Sunday, July 23, 2006

詠詩,生日快樂!

朋友當中,呢位都算一絕。

佢夠激夠爽又夠癲,喪嘅程度,比出名放嘅小弟我更堅。之不過,索、正、靚、俏、嬌;激、爽、喪、放、癲嘅佢,亦有有紋有路一面,兼有一套自己應世哲學。而且,佢絕技~ 「夢幻」笑聲,同豪邁嘅男人不遑多讓,但由於更滲入咗女人嘅味道 (佢係女人嚟 ga 嘛),故此,醒神非常!就好似古箏一樣,極有清爽俐落咁洗滌您翳悶沉鬱心情嘅神效。

傻,亦係呢位小姐嘅特色。我梁巔巔無論行文、語氣,均一向都極為剛陽 ga 啦,有時更極為粗皮,見字如見人,好明顯係男人一個。但呢位傻大姐 (白痴),喺初相識嗰陣,竟然以為鵝係女人!有冇攪錯呀!??!?!唔係 fa?!?!!我個代表公仔都係男人嚟啦!傻嘅程度,離譜到暈。

不過呢,當知道佢嘅過去,以及喺交談中,聽佢其他嘅內容,唔難會感到大開大合,粗中卻有細嘅聰明若愚原來係佢再深層嘅真正 Tracy Chan。

詠詩,7月23號,生日快樂!


並祝一切順意

Happy Birthday

7 comments:

Extraordinary Life 翠斯 said...

LDD..勁多謝你啦!

可是...你會唔會誇左D呢???????????????????????????????????????????? 邊有咁樣呀!
你寫到我男人咁.. !
"但呢位傻大姐 (白痴),喺初相識嗰陣,竟然以為鵝係女人!有冇攪錯"
呢個唔系我一個既感覺, 我有一位朋友都是誤會你是女女呢. 其實..我只是沒想像過會有男性這樣感性啫. 同埋好錫D朋友仔..

系讚你架!

好..朋友... 乾杯!! CHeers

梁巔巔 said...

唔駛客氣噃~

"可是...你會唔會誇左D呢???????????????????????????????????????????? 邊有咁樣呀!"

畀足面 ga 嘞! 圓咕碌脹卜卜都冇寫出嚟~ 呀哈哈哈哈哈哈~~~~~~

"呢個唔系我一個既感覺, 我有一位朋友都是誤會你是女女呢. 其實..我只是沒想像過會有男性這樣感性啫. 同埋好錫D朋友仔..

系讚你架!"

多 _ 謝喎~

"好..朋友... 乾杯!! CHeers"

^~

Hyacinthus said...

"索、正、靚、俏、嬌;激、爽、喪、放、癲"
"亦有有紋有路一面,兼有一套自己應世哲學"
"絕技~ 「夢幻」笑聲,豪邁男人不遑多讓"

嘩,你知唔知自己講緊乜野呀?你係唔識字去形容位靚女?定係心裡有好多構思又不知怎去表白?我見到好多形容詞囉...

好係你咁形容法,好容易誤導他人,Tracy係思覺失調架 ~~~><~~~ ...

好心做壞事,又一例証也!

梁巔巔 said...

"嘩,你知唔知自己講緊乜野呀?你係唔識字去形容位靚女?定係心裡有好多構思又不知怎去表白?我見到好多形容詞囉..."

唔識字又點曉用形容詞?!

描繒形容一個人, 唔用形用詞用セ呀?! 妳都黐線嘅~

妳知唔知自己寫 o緊セ?! 點呀? 忙到黐咗?!

"好係你咁形容法,好容易誤導他人,Tracy係思覺失調架 ~~~><~~~ ..."

佢本身就係一個充滿正反多面嘅引人題材啦~ 誤導他人? 妳認為啫~

"好心做壞事,又一例証也!"

超~ 可怒也~ 咪離間!

Extraordinary Life 翠斯 said...

風信子,
從字裡行間, 我估計你同LDD既牙齒印都不淺.
可是...講得好!

尤其呢一團 "索、正、靚、俏、嬌;激、爽、喪、放、癲" 都唔知讚定彈.

風信子, 你為什麼今天不來參與...哎吔.. 我今天戰勝左佢啦 !!

詳情, 我呢兩日有時間UPDATE 左再講比你聽!!

哈..太好玩了!

梁巔巔 said...

又多個風子黨成員!

Hyacinthus said...

多謝巔巔,又介紹個咁好既風子黨成員!:)