹐聽落幾似“中國最後一個XX” 堝。﹕)

梁巔巔 said...

收收: X 你~

咪思覺失調啦~ 再吱吱喳喳, 奄 Q 咗你~

閒趣: 問得好呀!

.....

我剩係想可以有一個人可以同我經歷以後, 和畀我照顧.

(幾情聖~) :P

Anonymous said...

Baby face 又留辮===>亂馬1/2相片

亂馬1/2 故事

梁巔巔 said...

閒趣:

妳呢個故仔, 感人.

尤其是呢句~ "傻仔,做還做,生有時,死有時…,不過媽咪不會跟你說這些啦,你放心就好。"

macy said...

"她是一個很好,有良心的生意人啊!"
做生意有良心好似已經生存唔到...哎...

"記住每年做一次全身檢查。"
同意,我不怕痛,不怕抽血,仲好鍾意去捐血.哈哈!好似有d變態.

秋天的童話邊度有問題吖,班人都傻既;中大學生報仲攪笑,小朋友的事,米小朋友去解決咯,頂多米罸打手板咯!d大人洗唔洗小題大做吖. 有人投訴聖經有鹹野?!你唔好話連中國歷史都係變態,色情野.咁係米唔洗讀吖!

"結婚"不是男人的墳墓嘛?!你仲後生喎,咁心急吖 ^_^

Anonymous said...

LDD說:我剩係想可以有一個人可以同我經歷以後(閒趣說:感人啊﹏), 和畀我照顧(閒趣說:太好了,LDD說的不是可以有個人照顧他)

梁巔巔 said...

Space 兄: 咪入收仔革命黨行列!

Macy: 所以班高官契弟水準之低, 顏面之厚, 世界第一.

"結婚"不是男人的墳墓嘛?!你仲後生喎,咁心急吖 ^_^"

Heeee~ Merci!

梁巔巔 said...

閒趣:

"LDD說的不是可以有個人照顧他)"

最好 la 都. ^~

cheryl said...

嘩~有人恨嫁??? 去學吓跳BALLROOM囉,又識到女仔又可以減肥又有一技旁身(識就更加要去練/演嘢啦)

不過話時話,究竟係唔係咩都唔俾D細接觸就佢哋大個會好pure咁?? 係唔係都會學識粗口o架啦,唔識先低b啦,爭在你講唔講(即係黃秋生講得好啱囉我覺得...)。係唔係有咁嘅必要呢? 鬼佬d戲beep都冇beep喎!

琴晚深夜睇明珠有個叫inner adventure嘅節目,研究擇偶、交配到bb點形成同出世呢d嘢...唔係美國拍仲拍得露骨添!! 有個係研究接吻,d情侶要當住好多人面前接囉,仲有有d係部MMPI裡面做愛,同埋片中都有不少用咗d人哋拍嘅挑逗鏡頭... 呢d大家都放開懷抱先至做到嘢o架嘛。不過如果可能有多小小人睇到都會有人complain囉。上次睇930唔知咩戲都cut咗一大段唔係好激嘅戲啦。

收+dd:係囉,it人又點會用手寫板...

收買佬 said...

>咪思覺失調啦~ 再吱吱喳喳, 奄 Q _你~

哈哈﹐見你0甘失落0甘恨嫁﹐咪攪0下笑0者。~

中學時代﹐我有兩個老友同今天的你一樣多愁善感﹐傷春悲秋。
我就最鐘意攪到他們哭笑不得﹐等他們無得扮黎明0甘憂鬱。

當然﹐時至今日﹐廿四小時通關﹐每三十分鐘有班船去澳門﹐
他們以經唔再似黎明﹐反而似曹查理。~~

又﹐係草地場大雨中踢球﹐其實幾好feel﹐但石屎地就咪攪我。

Manna said...

巔巔:
"好想結婚"..

放心,你份人咁好,又有幽默感,對朋友又好,又有藝術既才華,一定有女仔好欣賞你.好想同你結婚. 一定在不久的時候出現的.

:)

梁巔巔 said...

老五: 好離兼低能 ga! 有好多明明係講醫學, 科學等學術性嘅節目, 就係因為佢哋班友而要喺深宵先播 (當然, 電視台怕冇收視有時又亦係原因), 哈, 真係~

最吹脤係連 oD講風景嘅節目都有 PG 家長指引~ 因為有 oD景點危險喎~ 哈哈哈!!!!! X! XDDDDDD

我恨結婚, 仲恨生仔! ^~

收收: 知你講笑.

^~

manna: 畀妳讚到我飄吓飄吓 tim! ^^

"一定有女仔好欣賞你.好想同你結婚. 一定在不久的時候出現的"

希望畀妳講中!

收買佬 said...

LDD: 希望你能夠找到真愛, 執子之手, 與子皆老.

這份愛 永遠都存在 共你同在 無盡永恆中
#有著我 便有著你 真愛是永不死 穿過喜和悲 跨過生和死!
有著我 便有著你 千個萬個世紀(天老地老也好)  絕未離棄 [WOO…]

(我係真心真意寫這些東西的, 並無攪笑之意. 收收都有感
性時.)

Anonymous said...

Alanly:游目四顧仍無發現
就說好姻緣仍很遠
像太專心在望遠鏡前
卻疏忽誰在腳尖

梁巔巔 said...

收收: 大家都係性倩中人, 明白~ ^~

Alanly: :)