Saturday, December 30, 2006

唔該禁絕啲~

仲有兩天,2007年嚟喇!

從2007年的第一日開始,亦係所有我哋呢啲煙民,將會好似曱甴咁,被趕盡殺絕!!!!

。。。。我冇嘢反對~ 畢竟,食煙完全有百害而且連啲 the 好處都冇!仲會害唔食煙嘅人,全面禁,都啱嘅~

但,香港特區政府,既然係咁,不如激 oD、絕 oD、徹底 oD啦!一於好似土耳其咁,直頭唔畀食兼冇得買啦!

唔好好似而家咁,攪到畀人話惡法又擾民!禁與唔禁嘅灰色地帶令人有隨時被跣嘅感覺!不倫不類!正渣料!

16 comments:

程霜 said...

梁伯(公子):
乜近日咁燥呀?系又鬧唔喺又鬧?
冇湯水飲乎?

祝2007唔駛勞氣,鬧少啲。

vicky said...

Hide in toilet, blowing secretly.

Happy new year!

Anonymous said...

唐司長首先肯定唔妥你﹐oD煙草稅邊處填翻條數? 再加紅酒稅呀? 而且益了oD私煙。

Silence said...

Hello there!

Happy New Year!

vicky said...

Hide in 拉記, blowing water with din din secretly.

Anonymous said...

新年快樂!

雖然我唔係煙民,不過都覺得今次有d 過火。而家成間大學室內外都禁煙,如果有個人響中大山頂上個聯合書院想食煙,咁係「應該」搭個校巴落返火車站出面。好似有d 過火……

樂遊 said...

唔捨得香煙稅ma。
我也不介意禁煙,但對它們的宣傳短片很反感!
甚麼到公園、海灘可享受清新空氣。我承認有時在這些地方遇見煙民是有點點「騷擾」,但未至影響「空氣質素」,更不能說香港的公園、海灘因為他們而使空氣不清新。(當然在office、K房等地方就作別論)
請不要把煙民說成是空氣污染的主要源頭。全港煙民成功戒煙,市民會健康了,但空氣會清新嗎?發電廠和珠三角工廠才是大煙民呢!

97前我唔知,97後政府以宣傳把欲控制的群眾打成「異類」(假如不是抹黑),這手法真的很討人厭!

我都覺得假如政府真的認為此物之害是如此大,請把它列為毒品一類,禁絕之。
其實,依政府的想法,把白粉「合法化」,抽重稅亦無不可,相信是幾可觀的。

古思哲兄:在馬料水大學高處,乘著北風,對住馬鞍山夜景吞雲吐霧真是很好feel的。

macy said...

我戒了煙很久,不如大家都戒一戒啦.但會偶發興發(eg與朋友開p,嘆酒時會食一支咯,雪卡都會食架,當然唔係成日食啦,想死咩)

政府都係想取得部份人的歡心啫,eg,部份家長,教育界,表面話自己戒左,但又靜靜雞係一邊食番兩口的偽善人士.

咁要犧牲煙民咯,我都唔喜歡係室內嗅到煙味,但係室外,我覺得無咩所謂.唔洗趕盡殺絕啩.

睇怕到時梗有d新聞話,食環處人員/警員票控非法煙民時,遇到惡民襲擊,食環處人員/警員流住鼻血圍補惡民,仲未市民見到惡民被打...

wishing u a wonderful new year!!!

Anonymous said...

祝新年快樂, 新的一年萬事皆好, 生意興隆!
唔好食煙啦, 宜家唔興架啦!

xiao zhu said...

我唔食煙,當然亦好贊成禁煙。但係政府嘅宣傳就真係好低能就真;冇計喎,不嬲都係咁上下架啦。What do you expect!!?

如果明知食煙對身體唔好都照食嘅,我又覺得無所謂,係當事人嘅選擇啫,唔影響到唔食個D就冇問題。有時喺公共場所見到有D人食煙都好識體諒周圍D人,例如拎住煙嘅手會刻意放喺檯底、噴煙嘅時候都會盡量向住D冇人嘅方向。嗱,呢D咪有文化囉。

Anonymous said...

二手煙也可致癌已經得到醫學證明
我已戒煙, 無奈戒唔到二手煙 hahaha........

Anonymous said...

程霜:佢可能食得太多鮑魚,所以咁燥,又其實...佢成日都好燥....:PPP

梁巔巔 said...

霜:

係應 X 就 X 啫~ 你知我, X 嗰陣全情投入 ga 嘛! ^~

Vicky:

呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ 妳嗰兩句笑到我吖!!!!! 好抵死呀! 掂!

哲:

呢 oD直頭係走火入魔嘅惡法 la! 我唔明點解室外都要禁!?

Macy:

Yo!!!! 妳食雪茄 ga?! 型!

"睇怕到時梗有d新聞話,食環處人員/警員票控非法煙民時,遇到惡民襲擊,食環處人員/警員流住鼻血圍補惡民,仲未市民見到惡民被打..."

係呀! 睇住吖, 遲 oD一定連場好戲!

小豬:

97後, 香港特區政府嘅電視宣傳廣告及一系列公關策略, 真係差咗好多!

喂, 廣告畀大姐嘅妳, 攪攪佢 la! ^~

寧靜:

Hihi~ Welcome!

Carrie:

超~

Space 兄 & 樂遊兄:

"唐司長首先肯定唔妥你﹐oD煙草稅邊處填翻條數? 再加紅酒稅呀? 而且益了oD私煙。"

"唔捨得香煙稅ma。"

所以, 呢個政府咪偽善咯! 所以要 X 吓咯!

另, haa haaa, 今日生果報有篇訪問, 韋基舜炳得幾過癮 ga!

今公諸共好!

Q : 你 點 睇 全 面 禁 煙 ?
A : 「 禁 煙 係 選 擇 自 由 問 題 , 人 類 自 由 其 中 一 種 。 人 自 由 唔 止 選 舉 同 投 票 , 仲 包 括 選 擇 朋 友 、 大 學 讀 咩 科 。 人 應 該 有 選 擇 自 由 , 如 果 你 反 對 吸 煙 , 你 可 以 作 出 選 擇 , 酒 樓 接 煙 客 話 , 你 大 可 以 杯 葛 佢 , 唔 去 ! 又 話 影 響 健 康 , 又 話 影 響 生 育 , 又 話 會 陽 痿 … … 既 然 有 咁 多 害 處 , 反 吸 煙 人 士 點 解 唔 索 性 禁 止 售 賣 香 煙 , 甚 至 禁 止 入 口 呢 ? 」

Q : 中 外 吸 煙 文 化 有 何 不 同 ? 外 國 可 以 禁 煙 , 點 解 香 港 唔 得 ?
A : 「 《 聊 齋 》 作 者 、 生 於 明 代 末 年 ( 1640 年 ) 蒲 松 齡 , 佢 門 口 畀 茶 鄉 里 飲 , 畀 淡 巴 菇 ( tobacco , 煙 ) 佢 食 , 再 講 古 仔 畀 佢 聽 … … 可 見 食 煙 中 國 係 源 遠 流 長 習 慣 。 唔 止 中 國 , 我 當 年 美 國 讀 大 學 時 候 , 學 校 入 面 百 分 九 十 九 點 九 學 生 都 食 煙 , 但 中 國 人 一 般 習 慣 『 戥 兩 戥 』 , 再 支 煙 畀 你 , 外 國 人 就 會 成 包 遞 畀 你 , 佢 唔 鍾 意 你 掂 過 支 煙 先 畀 佢 。 所 以 話 外 國 禁 煙 , 香 港 未 必 就 可 以 照 搬 。 」

Q : 你 點 樣 評 論 禁 煙 對 煙 民 身 體 有 益 講 法 ?
A : 「 有 時 去 酒 吧 睇 波 , 好 多 平 時 唔 吸 煙 人 都 會 擔 住 口 雪 茄 , 係 一 個 姿 勢 , 型 嘛 , 點 解 要 唔 畀 我 過 癮 先 ? 為 我 好 喎 , 老 竇 仔 都 唔 可 以 太 過 份 啦 , 何 況 係 外 人 ? 孔 夫 子 都 話 : 『 忠 告 而 善 導 之 , 不 可 則 止 』 。 唔 好 成 日 做 個 樣 厭 惡 人 , 世 界 上 有 好 多 你 唔 鍾 意 人 鍾 意 , 好 似 食 臭 豆 腐 咁 … … 我 香 港 由 細 到 大 , 發 覺 回 歸 後 愈 整 愈 多 束 縛 , 成 個 社 會 冇 晒 以 前 種 兼 容 同 埋 和 諧 , 以 前 就 算 叫 差 、 紅 毛 鬼 , 大 家 都 生 活 得 好 融 洽 。 」

Q : 你 如 何 回 應 二 手 煙 對 公 眾 的 影 響 ?
A : 「 我 自 己 唔 吸 煙 , 但 係 我 打 麻 雀 幾 十 年 , 通 常 都 係 三 支 煙 對 住 我 一 個 , 我 絕 對 唔 覺 得 辛 苦 , 我 肯 兼 容 。 我 成 日 話 , 我 係 吸 二 手 煙 長 大 , 我 今 年 73 歲 , 我 1951 年 美 國 讀 大 學 , 時 學 生 連 去 圖 書 館 都 食 煙 , 我 無 抗 拒 。 最 明 顯 一 個 例 子 , 係 我 一 個 朋 友 區 志 賢 , 佢 踢 波 、 做 交 通 安 全 隊 、 本 身 係 警 察 , 朋 友 之 中 佢 最 健 康 , 不 煙 不 酒 , 又 冇 夜 生 活 , 人 叫 佢 『 小 白 兔 』 , 點 知 十 年 前 佢 六 十 幾 歲 就 突 然 患 肺 癌 死 。 肺 癌 根 本 就 唔 關 二 手 煙 事 。 」

Q : 你 有 甚 麼 話 跟 主 張 全 面 禁 煙 的 人 士 說 ?
A : 「 我 家 唔 係 話 一 定 要 取 消 禁 煙 , 問 題 係 回 歸 後 太 多 『 做 好 心 』 人 , 用 自 己 愛 惡 決 定 人 愛 惡 , 咁 我 個 人 自 由 咪 變 由 你 支 配 ? 點 解 大 家 唔 可 以 自 己 做 選 擇 呢 ? 個 鍾 意 食 煙 , 你 咪 由 佢 ! 吸 煙 , 話 到 底 係 一 種 嗜 好 , 唔 係 不 道 德 , 但 係 家 就 搞 到 好 似 不 道 德 咁 … … 年 晚 錢 , 飯 後 煙 , 必 不 可 少 。 家 人 咁 勤 力 做 , 『 歎 番 支 煙 』 係 佢 最 享 受 時 刻 , 點 解 你 要 剝 奪 佢 呢 ? 我 一 生 人 最 痛 恨 一 樣 , 就 係 人 話 為 人 好 , 但 係 個 人 接 唔 接 受 你 為 佢 好 得 ? 又 話 肺 癌 、 又 話 陽 痿 , 咁 人 鍾 意 得 唔 得 ? 」

xiao zhu said...

"香港特區政府嘅電視宣傳廣告及一系列公關策略, 真係差咗好多!"

我都唔明,究竟係咩人幫政府度哩D廣告宣傳?

"喂, 廣告畀大姐嘅妳, 攪攪佢 la!"

千祈唔好亂噏呀,你叫聲我做大姐,論年紀我都仲受得落,但係我唔係廣告界架。我上次提過同D同事傾廣告,係因為我哋公司出嘅廣告全部都係 in-house 自己做嘅,所以時不時都要一齊開會傾嘢度橋。

梁巔巔 said...

Mad Dog:

多謝! 也祝妳新一年工作順利! 做得開心!

"唔好食煙啦, 宜家唔興架啦!"

我知.... 努力中 ga 喇!!!!!!!

小豬:

"我都唔明,究竟係咩人幫政府度哩D廣告宣傳?"

聽講大部份自己做番! 嘿, 唔衰有鬼!

另, 我諗.... 妳唔會大我好多.... 妳6字堆.... right? ^~

xiao zhu said...

咩呀!想大我呀? No Way la!