Thursday, August 17, 2006

祝福


喺呢段日子入面,透過 Blog,識到您哋~ 當中,更有些成為好友。

。。。。能遇上精彩的您~~~~~ Hooooo~~~~~~

程霜嘅深情同識見,佩服不已;學者型的風信子同我喺 Blog 嘅連環駁火,精彩絕倫,時再翻閱,每每會心微笑。

我們三人~ 楊程梁集團之風巔信霜,更係緣份嘅神來之筆。

兩位姐姐 Ruth 和愛美,一位優雅多變,深不可測;另一位丰姿綽約,只應天上有。小弟能有此姐姐,仲係一雙,實三生有幸。

十三點無敵,可愛無限嘅 Bee 同 Tracy,絕代雙嬌叫人如沐春風,要您笑哈哈。

與我同月同日生嘅美食靚女冬冬,動靜皆宜。祝妳與他蜜運連綿,與君終同偕白首。

唯一成日同佢爭邊個人見人愛啲兼呷佢醋嘅 Snoopy,而家我要講:「其實我都承認,妳真係可愛啲!」保重身體!

星洲三寶嘅 Sunshine、CR 和 Eden,您哋嘅熱情坦率,我深深領會到。特別係陽光氣重,好好先生嘅 Sunshine,等住10月同您見面。

才女鳥飛嘅國文功力,連一向自負不已的我也深感佩服。在此順道預祝貴新書暢銷,好評如潮。

另一喺星洲嘅才女风子,祝妳一字千金!不要熬夜熬得那麼厲害。珍重。

Kineyi 嘅俠骨柔情,硬朗中見似水柔情,女中少見。

非常教師嘅樂遊兄,文字深入淺出且仍可見其保有一份赤子之心,對教學嘅熱忱,實在係學莘們嘅幸運。

天使嘅感性文字,每每令我平靜的心悸動起來,感觸不已。

優皮不凡嘅 Andy 哥,對古典音樂瞭如指掌,令玩音樂嘅我汗顏。

晴怡嘅飄忽無定,恰似女人的難以估量,永遠叫人摸不著頭腦。。。。

占士嘅粗細兼揉,比我猶有過之。

好丈夫好過癮嘅五師兄,祝令郎健康活潑。並補祝6月生日快樂!

柯蓮娜同癲狗兩位非一般時尚女人,其內涵與散發嘅氣息,直如山水畫中的一道清泉。清新!

國文外文俱佳嘅 Birgit,厲害!並祝妳的一對仔女健健康康,快高長大。出嚟飲茶預我~

Stackey 對自己理想嘅擇善固執,無悔無憾,令我欣賞讚嘆不已!祝大作出書成功!

通寶兄及 PK_兄做人嘅深厚功力,修為之高,唔講得笑!

遨遊四海,識玩識食識著識歎嘅 Xavier 兄,人好又肯幫人。幾時帶我去 walk?!

瑪姬嘅幽默,時有驚喜;碧姬嘅純真,世間罕有。

又放又玩得嘅 Sheta,幾時再出嚟飲酒~

Ivor 兄嘅對宗教嘅豁達及開明見解,仲有佢嘅填詞造詣,我深深佩服。

Sidekick 嘅親和力,唔怪得咁多 fans~

詹詹同 Karin 姐,大家心照不宣啦!

Wing 嘅得意直率,記住保持下去。

仲有 Pema,我永遠記得妳、我與及風信子以詩交談的那一夜。好好保重自己啊!

最後還有藍鳳凰、SWJ、小桃、Siegfried、舞神、Lam Chun、II、Altair、Mokit,Erica、詩,好高興能同您哋喺 Blog 中交談過。

真開心!!!!

祝大家開心快樂!

個個都係獨一無二,每位都咁精彩!Everyone Is A Super Star!

The Final Countdown 試聽 Posted by Picasa

23 comments:

愛美 said...

細佬巔巔, 我都好高興認識你!

明天更精彩呢! >_@

Ruth Tam said...

Nice to meet you too.

Andy said...

都祝你快d時來運轉, 撈到風山水起la ~

Andy said...

You managed to keep on writing a piece every day - you are a superstar too.

aulina said...

哈哈,原來我是「時尚」(我一直以為我是土女),不知道maddog又看到你把我和她放在一起有甚麼感覺呢?;P

Anonymous said...

兄台客氣哪!

Anonymous said...

"碧姬嘅純真,世間罕有"

whaha....純真嗎?keke

hahahahahaha.....(開心到笑死左..)

thank you.

btw, 我想問, 你countdown的目的是什麼?不再blog 嗎?

程霜 said...

嘩,乜咁俾面呀梁公子,今勻俾個前排頭位我企。客氣、客氣。

之不過睇完梁公子成篇,大家有冇發現,佢數黎數去,硬喺數少咗個極之有份量,而且又非常、非常之重要既?唔通呢篇有下集?專寫佢一個?

ChecheBee said...

好肉肉肉肉肉肉肉麻丫~~~~~~

but luvit luvit~ :D

Kineyi said...

俠骨柔情似乎是形容男人噃!我也很高與認識你!
你嘛,文字上帶點女性份柔,感性起來的文字女人過女人,對人對事的好奇心比女性還強烈,.....hahahhaha
我也透過你的blog看過不少好文章,有趣的事...

Birgit said...

慚愧慚愧(查實竊喜...)
俾你咁贊一贊,豈止飲茶,飲酒都得:)

Anonymous said...

"柯蓮娜同癲狗兩位非一般時尚女人,其內涵與散發嘅氣息,直如山水畫中的一道清泉。清新!"
~嘩咩原來我都有份, 多謝哂! :)

Anonymous said...

aulina: it's my pleasure to be named together with u lah! 你先至係山水畫中的一道清泉嘛, 我呢D, bullshi**ing就有份... :P

Garfield said...

haha... so honour to be mentioned by you in your blog =)

Sunshine said...

Thank you so much!

I am also looking forward to meet you and 'your most important person you did not named'
:-P

樂遊 said...

「深入淺出」????過譽了。
你這篇使我想到梁兄會否繼方卓如和孔少林暫別文字媒體呢?
如屬實....... 悼!

Hyacinthus said...

咿,少有哦,巔巔今次咁中肯架?沒有係風子背後說是非哦!沒錯,係Blog裡原來火花可以如斯亮麗,每每回看舊日誌,那些留言總令人回味,真想不起那裡來的奇想,意想字裡可以如斯絕,或許就是瘋癲,所以風巔!也有賴程霜,成就了今天的風巔信霜!拍擋,謝謝你倆!

Hyacinthus said...

"仲有 Pema,我永遠記得妳、我與及風信子以詩交談的那一夜。好好保重自己啊"

其實我好喜歡那一篇,靈感有時真的需要花火,也要有好的對手!

梁巔巔 said...

http://victorvictor.blogspot.com/2005/10/blog-post_112868711586221081.html

Altair - 映昔台 said...

咁客氣﹐我都有份? 謝過梁兄﹐早去早回。

ChecheBee said...

GOSH!

U HAVE 21 COMMENTS!!! (INCLUDING ME)

史路比 said...

wish you all the best!!!
巔巔,想話俾你知呢.. 我認識既你係個人心善良,對朋友好又真,好高興係呢度認識你,一個帶給朋友很多歡樂的朋友~

Anonymous said...

也好開心認識你, 你係我既朋友名單中,都算係好特別的一位, 因為你兼具男性/女性獨有的既觀察力同敏銳力.

既可以是很好的男性朋友,有時候也可以當你姊妹咁傾心事.

你唔寫小說, 真係浪費. 快動筆試下啦...