Monday, October 09, 2006

我的至愛~ Monica Bellucci

Monica Bellucci Entrevista en Italiano


細個到而家,鍾意嘅中外明星唔多。卡芙蓮丹露 (Catherine Deneuve)、嘉寶 (Greta Garbo 1905 ~ 1990)、梅麗史翠普 (Meryl Streep)、鐘楚紅同胡茵夢呢幾位都係令我而家仲迷緊嘅演員藝人。

最近幾年,有幾位新嘅攪到我咪吓咪吓,整到我好似回到青春期啲仔鍾意偶像,又或者好似啲阿伯見到美少女咁,總之就沉啦。

林志玲、陳嘉容、林嘉欣都係令我每次過度聚精望住部電視、海報、雜誌、報紙嘅美女。仲有一個,迷得我最厲害最攞我命嘅,係呢篇,呢個 Viedo 嘅主角~ 蒙妮卡貝路奇 (Monica Bellucci)。

呢個 Monica Bellucci 嘅特輯,從頭到尾都唔可以錯過。但大家可以只睇開頭嗰段同尾個 part。中間意大利佬同佢做嘅訪問,唔迷佢嘅,大可不理。

將 Monica 全部最靚最精彩嘅一刻剪輯作為呢個訪問嘅開首及結尾,配合 A Whiter Shade Of Pale 呢首經典,殺!

「英雄難過美人關」、「烽火戲諸侯」、「紅顏禍水」、「色字頭上一把刀」、「雲鬢花顏金步搖,芙蓉帳暖度春宵。春宵苦短日高起,從此君王不早朝。」、「女人係水造」、「不愛江山愛美人」以及「女人,係要嚟縱,要嚟寵~」等等呢 oD詩詞俗語金句,明晒!!!!!

如果同到佢一齊,做昏君,「制」!短五年命,都「制」!

女人,真係令人又愛又「恨」。

A Whiter Shade Of Pale

16 comments:

Emmanuelle said...

Bella donna!
De quoi parle-t-elle? Je ne parle pas italien, moi. Mais je sais qu'elle vient de finir de tourner un film avec C.Deneuve. Et aussi autant que je sache elle n'a jamais fait de film avec M.Streep ou G.Garbo.

Amitiés!

梁巔巔 said...

"De quoi parle-t-elle? Je ne parle pas italien, moi."

Je ne parle pas Italien aussi.

The beginning and the ending of this viedo is superb! Especially when you watch it and listen to the theme "A Whiter Shade Of Pale" at the same time.

"Mais je sais qu'elle vient de finir de tourner un film avec C.Deneuve."

Oh really!? What a surprised! Je l'aime les deux! Monica montrera dans un film avec Catherine, juste ne peut pas s'imaginer que coment wonderful ce sera.

"Et aussi autant que je sache elle n'a jamais fait de film avec M.Streep ou G.Garbo."

Oui~ Vous avez raison!

I just said I love these three actress.

"Amitiés!"

Forever! ^^

Eden said...

She's very pretty & charming !
Find her familiar, not sure if she's in one of the blockbuster movie (which i can't recall wat ..) where she act as the bad guy's mistress, whom in the end also secretly helped the good guy. 有影响吗?

梁巔巔 said...

"She's very pretty & charming !"

正正正正正正正正正正正正正正!!!!!!!!

"not sure if she's in one of the blockbuster movie (which i can't recall wat ..) where she act as the bad guy's mistress, whom in the end also secretly helped the good guy."

好像.... 是不是 "Martix II" 內的一個角色?

她同 Cathrine Deneuve 一起拍的新戲就快上演. 很少去戲院看電影的我一定會去看.

Emmanuelle said...

Le titre du film "Le concile de pierre"

Anonymous said...

est-ce que je peux parler dans cantonais ? (source: translate.google.com)

林志玲初頭都喪昅架,不過好唔襟睇,依家已經無感覺咯...

梁巔巔 said...

II,

Hello~~~~~ Long time no see you!

"est-ce que je peux parler dans cantonais ?"

梗係講得我最勁嘅語言 la!

"不過好唔襟睇"

!!!! 唔係 fa! 越睇越正呀!

呢位 Monica 點睇?

Eden said...

Oh ya .. that's IT ! MATRIX !!
so i'm right abt seeing her somewhere ... =P

Anonymous said...

monica? 硬照有少少似升 cup 版李彩華;
interview 果陣就似蘇菲瑪素.

btw 你 "後宮" 包唔包括柯德莉夏萍?

Anonymous said...

梁兄,

睇過格林兄弟童話,佢都有份做,不過做型就冇咁漂亮。令外一套系外國片"無可挽回",有d似memento,不過佢被人強姦,仲要一個鏡頭直落...好慘。

-xavier

Extraordinary Life 翠斯 said...

我系女性都被她所吸引, 起初是由"Martix II" 內認識她, 那時還以為她是由電腦"汁"出來, 因為太prefect 無論樣子, 身材, 笑容, 氣質, 完全找不到林志玲那種俗套在....

我特別喜歡她的"咀咀"..不是舒淇那種"挑豆" "do" 咀, 我見到都眼甘甘.

WAH...你地系咪講緊法文呀, LDD 你咁叻既....真系博學多材架啫.!!

Anonymous said...

o甘你搵返個有返o甘上下o既靓女做女友咪得low~~
到時可以日對夜對點都得啦~~

Extraordinary Life 翠斯 said...

系咯... 法國妹... 正

Anonymous said...

梁巔巔,
多謝您的留言&加入我的連結吖,受寵若驚!
我是新手blog友,不太懂得用blog,只是用了msn messeger之後才開始寫blog. 轉用blogger, 我要研究看看. 請諒!

之於,您喜愛的女人名單,我只能認同林嘉欣,因為她的甜美笑容,及鍾楚紅. ^_^

macy

梁巔巔 said...

II,

"monica? 硬照有少少似升 cup 版李彩華;"

吓?! 有冇攪錯呀?! 拎李彩華嚟....

"btw 你 "後宮" 包唔包括柯德莉夏萍?"

柯德莉夏萍, 正呀! 但唔啱我. 對我嚟講, 適合做小妹妹嗰隻多 oD~

Xavier 兄,

"仲要一個鏡頭直落...。"

:D! 堅呀!

Tracy,

英雄所見 ar ha~

"系咯... 法國妹... 正"

妳試過?

有時我懷疑妳係咪仔嚟!

Maymat,

Hihi~

我都想! ^~

Macy,

唔好客氣.

喺 Blogger 開個 Blog 好易 ga ja! 而且, 流言方便好多. 試試吧.

梁巔巔 said...

Maymat,

看了 Carrie 的 Blog, 妳是在那裡留言的 May (畢滿兼教會那個) 嗎?