Friday, June 09, 2006

Deutscher Fussball Bund Viva~


上世紀82年鐘意到而家。無論喺佢黃金巔峰時期抑或一沉不起日子都一樣對呢對國家足球隊不離不棄。

佢嬴,風光嘅時候,我好開心,好似自己有份踢、隊波係自己咁。佢輸,喺佢最沉最爬街 (而家仲係) 嘅時候,好傷心,但我仍默默支持。

有好多人唔 liky 德國隊,話佢悶 (現代足球講實際 ga 嘛!)、話佢茅 (喂,有邊隊波唔茅?!而且,比起南美或者其他國家,德國隊已算乾淨。起碼冇好似意大利咁多插水搏大霧;冇好似南美啲波咁勁扯對方啲衫、揸人「小 di di」,etc。)、話佢老奸巨 (新界 oD牛夠勤力啦!呢啲叫計算精密!)、話佢死好運 (咩都要講吓運個喎!但都要有實力先得。前桌球冠軍戴維斯講過,「符碌」都要講實力,有實力先「符碌」到嘅~),等等以上都係唔鐘意德國隊嘅理由。

其實,鍾意同唔鍾意,無需講理由、唔駛講咁多。一句講晒,鐘意就係鍾意~

仲有一陣,就開波喇!希望德國從今屆開始能夠踢番以往死纏爛打、驚人韌力以及永不言敗嘅精神,從拾昔日信心!

Deutscher Fussball Bund Viva!

德國德國德國德國德國德國德國德國德國德國德國德國德國GermanyGermanyGermanyGermanyGermanyGermany
Deutscher Fussball Bund Viva Deutscher Fussball Bund Viva

German National Anthem

12 comments:

Carrie said...

哦。

樂遊 said...

因為R.巴治奧,所以一直都捧意大利....但同樣唔睇好。
托迪好托......再無人有R.巴治奧那種控制大局,反敗為勝的能力。
德國就......我覺得教練奇連士文是全隊最好波那個,佢落場可能會好d。

無論如何,我都是鐘意歐洲足球(意、荷和94年的羅馬尼亞)多過南美足球

Siegfried said...

咦, 我都係德國隊 fans 喎

Ruth Tam said...

Enjoy!

梁巔巔 said...

總之就係 "德" la!!!!

Siegfried said...

今屆有驚喜喎! 只係條防線...

梁巔巔 said...

..... 16強及之後, 唔知點算....

Siegfried said...

今年隊波, 換做巴西波衫都有七八成似巴西... 16強太遙遠, 睇多幾場先。奇哥學南美的浪漫, 都唔知係好事定壞事...

Siegfried said...

我係睇有線球彩台

Siegfried said...

係啊, 不過邊有咁多時間

梁巔巔 said...

咁又係~

Siegfried said...

我....係唔識賭波gei.... 睇球彩台都係因為唔鍾意有線d講波佬...
haha, nice to meet you too!
係香港, 德國隊 fans 係稀有動物!