Sunday, October 22, 2006

最佳男女醜角~


雖然已過咗一排,但炳人呢 oD嘢冇話興唔興嘅~

想講嘅係冇耐之前東週同肥沈單嘢。

啲藝人,尤其是成龍同無記,單嘢點解冇行動嘅?!肥沈佢仲係無記嘅台寶嚟噃!

係壹仔好蝦啲多襯家 oD,仰或係之前扮晒超人嘅班 X 炳選擇性地做嘢?!定還是人哋老板係政協常委;或因為呢本嘢以前老板「壽」仔係淫蟲等人老死兼係部份藝人嘅現任 boss,所以 ad 都唔 ad?!摶出鏡搏見報?!又抑或係認為冇問題?!

可能佢哋做戲已出神入化,所以無論平時照鏡都唔會覺得自己肉酸。

嗰日,個個都係最佳男女主、配醜角。

成班小丑~

6 comments:

Anonymous said...

根本我就一D都唔同情o個隻黑口黑面白痴走音怪阿嬌姐, 成件事係咪真係偷影都真係只有佢o地先知喇! 成蟲同獸成根本就係蛇鼠一窩, 兩條淫蟲衰埋一堆!

ll said...

前排靚絕五台山思覺失調患者慘被示眾,無病發果陣連游水都上封面加冷嘲熱諷.果班懶正義 o既所謂大哥莫講話做樣,好似連聲都無聲過.姐仔比人影到個背脊就世界末日,貧病交煎無權無勢 o既婦孺比人逼到埋牆就當睇唔到.班友真係好正義 o下 lor...

p.s. 無睇過相關內文,唔知佢地點寫,但係齋睇封面已經好唔舒服.

Emmanuelle said...

Oui, je suis née en 1986 :)

tungpo said...

個段新聞,周刊母公司煙草報一啲都冇報導,開山方向系只係隔一日先低調講兩句,之前個件事氣勢如虹阿飯局佬更係聲都唔聲,唉。

Andy said...

都預左係錦架勒, 唉, 所以有時就算佢地d topic我多少認同, 但都感覺極不良好, 極討厭!

梁巔巔 said...

一句講晒~ 不知羞恥, 肉 X 酸!