Wednesday, July 26, 2006

兒時追憶~ 乖乖


珍珍薯片,卡樂 B 薯片現在仍在香港生存著。但「乖乖」,早已絕跡香港市面。

不知您是否同我一樣,在我那個年代,80年代初,讀小學的時候,除了珍珍薯片 (卡樂 B 那時還未流行。好像直至80年代中才與珍珍並駕齊驅。),另一經常買來吃的就係乖乖。

乖乖是形狀一粒粒的小食。記憶中,有五香味及椰子味。五香味那種脆身,椰子味的是軟韌。個人比較鍾意五香味乖乖。它的惹味,即使現在很多的零食都可能略遜一籌。當然,不排除其中有感情分數。

乖乖另吸引之處,是每包乖乖內,都有一玩具附送。有時是彈跳青蛙,有時是彈弓兔仔,有時是小型發射彈珠器。總之就係一些再簡單不過,但有點心思的玩意兒。在還未有 Kinder 出奇蛋等琳琅滿目小食的那時,已感到好好玩,好滿足的了。而每隔一段時間,乖乖就會轉新的玩具。那時,誰先發現它轉了贈品,便得意洋洋的告訴其他同學仔。又有時,如果買的那包乖乖裡面,竟沒有玩具,那那一秒摸不著頭腦、不知為何沒有玩具的不快,現在仍彷彿感受得到。如今想起,也有一點啟示。我們慣常了擁有的東西,不是必然的。以及,很多事情,也不要有坐定粒六的心態,否則,失望好大。

寫完這篇的時候,去搵乖乖嘅照片。心裡其實已預了找不到,但竟然找到!而且仲係現時的新包裝的一張!雖然,有理由相信它只在原產地台灣,瑟縮到只在某一地區可以買到,但至少証明乖乖它尚在人間!Yo!!!!!

隨著環境變遷,人寰轉變,現在市面充斥各式各樣西方及日韓,甚至其他東南亞的小食,獨欠乖乖。

在唏歔的同時,猛然想起,取而代乖的,是旺旺仙貝。台灣出品。

16 comments:

aulina said...

嘩,你就好啦!細個就有$$買零食!我冇架!

記唔記得有種零食包裝入面有一個玩具仔好似「風火輪」,兩邊有繩唔記得點扯下扯下會轉...係咪就係乖乖?

Sunshine said...

I miss my childhood snack '佳佳' too. It is very similar, also have little toy to cheer me up. Miss the snack, miss the childhood...

Anonymous said...

i miss the 5-colour/taste 美味米 as well!

mad dog said...

我最記得係彈跳青蛙! 同家姐儲左好多! 前兩年我地去台灣, 一見到乖乖就癲左咁係咁入貨, D售貨員以為我地傻左!

aulina said...

美味米仲有得賣喎... 死啦,係咪我話哂細幾年呢?(定係細個真係冇得點食零食?)

點解冇乜乖乖印像?

梁巔巔 said...

"係咪我話哂細幾年呢?"

唔好同鵝爭!!

"點解冇乜乖乖印像?"

唔係吖~ 妳起碼仲記得有「風火輪」送.

樂遊 said...

永存我心中的小學校園零食是一蚊包的「公仔麵」:把麵餅弄碎、倒入味粉、搖勻…….。當年有很多不同牌子,有「媽咪麵」(今天仍可見)、紅A麵(燈色包裝上有個很大紅色A字,現在應已絕跡)。最最經典的是小買部在一段短時間賣過中隻名為「人蔘雞汁麵」。人參聽得多,但係未試過,所以當時斥資一元買入一包………除了味粉比現在的我還要咸外,與其他公仔麵無分別……「人參雞汁」,真係他媽的!

Anonymous said...

aulina: 你無食過乖乖? 我記得小學時有個同學好搞笑, 佢帶乖乖返學食, 但將包乖乖放係食物盒裡, 側邊放牛奶, 用fork點牛奶黎食, 幾elegant!!!
(忽然發覺一班三字頭係度癲!) :)

梁巔巔 said...

Sunshine: 係呀係呀! 仲記得嗰時喺 HK 出現過一排.

PK_兄: "美味米仲有得賣喎" 係咯. 咁去買嚟食咪得囉. No need to 掛住 la.

美味米款款都正! 但最 likey 係啡色咸味嗰隻.

樂遊兄: 你講嗰隻係唔係福字雞汁麵? 正! .... 我前兩日先斥資十幾蚊買咗十幾包咁樣嚟食! $1.9 一包, 好! 好似做番小學雞.

"所以當時斥資一元買入一包………"

呀哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~ "斥資一元".... 呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ 好過癮呀! 笑到我吖!!!!

柯蓮娜: 嗰陣時都好悲 ga, 每日得$1.5蚊駛 ja! 仲要星期六 & 星期日冇. 買咗乖乖得番$1蚊.... 所以都唔係成日有得食有得玩. -_-

Mad Dog: 呀哈哈哈哈~~~~ 係呀!妳嗰個小學同學好 "el尼近", 仲好電影!

但點解佢唔食麥片呢?! 呀哈哈哈~

"忽然發覺一班三字頭係度癲!) :)"

青春~~~~~ 真可愛青春~~~~~~ 珍惜這三十似金~~~~~~~~~

Anonymous said...

個陣未興食cereal嘛!

Kineyi said...

陶蝦多粟米條的味道女子似乖乖

aulina said...

原來風火輪真係乖乖!

咦,如果零用錢$1.5,咁真係差唔多年紀喎!

不過呀媽一定要我買飽,個飽就係$1.5!!!

到中學先加到$30一個星期,果陣時cassette $40 - $45一盒... 每盒學生年代的盒帶真係得來不易!

當然之後補習$50 - $120一個鐘,好快變左富婆...

梁巔巔 said...

Kineyi:

等我下次買包嚟試~

柯蓮娜:

"咦,如果零用錢$1.5,咁真係差唔多年紀喎!"

!!!! 係呀! 嗰陣學校嘅熱狗$1.5一個!

"到中學先加到$30一個星期,果陣時cassette $40 - $45一盒... 每盒學生年代的盒帶真係得來不易!"

咁貴? 好似$30蚊 ja wo~ 仲記得我買嘅第一餅 cassett 係溫拿十週年紀念集.

"當然之後補習$50 - $120一個鐘,好快變左富婆..."

Wa! Heee heee~ 果然高材生 ar ha!

史路比 said...

係"Kinder"!!! coz it's my favourite, you couldn't spell it wrong. HAHA~~

"乖乖"細個好鍾意食.已經唔記得咩味啦..
"美味米"係唔係轉左名?

梁巔巔 said...

等我改番先~

「"乖乖"細個好鍾意食.已經唔記得咩味啦..」

咦,妳原來.... 真係唔細個個咯喎.... oh~~~ sorly! :P

「"美味米"係唔係轉左名?」

係?! 好似冇噃. 等我聽日去睇睇.

梁巔巔 said...

可惜