Friday, July 28, 2006

La Boum ~ Reality

la boum


呢首歌,您一定鍾意。

記得當年讀 o緊中三左右嘅時候,有一晚睇明珠台播 La Boum 呢齣戲,聽到呢首主題曲~ Reality,即刻瘋狂迷戀上。

但由於唔知首歌個歌名,只好拼命記住高潮嗰段,第二日番到學校搵教音樂個阿 Sir 哼畀佢聽:「阿 Sir,有首歌好正呀!但唔知叫セ?嗱,我哼高潮嗰兩句畀你聽吓~」咁跟住我哼 「La」~ 兼叫佢幫我錄。佢幾好呀,仲 copy 歌詞畀我!

當時,鍾意到自己再帶過帶咁將佢錄滿成餅 cassette,係咁聽係咁聽,聽完又聽!仲癲到自己填中文歌詞!由於原稿已失,又冇 copy,加上事隔 n 年,大部份歌詞已忘掉。但係,啲咁正嘅嘢,自己嘅傑作,點都記得啲嘅。

記得高潮嗰幾句~

「夢
謎一般的抱擁 藏於心底裡的
「真」~ 的夢
甜夢裡溫馨彷似真
求一世心印心
求將這美夢種於深心


曾將這顆愛心 融於虛假幻中
~ 衝動
祈望借一刻的美曲
傳真意愛贈送
無須再顧我的真痛!


曾將這顆愛心 融於虛假幻中
的~ 衝動
祈望借一刻的美曲
傳真意愛贈送
難得我放任不理痛!」

呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~

8 comments:

Sheta said...

你啲詞唔失禮喎。

樂遊 said...

我也很愛這首歌....不過認識它時已是大學時代了。
而你填的中文版.....我讀多十次大學都學不來!勁!

愛美 said...

中學時期很愛這歌, 那時候放學偷偷溜去看戲, 之後和你一樣, 把歌滿滿的錄了卡式帶的一面, 我記得, 另一面是TOTAL ECLIPSE OF THE HEART, 然後天天重覆又重覆的聽...

aulina said...

幾ok喎,原來唔只我一個鍾意玩填詞!哈哈!

不過以前填呢,多數都係啦啦隊呀,同埋將d考試內容塞少少落去咁...

講返都發覺原來我一直都係悶人一個!

Anonymous said...

兩個人的幸運

作曲/編曲/監製: 金培達 填詞: 林夕

明明像兩點水 聚到一點 怎會一息之間歸予上天
這斷了線的風箏 在哪邊 明明是你聲音 在我左近
相隔一幅玻璃敲進內心 寧願 從來未接近
天各一方終於等到陌生 和你 若不相識不相襯
另覓愛侶也會甘心

*還能如何愛你方可併發火花
 沿途才能被逐寸火花 給我望見 這一格童話
 就如騎著木馬 搖著歸家*

#沿途如能叫你一早叫到沙啞
 高呼一個密碼 幾百萬名字裡誰是你誰讓我查
 只想你我幸運到令天地 害怕#

明明木馬已經 為我準備
跨上一刻怎麼得我自己 除非 這繁盛都市
竟載不起一刻生醉夢死 如我 在荒島裡相識你
便沒法再錯過得起

Repeat *#

梁巔巔 said...

Sheta, 樂遊兄,

太過獎喇! 但真係唔錯~

Aulina,

唔係 fa!!??1?1?!? 妳係悶人?! 話妳知啦, 妳有趣!

060706,

這系列的歌係我與之前的未婚妻的....~

Anonymous said...

OMG I just realized I clicked your blog a few months ago and I was in love with this song and I downloaded it and I completely forget about your blog...until now lol

Great song. Really lovely...so bittersweet...

暗黑的卡夫卡 said...

I finally sang it...thanks for introducing this song.