Thursday, June 15, 2006

係セ嚟~


大家估吓呢碟係咩嚟?

A 菜遠牛肉

B 炒齋

C 菜心鱷魚片

D 蝦醬炒豬肉

E 生炒鴕鳥肉

F 道具

G 菜心炒豬肝

答案明天話您知~

13 comments:

Hyacinthus said...

G 菜心炒豬肝

Ruth Tam said...

A.

I don't know what B, C and E look like. The colour is a bit too dark for pork.

Anything can be F.

Birgit said...

一碟剩餸.

梁巔巔 said...

咩一碟剩餸吖?!!??!!? ><

妳識唔識煮餸呀? 唔識哩~ 呀哈哈哈~

Anonymous said...

從碟子的花紋推測,那只是一個角落,所以不是一碟剩餸,而是一"撮"剩餸。

Carrie said...

H. 唔知

愛美 said...

G 菜心炒豬肝

梁巔巔 said...

舞神, 而家唔係叫妳估係唔係剩餸呀 "s刁pid", ABCDEFG 咁妳估係セ呀?

程霜 said...

相片像數偏低,故沒有太大把握,姑且一試湊湊熱鬧。先來作小小分析:
A: 以菜的顏色和形態,絕對稱不上為菜遠,OUT。
C: 鱷魚片?在香港屬受保護動物,售賣和食用鱷魚皆屬違法。 OUT。
D: 蝦醬?蝦醬炒餸啲汁應該深色啲,冇理由微黃色(相片左上方)。一樣 OUT。
E: 鴕鳥肉?其實有啲似,但點睇都唔似 "生炒" 喎......生炒會乾身好多,又唔喺。
F: 道具?細碟咗啲喎導演,好唔認真夾唔得專業喎........
G: 豬肝?顏色有差距,況且豬肝片應有條直邊(層衣)同尖角,呢碟嘢冇一塊有呢個特點,應該都唔喺。

從"肉片"的形狀,實在有啲似齋舖啲麵筋 (塊塊一樣大小),而菜似煮了很久(等麵筋入味),所以我估喺 B。但點解炒齋要落蒜片?百思不得其解,願聞其詳。

Birgit said...

"妳識唔識煮餸呀? 唔識哩~ 呀哈哈哈~"

呵呵呵(細聲陪笑)
我嘅選擇:一撮菜心鱷魚片嘅剩餸

Andy said...

A or E

Anonymous said...

我一向崇尚創意答案,你還沒接受這事實嗎?
【一"撮"剩餸】是答案H呢...

那我姑且學程霜的排除法試試,不過對肉類沒啥研究,不能按點剖析,只能按類...

A: 自小家長教落,顏色深的是牛肉,不可吃,而此肉的色澤似乎比印象中的危險度稍淺。OUT。
B:目前坊間有售的素料中,可以做出近似圖中效果的素肉片,厚度應有0.3cm左右,而且是現成的,可以切得再小塊一些,但難以再"片薄",至於麵筋或素腸,觀感都略有出入。(或是出了新的種類?)而且如程霜所疑,無理由會下蒜片這麼搞怪的。OUT。
C: 在香港屬受保護動物?不過記憶中銅鑼灣後巷南洋雜貨鋪明明有"望加錫鱷魚肉"賣,不過印象中是乾貨,近似響螺片,但不知烹煮後形象如何。但網路資料顯示在大陸是可以吃到的,在CEPA的大氣候下,此圖可能來自神州。暫保留。
D: 意見同程霜。OUT。
E: 鴕鳥肉?未見過,跟OUT。
F: 道具?在正常情形下道具應是一整碟的,大家幾時見過餐廳外的展示櫃,或影片中的阿媽大叫"開飯啦"之際,Show出來的是一撮剩餸?除非是巓巓自製,但巓巓能否/肯否製出如此迫真的剩餸來配合一篇文?存疑。OUT。
G: 豬肝?一遇熱就很有"質感",不會軟軟地"貼"住下一片的。OUT。

答案出來了,竟是...E?(我自己都沒信心)

梁巔巔 said...

舞神, 咁揼本呀??!?!!?!?!?!!?!!!?! 專登開個專屬妳嘅 "s刁pid" account 嚟留言呀?!?!??!!!?

感動呢! Haaaa!