Saturday, July 15, 2006

Wow~


今日同位朋友一聚,其中傾開有關同性戀的事情。

我完全不會抗拒結交同性戀的朋友,而我亦認識頗多呢類 friend,有啲仲幾深交。但我自己就完全接受唔到自己與同性相戀,尤其係喺生理上。因為攬住個男人,大佬,真係唔單止冇反應,直頭唔 enjoy。雖然,我經常咀啲老死 (Heee heeee~ 程霜都畀我。。。。呵呵呵!)

晚黑番到屋企,周圍睇吓您哋嘅 Blog,去到呢度,咁「橋」有個咁嘅題目~「男生女相」,click 入去一睇,嘩!嘩嘩嘩嘩!!!!

真係~~~~~~~~~~~~

。。。。

即係咁,如果有個咁嘅「女仔」鍾意鵝,鵝諗鵝都可能或者也許。。。。

驚!

6 comments:

Birgit said...

做了幾年的節目,我猜我猜越來越惡搞了.就剩吴主持在那耍嘴皮玩單口相聲.

樂遊 said...

........每人心中都有一座斷背山...
無腳毛的斷背山...

Ruth Tam said...

I don't against gays or lesbians. However, I don't think they should have previlege.

梁巔巔 said...

birgit: 最憎吳宗憲. 都唔知佢有セ咁好笑.

樂遊兄: .....

Ruth 姐姐: 係啦~ 衰到好似要咁樣先有 taste 兼前衛! 唉.

愛美 said...

我亦有些同性戀的朋友, 很平常而已.
我覺得要尊重別人對自己生命的選擇.

梁巔巔 said...

冇錯.

但最弊係有啲人將呢樣嘢潮流化呢.