Sunday, January 14, 2007

十年人事幾番新~


其實,要變,又何需十年?幾番新,一年甚至半年便可。。。。

11 comments:

Anonymous said...

巔兄,君沒看昨晚之「最緊要正字」麼?「番」呀。

梁巔巔 said...

冇喎.

係? 等我改番先!

但唔知點解硬係覺得用翻靚 oD.

Hyacinthus said...

日新月異, 世事無常, 變的又豈袛是身邊的人物或事?
回頭看這一年半載, 自己的心態或因人或歷事有所轉變,
變?未嘗不是好事! 但願大家也能從中學習有所長進 !

收買佬 said...

莫講話十年, 十秒人事都可以幾番新/翻身啦. 又, 相中呢位佰父
係邊位? :)

樂遊 said...

社會走得太快....時間也因而變得快了
十一、二年前....我們用686電腦,已很勁...1gig空間是宇宙的空間,難以想像
六年前...1gig歌已好像很多
....現在....不用說吧。
以前一個雪櫃用十年
今天一個手機用十個月都嫌多
我堅守nokia 3310....不過五,六年左右的款式....已被同事話「似亞叔」。
一兩年前,一些同學未結婚,早幾星期,變是X太...想著還是穿中學校服的大家,看到今天的我們.....這就是人生吧?!

xiao zhu said...

是番新,也是番舊;變幻原是永恆,歷史又一再重演。

梁巔巔 said...

風信子:

世界變化萬千, 共聚時光片刻也懷念~

收收兄:

係一本三十幾年前嘅書入面嘅一個人. 我諗相中人已去逝了.

樂遊兄:

人生如斯, 世事如此....

小豬:

彷彿是一個無休止的大輪迥~

Anonymous said...

曖,我認得這張相!40年前入選過很多攝影展覽的,標題正是「十年人事幾番新」。
您是從家中藏有舊攝影集十找出來的吧?
作者名字我依稀記得是「袁草田」,對嗎?

梁巔巔 said...

好 high 呀!!!!!!!!!!!!!! 對! 正確嚟講, 係36年前的一個攝影展的其中一幅作品 (1970我還未出世 :p). 它還有一本小書作紀念, 我就是用電話從書中攝下來.

那本書, 我很喜歡偶爾翻看, 當中味道, 不能言傳, 只能意會.

正!

咦.... Chris, 您已年過五十? :)

Anonymous said...

嘩,真係高人雲集呀!一張相都記得咁清楚,好得人驚哦!5個勁10個叻呀!

又你1970真係未出世咩?heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... (我知真係未,唔講邊有得笑!)

一本書保存咁耐,你都得架喇!

梁巔巔 said...

我都好驚訝! 我有理由相信 Chris 係前輩嚟 (不要介意 ^~).

個 feel 真係好 high!

"又你1970真係未出世咩?heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... (我知真係未,唔講邊有得笑!)"

年青力壯! Keee keee~

"一本書保存咁耐,你都得架喇!"

我好長情專一嘅真係! ^~