Saturday, January 13, 2007

衰過魔鬼

喺 Blog 未真正捉住一個人嚟 X,係上年郁過一下呢個偽君子假基督。因為小弟我只喜歡 X 啲日常生活政治瑣事,並於君同好。

但而家,我真係要 X 呢個「畢滿」。

畢滿,妳唔係好不屑我呢個唔係基督徒嘅人嘅咩?!當日妳喺教會做過嘅爬街嘢,譬如做過以上我郁過嗰個人嘅卑 X 鄙行為,而家妳又去我呢度,喺我「拎」嘅 Blog 度又再留言,之前妳係咁我都冇出聲。挑~ 妳做セ鳩?!妳唔 X 爽我唔 X 爽佢咪「米」撚去我呢度囉!我 X 妳!冇啲原則!核 X 突!當然,妳去邊度唔關我事,我亦絕對冇資格兼冇興趣干涉其妳同其他人嘅來往,但妳咁 X 鳩屎我就要 X 吓妳囉~

嗰個光頭仔比妳還好,起碼冇好似妳咁經我呢度去四圍 say hello。另外,我同佢嘅事,當日我想同妳講好耐,D 妳 LM 關妳撚事?!耶穌有教 Q 妳講是講非、鬼撚竄竄、胡亂打壓異己 ga?!X 鳩!妳嘅德行,衰 X 過 oD魔鬼!妳快啲去睇吓自己本聖經,馬太福音第廿三章啦!

佢好人,俾妳咁攪都算,唔出聲。喂,老友,我唔 X 係呀!雖然妳冇點攪過我,但妳對佢做過 oDセ,自己知。我忍妳一嘢兩嘢妳仲嚟~ 我呢 oD喺黑暗爬出嚟嘅爛仔一 X 定一腳兜心口 X!唔會有啲啲猶疑!

無論妳那裡的插圖再美,文筆再好,也終有一日,難掩妳的天殺行為。

最後,畢滿,我 X 妳!

大悲咒 試聽

3 comments:

Silence said...

看來你很討厭這個人, 他曾經在我的blog留言, 但不知道他來者何人。

Anonymous said...

唉,有時教會有些人的確...
但巔巔公子,不要一竹篙打一船人啊!教會還是有很多不錯的弟兄姊妹的.^^

xiao zhu said...

其實好人壞人都不能以地域、人種、行業、財富、學識、宗教去分類。周圍都同時存在著好人和壞人。

巔巔雖然真係"興" 過 "nat"雞,但係佢都係喺度鬧緊一個人啫,都冇打到一船人。OK 啦。

我哋嘅周圍的確係有好多魔鬼!