Monday, June 26, 2006

Head Of The Class~

head of the class intro


。。。。其中印象最深除咗呢套 Family Ties (港譯「一家親」),仲有一套叫「電子娃娃活寶貝」同另一套唔記得咗個名係咩 (講一個代課老師與一班學生喺紐約嘅故事) 嘅單元連續劇。

搵到!!!!終於搵到!!!!!前兩日喺 Google 浮沉咗好耐好耐,後嚟好似打 「tv show in 80s」類似呢啲字眼,見到出咗條 「the A - Z of Television in the '80s」嘅 link,於是 click 入去撞吓睇睇有冇。其實真係幾大海撈針,因為我連個戲名都唔記得咗。

好奇怪,唔知點解嗰時有一種感覺會搵到。Click click click,click 到去 H 度,見到其中有個戲名似曾相知,停落嚟細看,仲有相。係你喇!記憶番晒嚟!Head Of The Class

4 comments:

樂遊 said...

很少看劇集(不論中西)。但是被你提起....近年香港的電視台好似較少播這類較「輕鬆」的劇.....反而是多播些CSI 、Cold Case、er、west wing 、six feet under和我覺得最無聊的SeX and city.....最輕鬆的可能是阿蒙...但都要集集死人。
我記得小時候,家母愛看一對黑人父子的喜劇
好似係叫Bill Corsby之類,我就鐘意亞視的通天奇兵(A team)

Sheta said...

"The Cosby Show"?!
我的監製放過一兩集給我看,真的很有趣呢!

冬冬 said...

未睇過。。。。

梁巔巔 said...

樂遊兄,

"我記得小時候,家母愛看一對黑人父子的喜劇"

嗰個細路仔之前仲好似選參議員!