Friday, July 14, 2006

鏟咗~


日日三十幾度,濕度又高,又極怕熱嘅我,又去剪頭髮。

上個月剪完到而家,啱啱21日。本來可以遲多一陣先剪嘅,但真係好熱,忍唔住,所以又飛過。

個師父問:「照舊,係咪?」由於天氣好熱,攪到我個樣冇表情,但好有氣勢咁同佢講:「鏟。有咁貼鏟咁貼。」

今次佢冇意見,好快咁講:「Okay。」然後做嘢~

剪。

鏟。

好電影!有電影 feel~ 型!

剪完後,佢拎塊鏡照畀我睇~ 鏟咗?鏟咗!掂!Hoooooo~~~~~~~ 好爽好貼好舒服!鏟後最正嘅感受!

佢拎塊鏡照我嘅時候,有啲擔心。。。。驚佢嗰塊鏡會爆。

呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ 人話我聰明~~~~ 生得標準 beautiful~~~ 認真冇問題~~~~~~

10 comments:

Hyacinthus said...

"生得標準 beautiful~~~ "

唔知醜, 面皮厚 :p

Sheta said...

乜咁啱我又剪頭髮喎!
今日實在好熱~~

梁巔巔 said...

sheta,

剪到好短?

JY,

可以帶泳帽 ga ma.

風信子,

唔抵得呀?!

好過妳 ai~ 面皮薄薄, 人又惡!

好得人驚 ai~

:P

lur~~~ lur~~~~ lur~~~ lur~~~ lur~~~~

ChecheBee said...

i usually have da cut when bad mood! hahhaa, and feel recharged with da new look

so, u still "handsome" boy rite? :P

Kineyi said...

好似見到一名男子望住塊鏡說,邊個最靚。
短髮在夏天又係幾爽

Ruth Tam said...

Chechebee: I notice handsome is in quotation marks. :-)

Siegfried said...

真係好爽好舒服!

樂遊 said...

其實一路都想剷....但要keep住又好煩

梁巔巔 said...

Bee 小妹,

梗係~~~~~~


kineyi,

"好似見到一名男子望住塊鏡說,邊個最靚。"

Keee keee, 唔需要. 仲駛セ唧! ^~

"短髮在夏天又係幾爽"

爽又正!

Ruth 姐姐,

佢嘅 " " 係特別加強意思~ 真靚仔咁解呀!!!!!!!!!!!

siegfried,

但都唔夠你個 skinhead 嚟. ^~

樂遊兄,

尤其是我天生鬈髮就更難 keep. 最多 keep 到2個禮拜.

三個星期已經要再剪.

Carrie said...

對你, 我已經無晒氣...-_-